(26-11-2013, 01:08 PM)AlexNik Wrote: Ενδιαφέρον έχει και η παράγραφος 3.13, η οποία αναφέρει την λειτουργία με υπερπυκνωτές (σαν αυτούς που έχουν υιοθετήσει κάποιες εταιρείες στα υβριδικά τους λεωφορεία) για περιορισμένες αποστάσεις και ταχύτητες σε περίπτωση που δεν υπάρχει τροφοδοσία από το ρεύμα του δικτύου. Αυτό δυνητικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την λειτουργία δικτύου τραμ το οποίο δεν χρειάζεται σε κομμάτια του καθόλου τοποθέτηση γραμμών επαφής, αφού οι υπερπυκνωτές μπορούν να φορτιστούν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατά τις στάσεις των συρμών.
Η λειτουργία με υπερπυκνωτές θα γίνεται κατά τη διέλευση από την Πανεπιστημίου, κατά μήκος της οποίας δε θα υπάρχει εναέριο δίκτυο.
(26-11-2013, 01:08 PM)AlexNik Wrote: ενώ το όχημα θα έχει Wifi για να μπορεί να γίνει ευκολότερη διάγνωση των προβλημάτων κατά την είσοδο του στο αμαξοστάσιο ( τεχνολογία )
Το ίδιο σύστημα διαθέτουν και οι συρμοί 3ης γενιάς του Μετρό, που, κατά την είσοδό τους στο αμαξοστάσιο, έχουν τη δυνατότητα να στέλνουν απευθείας αναφορά.