This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Zougla.gr] Σαπίζουν τα ιστορικά Airbus

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#2
RE: [Zougla.gr] Σαπίζουν τα ιστορικά Airbus
Η αγορά των Α340 ήταν εξ αρχής λάθος επιλογή. Τα αεροσκάφη αποκτήθηκαν ως αντικαταστάτες των Boeing 747-200 και παραδόθηκαν το 1999-2000. Η επιλογή του Ευρωπαϊκού αεροπλάνου έναντι του Boeing 777 που προσέφερε η Boeing, όπως έχει ακουστεί πολλές φορές, ήταν πολιτικά υποκινούμενη.

Ενώ η Ολυμπιακή θα μπορούσε κάλλιστα να πάρει το δικινητήριο, σαφώς οικονομικότερο Airbus A330, με ίδια χωρητικότητα (ή ακόμα και μεγαλύτερη αν αγόραζε την σειρά -300). Το A330 έχει εμβέλεια τέτοια που θα μπορούσε άνετα να βγάλει τις πτήσεις για Νέα Υόρκη, Βοστώνη και Toronto/Montreal. Η γραμμή της Αυστραλίας σταμάτησε το 2002, και τα Α340 άρχισαν να πετάνε σε τακτική βάση και προς Λονδίνο, όπου η χρήση τετρακινητήριου αεροπλάνου για τόσο σύντομη πτήση ήταν σαφής σπατάλη.

Η Airbus πρόσφατα παραδέχθηκε ότι το Α340 ήταν μια αποτυχία, και διέκοψε πρόωρα την παραγωγή του. Οι μόνες γραμμές που πραγματικά χρησίμευε ήταν τα ETOPS με πτήση πάνω από θάλασσα όπου δεν υπήρχε αεροδρόμιο κατάλληλο για την προσγείωσή τους σε ακτίνα πάνω από 3 ώρες. Η ΟΑ δεν πετούσε καμία τέτοια γραμμή. Το τετρακινητήριο ίσως να ήταν και θέμα... κύρους (prestige) καθώς είναι πιο επιβλητικό στο μάτι από ένα δικινητήριο. Όσο όμως επιβλητικό είναι στο μάτι, τόσο αιματηρό είναι στην τσέπη, ειδικά για μια εταιρεία με τα οικονομικά της Ο.Α..

Πλέον τα μόνα επιβατικά αεροπλάνα σε παραγωγή με 4 κινητήρες είναι το Airbus A380 (που και λόγω μεγέθους και βάρους οι δύο θα ήταν ανεπαρκείς) και το Βoeing 747-8i, που ως τώρα δεν τα πάει καθόλου καλά εμπορικά, καθώς το έχει αγοράσει μόνο η Lufthansa. Αυτό δείχνει ότι το τετρακινητήριο πλέον είναι για πολύ συγκεκριμένες χρήσεις. Η Ο.Α. είχε μείνει στην εποχή του Βoeing 707...

Και το άλλο λάθος ήταν ότι τα αεροπλάνα αυτά φυλάσσονταν στο "Ελευθέριος Βενιζέλος", ενώ κάλλιστα μπορούσαν να τα στείλουν σε κάποιο άλλο αεροδρόμιο με χαμηλότερα τέλη στάθμευσης.
22-01-2014, 09:37 AM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: [Zougla.gr] Σαπίζουν τα ιστορικά Airbus - by panos81 - 22-01-2014, 09:37 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024