![]() |
[Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Forum: Μέσα σταθερής τροχιάς (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=15) +----- Forum: Αττικό Μετρό - Τροχαίο υλικό - Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=219) +----- Thread: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής (/showthread.php?tid=38) |
[Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 16-11-2009 Τεχνικα Στοιχεια απο το Site της Αττικο Μετρο Τρίτη γενιά συρμών ΓΕΝIΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ Αριθμός Συρμώv 28 (Γραμμές 2 και 3) Σύvθεση Συρμoύ 6 Οχήματα Πόρτες αvά Όχημα 4 αvά πλευρά Χωρητικότητα Συρμoύ 188 Καθίσματα 844 όρθιoι (5 Επιβάτες / τ.μ.) 1032 Επιβάτες / Συρμό ΤΕΧΝIΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡIΣΤIΚΑ Διαμόρφωση Συρμoύ Δύo μovάδες τριώv (3) oχημάτωv συvδεδεμέvωv πλάτη με πλάτη Iθυvτήριo Όχημα - Κιvητήριo Όχημα - Κιvητήριo Όχημα. Μήκoς συρμoύ 106μ. Πλάτoς Οχήματoς 2800χιλ. Ύψoς Οχήματoς 3750χιλ. Εσωτερικό Ύψoς Ορoφής Οχήματoς 2180χιλ. Βάρoς Συρμoύ 185 τόvoι κεvός Εύρoς Τρoχιάς 1435χιλ. Τάση Λειτoυργίας 750 VDC Κιvητήρες Έλξης 4 – 175 kw DC Κινητήρες Έλξης αvά κιvητήριo όχημα Πέδηση Αvαγεvvητική - Δυvαμική / Πvευματική Πέδηση Μέση Επιτάχυvση 1.10μ. / δευτερόλεπτο2 Μέση Επιβράδυvση 1.10. / δευτ.2 (Υπό Καvovικές Συvθήκες) 1.42μ. / δευτ.2 (Σε Συvθήκες Έκτακτης Αvάγκης) Μέγιστη Ταχύτητα Λειτουργίας 80χλμ. / ώρα Κατασκευή Αμαξώματoς Αλουμίνιο ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΕΠIΧΕIΡΗΜΑΤIΚΗΣ ΦΥΣΗΣ Αvάδoχoς Κoιvoπραξία ''Hyundai Rotem Hanwha” RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 02-01-2014 Υπάρχουν κάποια ευχάριστα και κάποια δυσάρεστα.. Να ξεκινήσουμε από τα ευχάριστα. Υπάρχουν εκτιμήσεις ότι τα νέα τρένα θα είναι έτοιμα για κυκλοφορία μέχρι το Πάσχα. Μένουν κάποιες λεπτομέρειες οι οποίες είναι βασικές και γι αυτό καθυστερούν οι τελικές δοκιμές. Τα δυσάρεστα είναι ότι το όχι της ανεξάρτητης αρχής ήταν όντως όχι λόγω κακής τεκμηρίωσης επί των καμερών των συρμών και αυτό μπορεί να καθυστερήσει την κυκλοφορία τους, πέραν όλων των άλλων. Επειδή τυγχάνει να τους έχω δει από κοντά, από τις πρώτες κιόλας δοκιμές όντως είναι πολύ καλά εξοπλισμένοι με κάμερες και αυτό εγείρει ζήτημα, καθώς εξ'όσων γνωρίζω είναι σε θέση να κάνουν και καταγραφή βίντεο τα συστήματα του τρένου, πράγμα που ζητούν και οι οδηγοί για να καλύπτονται σε περιπτώσεις ατυχημάτων. Άλλωστε η καταγραφή καλύπτει και τις περιπτώσεις βανδαλισμών! Αυτά ![]() RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 02-01-2014 Η Α.Α.Π.Δ. είπε ξεκάθαρα όχι.. Άρα τι το παιδεύουν εκεί στην ΣΤΑ.ΣΥ.;;; RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - marios.ilioupoli - 03-01-2014 (02-01-2014, 08:36 PM)nikolas86 Wrote: Η Α.Α.Π.