Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(01-12-2013, 01:38 PM)nikolas86 Wrote: Μίλησα αποκλειστικά για μετακίνηση μεταξύ ζωνών. Και αυτά θα καταγράφονται στο εισητήριο κατα την είσοδο και έξοδο από το λεωφορείο, οπότε δε τίθεται θέμα 3-4 ξεχωριστών χάρτινων εισητηρίων.
Τώρα για μετακίνηση μέσα σε μια ζώνη (όποια και όπου κι αν είναι αυτή) θα υπάρχει ενιαία χρέωση, ίδια σε όλες τις ζώνες. Ή μάλλον θα πρέπει να υπάρξει. Απλός νους χρειάζεται. Κάποιο άτομο που να τον διαθέτει πρέπει να έχουν εκεί στις αστικές συγκοινωνίες...
Ίσως αν το είχαν, οι επίγειες συγκοινωνίες της Αθήνας να λειτουργούσαν άριστα, παρά τη μείωση του διαθέσιμου προσωπικού. Αλλά μπορεί και να υπάρχει (και σίγουρα θα υπάρχει), αλλά -όπως συμβαίνει πάντα σε αυτή τη χώρα- κάποιοι να στέκονται εμπόδιο.
Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι ο ΟΑΣΑ δεν είναι αυτοδιοίκητος. Η ηγεσία του επιλέγεται από τον εκάστοτε υπουργό Μεταφορών και εγκρίνεται από την κυβερνητική πλειοψηφία. Συνεπώς, η διοίκηση του ΟΑΣΑ είναι "υποχρεωμένη" να υπακούει σε εντολές, είτε προέρχονται απευθείας από την Κυβέρνηση, είτε από Δημάρχους.
|
|
01-12-2013, 01:58 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by marios.ilioupoli - 01-12-2013, 01:58 PM
|
Users browsing this thread: 3 Guest(s)
|