Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(05-12-2013, 05:32 AM)marios.ilioupoli Wrote: Το φαινόμενο αυτό δε θα εκλείψει, όσο δε θα υπάρχει συνεχής παρακολούθηση του στόλου. Και τότε οποίος δε μπορεί (ή δε θέλει) να εκτελεί το δρομολόγιο όπως πρέπει, θα υφίσταται και τις ανάλογες κυρώσεις.
Και σε γραμμές που έχουν πυκνά δρομολόγια παει στο καλό. Μπορεί να τύχει. Στο 821 με τα δύο οχήματα, πως; Και οι άνθρωποι πριν και μετά θα περίμεναν μέσα στην παγωνιά. Ευτυχώς που υπήρχε το 730 στη περίπτωση του 821. Πως έγινε αυτό δεν ξέρω αλλά μόλις φτάσανε και τα δύο στην αφετηρία το ένα έφυγε αμέσως και το άλλο περίμενε στην αφετηρία. Ο κόσμος που δεν εξυπηρετείται από το 730 στην Τζον Κένεντι κάτω από τη Θηβών προφανώς περίμενε το Midi μες το κρύο.
Ότι θα έπρεπε να υπάρχει ένας στοιχειώδης έλεγχος στις αναχωρήσεις από αφετηρίες συμφωνώ.
|
|
05-12-2013, 12:39 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by ecoj - 05-12-2013, 12:39 PM
|
Users browsing this thread: 8 Guest(s)
|