(15-10-2013, 01:10 PM)ecoj Wrote: Αλήθεια αφού η συγχώνευση προχωράει η νέα εταιρία που θα προκύψει τι όνομα θα κρατήσει άραγε; Όχι πως έχει κάποια σημασία.
Η εταιρία θα είναι καθαρά η
Aegean Air αλλά το brand της Olympic θα παραμείνει κατά πάσα πιθανότητα στα αεροσκάφη της. Κατά τα πρότυπα της Air France - KLM για παράδειγμα.
(15-10-2013, 01:10 PM)ecoj Wrote: Επίσης περίεργο που αφού είναι αφημένο το συγκεκριμένο βαγόνι σε δημόσια προσβάσιμο χώρο δεν είναι περισσότερο βανδαλισμένο.
Είναι όντως περίεργο καθώς είδες τι έπαθε το κακόμοιρο το Α300, αλλά ακόμα και τα αεροσκάφη στο παλιό αεροδρόμιο Ελληνικου..
Τα αμοιβαία οφέλη Aegean-MIG αναλύονται σε άρθρο με τίτλο
Η αντίστροφη πτήση Olympic Air και Aegean Airlines των τελευταίων ετών
"Τα αμοιβαία οφέλη για Aegean - MIG:
Για τη MIG είναι θετικό, διότι
α) υλοποιείται η στρατηγική της, χωρίς άλλη καθυστέρηση, που είναι η πώληση εταιρειών και περιουσιακών στοιχείων, τα οποία δεν απέδωσαν,
β) σε μία δύσκολη συγκυρία εισπράττει, έστω σταδιακά, ένα σημαντικό ποσό 72 εκατ. ευρώ (έχει ήδη λάβει 20 εκατ. ευρώ) και το κυριότερο
γ) απαλλάσσεται από δανεισμό 118 εκατ. ευρώ, που αφορά σε δόσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης για τη χρήση των αεροσκαφών.
Για την Aegean, η συμφωνία είναι ικανοποιητική, γιατί
α) παίρνει την προίκα της Olympic Air που είναι εγγυημένα έσοδα, ύψους 116 εκατ. ευρώ για 15 άγονες γραμμές ώς το Μάρτιο του 2016,
β) γίνεται ρυθμιστής της εγχώριας αγοράς, χωρίς κύριο ανταγωνιστή και
γ) εκμεταλλεύεται τις οικονομίες κλίμακος, που γεννιούνται από την ένωση δύο ομοειδών επιχειρήσεων (συνέργειες 35 εκατ. ευρώ ετησίως)."
Βεβαιά κανείς ακόμα δεν αναλύει τα οφέλη ή τις ζημιές που θα προκύψουν για του επιβάτες που ζουν αυτές τις εταιρίες!