This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 14 Vote(s) - 3.43 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επεκτάσεις μετρό Αθήνας

Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#20
RE: Μελλοντικές Αναπτύξεις Γραμμών Μετρό Αθήνας
(16-11-2013, 03:13 PM)marios.ilioupoli Wrote: Το 608 εξυπηρετεί άμεσα τη Φιλοσοφική (η μεγαλύτερη σχολή του ΕΚΠΑ) και έμμεσα και τις υπόλοιπες σχολές με μετεπιβίβαση από το 250 ή το εσωτερικό.

Και στην πύλη της Πανεπιστημιούπολης να υπήρχε σταθμός, πάλι μόνο το ΜΙΘΕ θα εξυπηρετούνταν και θα χρειάζονταν και πάλι υποχρεωτικά σύνδεση με εσωτερική γραμμή με τις υπόλοιπες σχολές.

Εδω θα μπορουσε να εφαρμοστεί το παράδειγμα του Παρισιού. Για να εξηγηθώ: Το αεροδρόμιο Orly δεν εξυπηρετείται άμεσα απο μετρό. Έχει όμως ένα μικρό τραίνο τροφοδοτικό όπου συνδέει το αεροδρόμιο με την γραμμή B του RER (Μετρό αλλα υψηλών ταχυτήτων).

   

Με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσε να δημιουργηθεί λοιπόν ένα μικρό τροφοδοτικό τούνελ απο την Πανεπιστημιούπολη προς τον σταθμό μετρό που βολεύει πιο πολυ η χάραξη (Ζωγράφου ή Γουδί ) όπου θα επιχειρεί ένας μικρός συρμός πχ 3δυμο (ακόμα και με μια γραμμή) και με μια λιτή αποβάθρα απλά με μια κυλιόμενη και ενα ασανσερ για ΑΜΕΑ και καποια μηχανήματα έκδοσης εισητηρίων...

Στο παραπάνω βρίσκεται και η ένσταση μου οσον αφορά την αναπτυξη του Αθηναικού Μετρό. Επειδή κάναμε καποιες καλες γραμμές λόγω των Ολυμπιακών έχουμε καβαλήσει το καλάμι κυριολεκτικά και πρέπει όλοι οι σταθμοί να είναι γυαλιστεροί και υπέροχοι, οι αποβάθρες να χωράνε απο 6 βαγόνια και άνω ασχέτως της κινησης των περιοχών που θα εξυπηρετήσουν, και όλες οι γραμμες να γίνονται όλο και πιο μακριές κάνοντας ζικ ζακ στην πόλη αντι να χρησιμοποιηθούν τροφοδοτικές γραμμές χαμηλότερου κοστους κατασκευης και με λιγο λιγότερη μεταφορική ικανότητα που όμως λύνεται με την συχνότητα...
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

(This post was last modified: 16-11-2013, 03:44 PM by Paul.)
16-11-2013, 03:39 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by panos81 - 24-11-2009, 09:55 AM
[No subject] - by abc - 18-03-2010, 12:12 PM
RE: - by abc - 26-07-2010, 04:26 PM
RE: Μελλοντικές Αναπτύξεις Γραμμών Μετρό Αθήνας - by Paul - 16-11-2013, 03:39 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024