Forum
[Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Forum: Μέσα σταθερής τροχιάς (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=15)
+----- Forum: Αττικό Μετρό - Τροχαίο υλικό - Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=219)
+----- Thread: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής (/showthread.php?tid=38)



[Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 16-11-2009

Τεχνικα Στοιχεια απο το Site της Αττικο Μετρο

Τρίτη γενιά συρμών

[Image: AM_Texnika_3h_genia_sirmon_LB.JPG]

ΓΕΝIΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ
Αριθμός Συρμώv 28 (Γραμμές 2 και 3)
Σύvθεση Συρμoύ 6 Οχήματα
Πόρτες αvά Όχημα 4 αvά πλευρά

Χωρητικότητα Συρμoύ
188 Καθίσματα
844 όρθιoι (5 Επιβάτες / τ.μ.)
1032 Επιβάτες / Συρμό



ΤΕΧΝIΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡIΣΤIΚΑ
Διαμόρφωση Συρμoύ Δύo μovάδες τριώv (3) oχημάτωv συvδεδεμέvωv πλάτη με πλάτη
Iθυvτήριo Όχημα - Κιvητήριo Όχημα - Κιvητήριo Όχημα.

Μήκoς συρμoύ 106μ.
Πλάτoς Οχήματoς 2800χιλ.
Ύψoς Οχήματoς 3750χιλ.
Εσωτερικό Ύψoς Ορoφής Οχήματoς 2180χιλ.
Βάρoς Συρμoύ 185 τόvoι κεvός
Εύρoς Τρoχιάς 1435χιλ.
Τάση Λειτoυργίας 750 VDC
Κιvητήρες Έλξης 4 – 175 kw DC Κινητήρες Έλξης αvά κιvητήριo όχημα

Πέδηση Αvαγεvvητική - Δυvαμική / Πvευματική Πέδηση

Μέση Επιτάχυvση 1.10μ. / δευτερόλεπτο2
Μέση Επιβράδυvση
1.10. / δευτ.2 (Υπό Καvovικές Συvθήκες)
1.42μ. / δευτ.2 (Σε Συvθήκες Έκτακτης Αvάγκης)

Μέγιστη Ταχύτητα Λειτουργίας 80χλμ. / ώρα
Κατασκευή Αμαξώματoς Αλουμίνιο

ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΕΠIΧΕIΡΗΜΑΤIΚΗΣ ΦΥΣΗΣ
Αvάδoχoς Κoιvoπραξία ''Hyundai Rotem Hanwha”


RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 02-01-2014

Υπάρχουν κάποια ευχάριστα και κάποια δυσάρεστα..

Να ξεκινήσουμε από τα ευχάριστα. Υπάρχουν εκτιμήσεις ότι τα νέα τρένα θα είναι έτοιμα για κυκλοφορία μέχρι το Πάσχα.

Μένουν κάποιες λεπτομέρειες οι οποίες είναι βασικές και γι αυτό καθυστερούν οι τελικές δοκιμές.

Τα δυσάρεστα είναι ότι το όχι της ανεξάρτητης αρχής ήταν όντως όχι λόγω κακής τεκμηρίωσης επί των καμερών των συρμών και αυτό μπορεί να καθυστερήσει την κυκλοφορία τους, πέραν όλων των άλλων.

Επειδή τυγχάνει να τους έχω δει από κοντά, από τις πρώτες κιόλας δοκιμές όντως είναι πολύ καλά εξοπλισμένοι με κάμερες και αυτό εγείρει ζήτημα, καθώς εξ'όσων γνωρίζω είναι σε θέση να κάνουν και καταγραφή βίντεο τα συστήματα του τρένου, πράγμα που ζητούν και οι οδηγοί για να καλύπτονται σε περιπτώσεις ατυχημάτων. Άλλωστε η καταγραφή καλύπτει και τις περιπτώσεις βανδαλισμών!