Δ. είπε ξεκάθαρα όχι.. Άρα τι το παιδεύουν εκεί στην ΣΤΑ.ΣΥ.;;; Έβαλαν τα χέρια τους κι έβγαλαν τα μάτια τους! Ο Αλέξανδρος νομίζω το ανέλυσε άψογα το θέμα. Κατέθεσαν πρόταση για ένα θέμα-φωτιά, σε μια αρχή που δεν τη λες και διαλλακτική, χωρίς να το στηρίξουν σωστά. Και τελικά έφαγαν γερό χαστούκι. RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 03-01-2014 (02-01-2014, 08:05 PM)AlexNik Wrote: ... όντως είναι πολύ καλά εξοπλισμένοι με κάμερες και αυτό εγείρει ζήτημα, καθώς εξ'όσων γνωρίζω είναι σε θέση να κάνουν και καταγραφή βίντεο τα συστήματα του τρένου, πράγμα που ζητούν και οι οδηγοί για να καλύπτονται σε περιπτώσεις ατυχημάτων. Άλλωστε η καταγραφή καλύπτει και τις περιπτώσεις βανδαλισμών! Θέμα-φωτιά;; Δε νομίζω. Άμα δε δουλεόυν οι κάμερες και δε κάνουν καταγραφή δε ξέρω πιο θέμα εγείρεται. Επίσης τι εννοείς να καλύπτονται οι οδηγοί σε περιπτώσεις ατυχημάτων; Πόσο μάλλον βανδαλισμών. Θα σπάσουν οι κάφροι ένα τζαμι στο βαγόνι π.χ. και θα φταίει ο οδηγός; Και όταν μπει η κάμερα μόνο θα καταλάβουν ότι δεν είναι δυνατόν να το έκανε ο οδηγός; Αστεία πράγματα. RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 03-01-2014 (03-01-2014, 12:45 AM)nikolas86 Wrote: Θέμα-φωτιά;; Δε νομίζω. Όχι. Οι οδηγοί δεν έχουν τόσο θέμα στους βανδαλισμούς. Έχουν υπάρξει περιστατικά που συρμός έχει πιάσει άνθρωπο από το.. μανίκι και έχει εκκινήσει χωρίς να το δει ο οδηγός, καθώς εκκινώντας χάνεται κάθε επαφή με την αποβάθρα. Έχουν υπάρξει πολλά περιστατικά τέτοιου είδους, κάποια εκ των οποίων σοβαρά. Πιστεύω με μια επαναληπτική κατάθεση και περιγραφή της λειτουργίας των καμερών, γιατί απορρίφθηκε το πρώτο έγγραφο ως ελλιπες, θα γίνει δεκτό το αίτημα. RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - nikos1991 - 03-01-2014 (03-01-2014, 12:16 PM)AlexNik Wrote: Όχι. Οι οδηγοί δεν έχουν τόσο θέμα στους βανδαλισμούς. Έχουν υπάρξει περιστατικά που συρμός έχει πιάσει άνθρωπο από το.. μανίκι και έχει εκκινήσει χωρίς να το δει ο οδηγός, καθώς εκκινώντας χάνεται κάθε επαφή με την αποβάθρα. Αν ζητούσαν να λειτουργούν οι κάμερες εκτός των συρμών για την ομαλότερη λειτουργία των θυρών δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα. Αυτό έχει περάσει ήδη από το 2004 και τα Irisbus (δεν θυμάμαι αν έχουν και οι Renault κάμερες, οπότε να πάμε πίσω στο 2000). Τώρα για την κάμερα εντός υπήρξε μια πρώτη κρούση όταν παρελήφθησαν τα Solaris που δεν έχουν κάμερα πάνω από τις πόρτες, αλλά στη μέση της οροφής, με κατεύθυνση προς την πόρτα, αλλά φαίνεται το μισό λεωφορείο. Εκεί μάλλον το πέρασαν μέσω της πλαγίας οδού που ήταν ο έλεγχος των θυρών, αλλά το μετρό που έχει και τις 2 κατηγορίες κάμερας, δεν μπορεί να τη χρησιμοποιήσει. Σε πρώτη φάση ας κάνουν μια εισήγηση για τη χρήση των εξωτερικών, για να μπουν και οι συρμοί σε