Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(10-11-2013, 11:08 PM)nikolas86 Wrote: Και στις αεροδρομιακές που η είσοδος γίνεται από τη μπροστινή πόρτα, δεν υπάρχει έλεγχος από τον οδηγό, απλά έτσι για να γίνεται και για να βγάζουν εισητήριο αυτοί που δεν έχουν..
Κρίμα γιατί μετά τους φταίει ο μειωμένος κρατικός προϋπολογισμός...
Εγώ θυμάμαι μέχρι το καλοκαίρι στη Χ97 οι οδηγοί να ανοίγουν πάντα την πρώτη πόρτα μόνο και όσοι έμπαιναν έδειχναν κάρτα ή αγόραζαν εισιτήριο. Έκτοτε δεν πετυχαίνω αεροδρομιακές γραμμές, οπότε δεν έχω και εικόνα για την εφαρμογή ή μη του μέτρου.
Και νομίζω πως η τελευταία φράση σου τα λέει όλα. Τους φταίει μόνο η μείωση στην κρατική επιχορήγηση.
|
|
10-11-2013, 11:13 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by marios.ilioupoli - 10-11-2013, 11:13 PM
|
Users browsing this thread: 17 Guest(s)
|