Αυτά Smile


RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 02-01-2014

Η Α.Α.Π.Δ. είπε ξεκάθαρα όχι.. Άρα τι το παιδεύουν εκεί στην ΣΤΑ.ΣΥ.;;;


RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - marios.ilioupoli - 03-01-2014

(02-01-2014, 08:36 PM)nikolas86 Wrote: Η Α.Α.Π.Δ. είπε ξεκάθαρα όχι.. Άρα τι το παιδεύουν εκεί στην ΣΤΑ.ΣΥ.;;;

Έβαλαν τα χέρια τους κι έβγαλαν τα μάτια τους! Ο Αλέξανδρος νομίζω το ανέλυσε άψογα το θέμα. Κατέθεσαν πρόταση για ένα θέμα-φωτιά, σε μια αρχή που δεν τη λες και διαλλακτική, χωρίς να το στηρίξουν σωστά. Και τελικά έφαγαν γερό χαστούκι.


RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 03-01-2014

(02-01-2014, 08:05 PM)AlexNik Wrote: ... όντως είναι πολύ καλά εξοπλισμένοι με κάμερες και αυτό εγείρει ζήτημα, καθώς εξ'όσων γνωρίζω είναι σε θέση να κάνουν και καταγραφή βίντεο τα συστήματα του τρένου, πράγμα που ζητούν και οι οδηγοί για να καλύπτονται σε περιπτώσεις ατυχημάτων. Άλλωστε η καταγραφή καλύπτει και τις περιπτώσεις βανδαλισμών!

Θέμα-φωτιά;; Δε νομίζω.
Άμα δε δουλεόυν οι κάμερες και δε κάνουν καταγραφή δε ξέρω πιο θέμα εγείρεται.
Επίσης τι εννοείς να καλύπτονται οι οδηγοί σε περιπτώσεις ατυχημάτων; Πόσο μάλλον βανδαλισμών. Θα σπάσουν οι κάφροι ένα τζαμι στο βαγόνι π.χ. και θα φταίει ο οδηγός; Και όταν μπει η κάμερα μόνο θα καταλάβουν ότι δεν είναι δυνατόν να το έκανε ο οδηγός;
Αστεία πράγματα.


RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 03-01-2014

(03-01-2014, 12:45 AM)nikolas86 Wrote: Θέμα-φωτιά;; Δε νομίζω.
Άμα δε δουλεόυν οι κάμερες και δε κάνουν καταγραφή δε ξέρω πιο θέμα εγείρεται.
Επίσης τι εννοείς να καλύπτονται οι οδηγοί σε περιπτώσεις ατυχημάτων; Πόσο μάλλον βανδαλισμών. Θα σπάσουν οι κάφροι ένα τζαμι στο βαγόνι π.χ. και θα φταίει ο οδηγός; Και όταν μπει η κάμερα μόνο θα καταλάβουν ότι δεν είναι δυνατόν να το έκανε ο οδηγός;
Αστεία πράγματα.

Όχι. Οι οδηγοί δεν έχουν τόσο θέμα στους βανδαλισμούς. Έχουν υπάρξει περιστατικά που συρμός έχει πιάσει άνθρωπο από το.. μανίκι και έχει εκκινήσει χωρίς να το δει ο οδηγός, καθώς εκκινώντας χάνεται κάθε επαφή με την αποβάθρα.

Έχουν υπάρξει πολλά περιστατικά τέτοιου είδους, κάποια εκ των οποίων σοβαρά.

Πιστεύω με μια επαναληπτική κατάθεση και περιγραφή της λειτουργίας των καμερών, γιατί απορρίφθηκε το πρώτο έγγραφο ως ελλιπες, θα γίνει δεκτό το αίτημα.


RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - nikos1991 - 03-01-2014

(03-01-2014, 12:16 PM)AlexNik Wrote: Όχι. Οι οδηγοί δεν έχουν τόσο θέμα στους βανδαλισμούς. Έχουν υπάρξει περιστατικά που συρμός έχει πιάσει άνθρωπο από το.. μανίκι και έχει εκκινήσει χωρίς να το δει ο οδηγός, καθώς εκκινώντας χάνεται κάθε επαφή με την αποβάθρα.

Έχουν υπάρξει πολλά περιστατικά τέτοιου είδους, κάποια εκ των οποίων σοβαρά.

Πιστεύω με μια επαναληπτική κατάθεση και περιγραφή της λειτουργίας των καμερών, γιατί απορρίφθηκε το πρώτο έγγραφο ως ελλιπες, θα γίνει δεκτό το αίτημα.

