ICAO SGA
ΙΑΤΑ GW
Callsign SKYGREECE
Όνομα αεροπορικής εταιρίας: SkyGreece Airlines, S.A.
Χώρα: Greece
Έτος ιδρύσεως: Οκτώβριο 2012
Κύρια βάση: Athens - Eleftherios Venizelos (Spata) (ATH / LGAV)
Αριθμός στόλου: 1 Αεροσκάφος (2 σε παραγγελία)
Μ.Ο ηλικίας στόλου: 27 έτη
Boeing 767-300ER
SX-BPN c/n: 26470 Boeing 767-31A(ER) παραλαβή 2012 προηγούμενο νηολόγιο PH-MCM (Martinair ) ηλικία: 27 έτη
Εδω και κάποιους μήνες ιδρύθηκε η εταιρεία “
SkyGreece Αερογραμμές” (τέλη του 2012), με
επικεφαλής έναν κληρικό της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Καναδά, τον Πατήρ Νικόλαο Αλεξανδρή. Ο κ. Αλεξανδρής, ο οποίος ακούγεται ότι συμμετείχε παλαιότερα σε σχήμα για την εξαγορά της Ολυμπιακής Αεροπορίας, συνεπικουρείται από τους Βασίλη Αλεφαντή και Παναγιώτη Χειλάκη, ιδιοκτήτες του HI Tours (τουριστικό πρακτορείο της Β. Αμερικής). Η συγκεκριμένη εταιρία έχει απευθύνει κάλεσμα για οικονομική στήριξη στην ομογένεια, αλλά και σε επενδυτές.
Η Sky Greece έχει ανακοινώσει ότι αγόρασε ένα Boeing 767 – 300, 274 θέσεων, το οποίο θα προσγειωνόταν στην Αθήνα αρχές Αυγούστου. Το αεροσκάφος θα ονομαστεί “Ταξιάρχης” προς εκπλήρωση τάματος του Πατήρ Νικόλαου.
Επιδίωξη της εταιρείας αποτελεί η
έναρξη πτήσεων, από Αθήνα προς Νέα Υόρκη, στις 4 Μαρτίου 2014, με δύο πτήσεις την εβδομάδα. Από τα μέσα Απριλίου, με την προσθήκη και του δεύτερου αεροσκάφους, θα πραγματοποιούνται και δύο πτήσεις προς Τορόντο και Μόντρεαλ εβδομαδιαίως.
Το αεροσκάφος ήρθε και οι εργασίες έχουν ξεκινήσει από το τέλος του καλοκαιριού, με το βάψιμο (Livery της εταιρίας) να έχει ολοκληρωθεί στο ουραίο τμήμα.
Λεπτομέρεις μπορείτε να δείτε στο άρθρο με τίτλο
Σε εξέλιξη η διαμόρφωση του B767
(02-10-2013, 04:22 PM)andreasl Wrote: Το livery με τη γαλανόλευκη πάντως το ετοίμασαν. Λέτε να μην είναι μούφα η ιστορία τελικά;
http://www.inflight.gr/livery-με-ελληνική-σημαία-skygreece/
Το μόνο που έχω να πω είναι ότι μόνο καλό για την Ελλάδα θα είναι να μην είναι μούφα η ιστορία...
(18-07-2013, 04:08 PM)panos81 Wrote: Όχι ότι υπάρχει πρόβλημα με το ότι είναι Αμερικάνικο, είναι καλό αεροπλάνο το Β767 και πολύ πιο οικονομικό σε σχέση με το Α340 για πτήσεις από Βόρεια Αμερική προς Αθήνα. Μήπως υπάρχει πολιτική σκοπιμότητα από πίσω; Όσο για το όνομα του αεροπλάνου, θα θίξω τους θρήσκους, αλλά τέτοιου είδους συναισθηματισμοί δεν έχουν θέση στην αεροπορική βιομηχανία.
...
Έχουμε κανέναν καλό λόγο να πιστέψουμε ότι η SkyGreece δεν θα πει γρήγορα "αντίο"; Ή ίσως "Δι' Ευχών";
Καλά αεροσκάφη τα 767 αλλά αρκετά παλιά. Μήπως η επιλογή του 767 τελικά είναι θέμα μόνο οικονομικό; (χωρίς να ξέρω κάτι παραπάνω)
Επίσης μη ξεχνάς ότι το όνομα
"Ταξιάρχης" κυκλοφορεί και σε πλοίο. Και δεν είναι και άσχημο.
Τέλος συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες για την Aegean και να προσθέσω επίσης ότι έχουμε ένα λόγο παραπάνω να πιστέψουμε πλέον ότι αυτή η εταιρια θα το κάνει, τόλμησε και ας μη πετύχει, κάτι που απεύχομαι.