Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
Nikolas A.
Super Moderator
![*](images/star.png) ![*](images/star.png) ![*](images/star.png) ![*](images/star.png) ![*](images/star.png) ![*](images/star.png)
![](./uploads/avatars/avatar_720.jpg?dateline=1388007008)
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(01-12-2013, 12:13 PM)marios.ilioupoli Wrote: Στους κορμούς ναι. Και στις γραμμές των Αστικών ΚΤΕΛ εμφανίζεται αντίστοιχη ζωνική χρέωση, με διαχωρισμό της κάθε διαδρομής σε ζώνες και ξεχωριστό εισιτήριο για μετακίνηση εντός μιας ζώνης και άλλο για μετακίνηση μεταξύ δύο ή περισσότερων ζωνών.
Το θέμα είναι, όμως, να υπάρχει ισάξια κοστολόγηση στις τοπικές, που αποτελούν την πλειονότητα των γραμμών του δικτύου. Δε γίνεται, για παράδειγμα, η 025 να έχει φθηνότερο εισιτήριο έναντι της 301, μόνο και μόνο επειδή η μια εξυπηρετεί το κέντρο και η άλλη την Ανθούσα.
Μίλησα αποκλειστικά για μετακίνηση μεταξύ ζωνών. Και αυτά θα καταγράφονται στο εισητήριο κατα την είσοδο και έξοδο από το λεωφορείο, οπότε δε τίθεται θέμα 3-4 ξεχωριστών χάρτινων εισητηρίων.
Τώρα για μετακίνηση μέσα σε μια ζώνη (όποια και όπου κι αν είναι αυτή) θα υπάρχει ενιαία χρέωση, ίδια σε όλες τις ζώνες. Ή μάλλον θα πρέπει να υπάρξει. Απλός νους χρειάζεται. Κάποιο άτομο που να τον διαθέτει πρέπει να έχουν εκεί στις αστικές συγκοινωνίες...
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
01-12-2013, 01:38 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by Nikolas A. - 01-12-2013, 01:38 PM
|
Users browsing this thread: 12 Guest(s)
|