Αν ζητούσαν να λειτουργούν οι κάμερες εκτός των συρμών για την ομαλότερη λειτουργία των θυρών δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα. Αυτό έχει περάσει ήδη από το 2004 και τα Irisbus (δεν θυμάμαι αν έχουν και οι Renault κάμερες, οπότε να πάμε πίσω στο 2000). Τώρα για την κάμερα εντός υπήρξε μια πρώτη κρούση όταν παρελήφθησαν τα Solaris που δεν έχουν κάμερα πάνω από τις πόρτες, αλλά στη μέση της οροφής, με κατεύθυνση προς την πόρτα, αλλά φαίνεται το μισό λεωφορείο. Εκεί μάλλον το πέρασαν μέσω της πλαγίας οδού που ήταν ο έλεγχος των θυρών, αλλά το μετρό που έχει και τις 2 κατηγορίες κάμερας, δεν μπορεί να τη χρησιμοποιήσει. Σε πρώτη φάση ας κάνουν μια εισήγηση για τη χρήση των εξωτερικών, για να μπουν και οι συρμοί σε κίνηση και βλέπουμε τι θα κάνουμε με τους στενοκέφαλους.


RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 03-01-2014

Το ζήτημα που έχουν είναι η καταγραφή.

Στα Solaris της ΟΣΥ, δεν έχει καταγραφικό σύστημα, δεν αποθηκεύεται πουθενά το βίντεο, στα Rotem όμως ο σκοπός είναι και η καταγραφή, όχι απλά η προβολή στον οδηγό.. Wink


RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - marios.ilioupoli - 03-01-2014

(03-01-2014, 03:00 PM)nikos1991 Wrote: Αν ζητούσαν να λειτουργούν οι κάμερες εκτός των συρμών για την ομαλότερη λειτουργία των θυρών δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα. Αυτό έχει περάσει ήδη από το 2004 και τα Irisbus (δεν θυμάμαι αν έχουν και οι Renault κάμερες, οπότε να πάμε πίσω στο 2000). Τώρα για την κάμερα εντός υπήρξε μια πρώτη κρούση όταν παρελήφθησαν τα Solaris που δεν έχουν κάμερα πάνω από τις πόρτες, αλλά στη μέση της οροφής, με κατεύθυνση προς την πόρτα, αλλά φαίνεται το μισό λεωφορείο. Εκεί μάλλον το πέρασαν μέσω της πλαγίας οδού που ήταν ο έλεγχος των θυρών, αλλά το μετρό που έχει και τις 2 κατηγορίες κάμερας, δεν μπορεί να τη χρησιμοποιήσει. Σε πρώτη φάση ας κάνουν μια εισήγηση για τη χρήση των εξωτερικών, για να μπουν και οι συρμοί σε κίνηση και βλέπουμε τι θα κάνουμε με τους στενοκέφαλους.

Για τις εξωτερικές κάμερες έδωσε το "οκ" η Α.Π.Δ.Π.Χ. Για τη λειτουργία των εσωτερικών υπήρξε η άρνηση.


RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 03-01-2014

(03-01-2014, 03:00 PM)nikos1991 Wrote: Σε πρώτη φάση ας κάνουν μια εισήγηση για τη χρήση των εξωτερικών, για να μπουν και οι συρμοί σε κίνηση και βλέπουμε τι θα κάνουμε με τους στενοκέφαλους.

Τι εννοείς και ποιούς με το "στενοκέφαλους";
Δηλαδή το θέμα είναι να μας καταγράφουν 24/24 και να είμαστε ευτυχείς;; Ή να υπάρξει διευκόλυνση της εταιρίας για πιο "δύσκολες" καταστάσεις..;
Δε μας φτάνουν οι κάμερες στους σταθμούς;


RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 03-01-2014

Εγώ δεν έχω πρόβλημα.

Όπως και μερικά εκατομμύρια λονδρέζοι έχουν με κάμερες παντού.. Αυτό το μας καταγράφουν εμένα με αφήνει αδιάφορο. Ας τρέμουν όσοι έχουν να κρύψουν.