κίνηση και βλέπουμε τι θα κάνουμε με τους στενοκέφαλους. RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 03-01-2014 Το ζήτημα που έχουν είναι η καταγραφή. Στα Solaris της ΟΣΥ, δεν έχει καταγραφικό σύστημα, δεν αποθηκεύεται πουθενά το βίντεο, στα Rotem όμως ο σκοπός είναι και η καταγραφή, όχι απλά η προβολή στον οδηγό.. ![]() RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - marios.ilioupoli - 03-01-2014 (03-01-2014, 03:00 PM)nikos1991 Wrote: Αν ζητούσαν να λειτουργούν οι κάμερες εκτός των συρμών για την ομαλότερη λειτουργία των θυρών δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα. Αυτό έχει περάσει ήδη από το 2004 και τα Irisbus (δεν θυμάμαι αν έχουν και οι Renault κάμερες, οπότε να πάμε πίσω στο 2000). Τώρα για την κάμερα εντός υπήρξε μια πρώτη κρούση όταν παρελήφθησαν τα Solaris που δεν έχουν κάμερα πάνω από τις πόρτες, αλλά στη μέση της οροφής, με κατεύθυνση προς την πόρτα, αλλά φαίνεται το μισό λεωφορείο. Εκεί μάλλον το πέρασαν μέσω της πλαγίας οδού που ήταν ο έλεγχος των θυρών, αλλά το μετρό που έχει και τις 2 κατηγορίες κάμερας, δεν μπορεί να τη χρησιμοποιήσει. Σε πρώτη φάση ας κάνουν μια εισήγηση για τη χρήση των εξωτερικών, για να μπουν και οι συρμοί σε κίνηση και βλέπουμε τι θα κάνουμε με τους στενοκέφαλους. Για τις εξωτερικές κάμερες έδωσε το "οκ" η Α.Π.Δ.Π.Χ. Για τη λειτουργία των εσωτερικών υπήρξε η άρνηση. RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 03-01-2014 (03-01-2014, 03:00 PM)nikos1991 Wrote: Σε πρώτη φάση ας κάνουν μια εισήγηση για τη χρήση των εξωτερικών, για να μπουν και οι συρμοί σε κίνηση και βλέπουμε τι θα κάνουμε με τους στενοκέφαλους. Τι εννοείς και ποιούς με το "στενοκέφαλους"; Δηλαδή το θέμα είναι να μας καταγράφουν 24/24 και να είμαστε ευτυχείς;; Ή να υπάρξει διευκόλυνση της εταιρίας για πιο "δύσκολες" καταστάσεις..; Δε μας φτάνουν οι κάμερες στους σταθμούς; RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 03-01-2014 Εγώ δεν έχω πρόβλημα. Όπως και μερικά εκατομμύρια λονδρέζοι έχουν με κάμερες παντού.. Αυτό το μας καταγράφουν εμένα με αφήνει αδιάφορο. Ας τρέμουν όσοι έχουν να κρύψουν. RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 03-01-2014 Έσενα και μερικά εκατομμύρια λονδρέζους τότε ας πάρετε μια φορητή κάμερα κατα τις διαδρομές σας και στο τέλος να τις προσφέρεται οικειοθελώς στην ΣΤΑ.ΣΥ. Η διαφορά με τους Λονδρέζους είναι οτι εμείς ακόμα έχουμε επιλογή, αυτοί όχι. Και επίσης δεν σημαίνει ότι επειδή αφήνει εσένα αδιάφορο, όπως και κάποιο ακόμα κόσμο φαντάζομαι, πρέπει να με αφήνει κι εμένα. Οι αρχαίοι είχαν λίγο παραπάνω σοφία όταν έλεγαν "ουδεν κρυπτόν υπό τον ήλιον", όχι υπό των καμερών.. Κάποιος θα πει βέβαια τότε δεν υπήρχαν κάμερες.. Who knows... ![]() RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 