(03-01-2014, 12:16 PM)AlexNik Wrote: Όχι. Οι οδηγοί δεν έχουν τόσο θέμα στους βανδαλισμούς. Έχουν υπάρξει περιστατικά που συρμός έχει πιάσει άνθρωπο από το.. μανίκι και έχει εκκινήσει χωρίς να το δει ο οδηγός, καθώς εκκινώντας χάνεται κάθε επαφή με την αποβάθρα.
Έχουν υπάρξει πολλά περιστατικά τέτοιου είδους, κάποια εκ των οποίων σοβαρά.
Πιστεύω με μια επαναληπτική κατάθεση και περιγραφή της λειτουργίας των καμερών, γιατί απορρίφθηκε το πρώτο έγγραφο ως ελλιπες, θα γίνει δεκτό το αίτημα.
Αν ζητούσαν να λειτουργούν οι κάμερες εκτός των συρμών για την ομαλότερη λειτουργία των θυρών δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα. Αυτό έχει περάσει ήδη από το 2004 και τα Irisbus (δεν θυμάμαι αν έχουν και οι Renault κάμερες, οπότε να πάμε πίσω στο 2000). Τώρα για την κάμερα εντός υπήρξε μια πρώτη κρούση όταν παρελήφθησαν τα Solaris που δεν έχουν κάμερα πάνω από τις πόρτες, αλλά στη μέση της οροφής, με κατεύθυνση προς την πόρτα, αλλά φαίνεται το μισό λεωφορείο. Εκεί μάλλον το πέρασαν μέσω της πλαγίας οδού που ήταν ο έλεγχος των θυρών, αλλά το μετρό που έχει και τις 2 κατηγορίες κάμερας, δεν μπορεί να τη χρησιμοποιήσει. Σε πρώτη φάση ας κάνουν μια εισήγηση για τη χρήση των εξωτερικών, για να μπουν και οι συρμοί σε κίνηση και βλέπουμε τι θα κάνουμε με τους στενοκέφαλους.