RE: Αττικό Μετρό - Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 03-01-2014

Έσενα και μερικά εκατομμύρια λονδρέζους τότε ας πάρετε μια φορητή κάμερα κατα τις διαδρομές σας και στο τέλος να τις προσφέρεται οικειοθελώς στην ΣΤΑ.ΣΥ.
Η διαφορά με τους Λονδρέζους είναι οτι εμείς ακόμα έχουμε επιλογή, αυτοί όχι.
Και επίσης δεν σημαίνει ότι επειδή αφήνει εσένα αδιάφορο, όπως και κάποιο ακόμα κόσμο φαντάζομαι, πρέπει να με αφήνει κι εμένα.
Οι αρχαίοι είχαν λίγο παραπάνω σοφία όταν έλεγαν "ουδεν κρυπτόν υπό τον ήλιον", όχι υπό των καμερών..
Κάποιος θα πει βέβαια τότε δεν υπήρχαν κάμερες.. Who knows... Dodgy


RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 17-02-2014

Αυτό το σαββατοκύριακο είχαμε εμφάνιση στο δίκτυο του "61", του πρώτου συρμού που ολοκλήρωσε τις δοκιμές χωρίς επιβάτες, σε μία guest εμφάνιση για δοκιμές πραγματικής κυκλφορίας.

Το τρένο κυκλοφόρησε σε βραδινά δρομολόγια στην γραμμή 2 για λίγες ώρες Smile

[Image: 1660826_10153041513744625_177966806_n.jpg]
Πηγή: facebook


RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 06-06-2014

Από χθες οι συρμοί κυκλοφορούν κανονικά στο δίκτυο, όπως φρόντισε ο ημερήσιος τύπος να το καλύψει.

Επιβιβάστηκα στο "62", το οποίο στο βαγόνι είχε καμμένη λάμπα Dodgy

Κατά τα άλλα, με γειές Cool


RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - panos81 - 03-07-2014

Είδα ένα στην γραμμή 2 πριν μερικές ημέρες (10-15), έκτοτε τίποτα.

Το χειρότερο είναι πως οι συρμοί 1ης γενιάς κυκλοφορούν δυσανάλογα πολύ σε σχέση με τους νεότερους. Ναι, είναι οι πολυπληθέστεροι (28 1ης έναντι 21 2ης συμπεριλαμβανομένων των 7 διρευματικών και 17 3ης), αλλά η έλλειψη κλιματισμού είναι εμφανής τώρα που επιτέλους καλοκαίριασε. Δίνεται η εντύπωση ότι κυκλοφορούν όλοι οι συρμοί 1ης και μετά συμπληρώνεται ο αριθμός κυκλοφορούντων συρμών με 2ης, ενώ οι 3ης δεν κυκλοφορούν καθόλου. Ενώ θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο: να κυκλοφορούν όλοι οι 2ης και 3ης, και να συμπληρώνεται το τυχόν κενό με 1ης, ειδικά το καλοκαίρι.


RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 03-07-2014

Εκτιμώ ότι συνδέεται με αστοχία ενός υποσυστήματος πέδης. Εάν είναι έτσι, θα ερευνηθεί και θα ξανακυκλοφορήσουν όταν λυθεί το πρόβλημα.


RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 03-07-2014

Η Ελλάδα φίλε Πάνο είναι πολύ καλό παράδειγμα του "ουδέν μονιμότερο του προσωρινού". Μπορεί να το έχεις πάρει είδηση και από μόνος σου.
Ό,τι υπάρχει κυκλοφορεί, ζει, μας ξελασπώνει, μας βολεύει και εξυπηρετεί τη κατάσταση είναι και το επικρατές. Και ειδικά σε τομείς όπου βάζει το χεράκι το... ευκατάστατο κράτος μας.
Γιατί να ξεφύγουν οι συρμοί 3ης γενιάς από το μοντέλο αυτό. Και στους 13ης τα ίδια θα λέμε. Σήμερα είναι το φρένο, αύριο το καλώδιο, μεθαύριο ο οδηγός.
Και είναι ακριβώς το ίδιο με ότι συμβαίνει στη γραμμή 1, όπως το έχω πει πάμπολλες φορές, όπου τα 5-δυμα 8ης είναι τα επικρατέστερα στη κυκλοφορία.
Με γεια μας...


RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - AlexNik - 03-07-2014

Ε καλά, σε ένα νέο τρένο, η αστοχία είναι μέρος της διαδικασίας παραλαβής.

Ειδικά όταν μιλάμε για ευαίσθητο σημείο όπως η πέδη, δεν πρέπει να και δεν παίζουμε.


RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 09-07-2014

Quote:Νέοι συρμοί Μετρό: Ένας παρουσίασε πρόβλημα, προληπτικά ελέχθησαν όλοι

Στις αρχές Ιουνίου οι νέοι, υπερσύγχρονοι συρμοί του μετρό ξεκίνησαν να κάνουν σταδιακά την εμφάνισή τους, σκορπώντας χαμόγελα στο επιβατικό κοινό. Σήμερα πολλοί από αυτούς, σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και Λοιπών Εργαζομένων Κίνησης της ΣΤΑΣΥ (ΣΗΕΚ), έχουν αποσυρθεί από το δίκτυο.

Του Φώτη Φωτεινού

Η καταγγελία όντως ευσταθεί, αφού στις 27 Ιουνίου παρατηρήθηκε τεχνικό πρόβλημα σε έναν από τους νέους συρμούς, κορεάτικης κατασκευής, που προμηθεύτηκε η Αττικό Μετρό (συνολικά, έχουν παραληφθεί 17 συρμοί από την κοινοπραξία ΗANWHA – ROTEM, ύψους 155 εκατ. ευρώ).

Συγκεκριμένα, παρατηρήθηκε πρόβλημα στο σύστημα της πέδης ενός συρμού. Αμέσως, σύμφωνα με στελέχη του Αττικό Μετρό, ο συγκεκριμένος συρμός βγήκε από την κυκλοφορία.

Μάλιστα, προκειμένου να διερευνηθεί, εάν το πρόβλημα είναι συστημικό, δηλαδή εάν και άλλοι συρμοί παρουσιάζουν ή ενδέχεται να παρουσιάσουν το ίδιο πρόβλημα, δόθηκε εντολή να αποσυρθούν όλοι στα αμαξοστάσια.

Κλιμάκιο της κορεατικής Rotem επιθεώρησε τους συρμούς, και σύμφωνα με στελέχη της Αττικό Μετρό, διαπιστώθηκε ότι το πρόβλημα, το οποίο αντιμετωπίστηκε, ήταν μεμονωμένο. Έπειτα από αυτό, οι συρμοί δίδονται σταδιακά προς χρήση στην ΣΤΑΣΥ, η οποία τους χρησιμοποιεί, ανάλογα με τις ανάγκες της.

Την περίοδο αυτή δεν είναι αυξημένες, αφού έχουμε εισέλθει στην θερινή περίοδο, όπου και παρατηρείται μεγαλύτερος χρόνος αναμονής στους σταθμούς (το ίδιο συμβαίνει και στον ηλεκτρικό).

Από την πλευρά του, το ΣΗΕΚ κατήγγειλε ότι “βρισκόμαστε ήδη στον Ιούλιο και οι συρμοί ακόμα «ξεκουράζονται» στις τροχιές εναπόθεσης των αμαξοστασίων της ΣΤΑΣΥ”, απευθύνοντας τα ακόλουθα ερωτήματα στη διοίκηση της εταιρείας:

-Αναρωτιόμαστε λοιπόν, για ποιούς λόγους τα τρένα δεν κυκλοφορούν στο δίκτυο;

-Για ποιούς λόγους, ενώ πριν μερικές εβδομάδες, οι πρώτοι συρμοί εντάχθηκαν στην κυκλοφορία, μετά από λίγες μέρες αποσύρθηκαν από την κίνηση;

-Ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα και ποιοί ευθύνονται για αυτό;

-Είναι ικανοποιημένοι οι αρμόδιοι της ΣΤΑΣΥ για τις χρονοαποστάσεις στις Γραμμές 1, 2 & 3 (Μετρό – ΗΣΑΠ);



RE: [Γραμμές 2 και 3] Συρμοί 3ης παραλαβής - Nikolas A. - 03-08-2014

Πάντως χθές στις 2 π.μ. στη γραμμή 2 του μετρό κυκλοφορούσαν 3 συρμοί από του τελευταίους.
Αφού ένα σοκ το έπαθα! Exclamation