Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(10-11-2013, 10:59 PM)marios.ilioupoli Wrote: Έμεινε μόνο σε κάποιες προμετωπίδες (24, 25). Πιθανόν πότε πότε να εφαρμόζεται από κάποιους οδηγούς, είτε στη λίστα των γραμμών που είχε "εφαρμοστεί" το καλοκαίρι, είτε στις πειραματικές (302, Α8, 6), αν και σε όχημα της 6 που είχα μπει, δε μου έγινε έλεγχος!
Οι μόνες γραμμές που γίνεται υποχρεωτικά είσοδος από την πρώτη πόρτα, είναι οι αεροδρομιακές.
Και στις αεροδρομιακές που η είσοδος γίνεται από τη μπροστινή πόρτα, δεν υπάρχει έλεγχος από τον οδηγό, απλά έτσι για να γίνεται και για να βγάζουν εισητήριο αυτοί που δεν έχουν..
Κρίμα γιατί μετά τους φταίει ο μειωμένος κρατικός προϋπολογισμός...
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
10-11-2013, 11:08 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by Nikolas A. - 10-11-2013, 11:08 PM
|
Users browsing this thread: 7 Guest(s)
|