17-02-2014 Αυτό το σαββατοκύριακο είχαμε εμφάνιση στο δίκτυο του "61", του πρώτου συρμού που ολοκλήρωσε τις δοκιμές χωρίς επιβάτες, σε μία guest εμφάνιση για δοκιμές πραγματικής κυκλφορίας. Το τρένο κυκλοφόρησε σε βραδινά δρομολόγια στην γραμμή 2 για λίγες ώρες ![]() ![]() Πηγή: facebook RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 06-06-2014 Από χθες οι συρμοί κυκλοφορούν κανονικά στο δίκτυο, όπως φρόντισε ο ημερήσιος τύπος να το καλύψει. Επιβιβάστηκα στο "62", το οποίο στο βαγόνι είχε καμμένη λάμπα ![]() Κατά τα άλλα, με γειές ![]() RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - panos81 - 03-07-2014 Είδα ένα στην γραμμή 2 πριν μερικές ημέρες (10-15), έκτοτε τίποτα. Το χειρότερο είναι πως οι συρμοί 1ης γενιάς κυκλοφορούν δυσανάλογα πολύ σε σχέση με τους νεότερους. Ναι, είναι οι πολυπληθέστεροι (28 1ης έναντι 21 2ης συμπεριλαμβανομένων των 7 διρευματικών και 17 3ης), αλλά η έλλειψη κλιματισμού είναι εμφανής τώρα που επιτέλους καλοκαίριασε. Δίνεται η εντύπωση ότι κυκλοφορούν όλοι οι συρμοί 1ης και μετά συμπληρώνεται ο αριθμός κυκλοφορούντων συρμών με 2ης, ενώ οι 3ης δεν κυκλοφορούν καθόλου. Ενώ θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο: να κυκλοφορούν όλοι οι 2ης και 3ης, και να συμπληρώνεται το τυχόν κενό με 1ης, ειδικά το καλοκαίρι. RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 03-07-2014 Εκτιμώ ότι συνδέεται με αστοχία ενός υποσυστήματος πέδης. Εάν είναι έτσι, θα ερευνηθεί και θα ξανακυκλοφορήσουν όταν λυθεί το πρόβλημα. RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 03-07-2014 Η Ελλάδα φίλε Πάνο είναι πολύ καλό παράδειγμα του "ουδέν μονιμότερο του προσωρινού". Μπορεί να το έχεις πάρει είδηση και από μόνος σου. Ό,τι υπάρχει κυκλοφορεί, ζει, μας ξελασπώνει, μας βολεύει και εξυπηρετεί τη κατάσταση είναι και το επικρατές. Και ειδικά σε τομείς όπου βάζει το χεράκι το... ευκατάστατο κράτος μας. Γιατί να ξεφύγουν οι συρμοί 3ης γενιάς από το μοντέλο αυτό. Και στους 13ης τα ίδια θα λέμε. Σήμερα είναι το φρένο, αύριο το καλώδιο, μεθαύριο ο οδηγός. Και είναι ακριβώς το ίδιο με ότι συμβαίνει στη γραμμή 1, όπως το έχω πει πάμπολλες φορές, όπου τα 5-δυμα 8ης είναι τα επικρατέστερα στη κυκλοφορία. Με γεια μας... RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 03-07-2014 Ε καλά, σε ένα νέο τρένο, η αστοχία είναι μέρος της διαδικασίας παραλαβής. Ειδικά όταν μιλάμε για ευαίσθητο σημείο όπως η πέδη, δεν πρέπει να και δεν παίζουμε. RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 09-07-2014 Quote:Νέοι συρμοί Μετρό: Ένας παρουσίασε πρόβλημα, προληπτικά ελέχθησαν όλοι RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 03-08-2014 Πάντως χθές στις 2 π.μ. στη γραμμή 2 του μετρό κυκλοφορούσαν 3 συρμοί από του τελευταίους. Αφού ένα σοκ το έπαθα! ![]() |