This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Madatoforos.com] Skygreece: Η νέα αεροπορική της ομογένειας

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Madatoforos.com] Skygreece: Η νέα αεροπορική της ομογένειας
Skygreece: Η νέα αεροπορική εταρία της ομογένειας. Και το όνομα του πρώτου αεροσκάφους… «Ταξιάρχης»!

Έτσι θα είναι βαμμένα τα αεροσκάφη της SkyGreece, της ελληνικής αεροπορικής εταιρείας που δημιουργούν Έλληνες ομογενείς του Καναδά και των ΗΠΑ, φιλοδοξώντας να υποκαταστήσουν την παλιά Ολυμπιακή στο κομμάτι των υπερατλαντικών πτήσεων.

[Image: SkyGreece-Airlines-S.A.-Boeing-767-300ER...k-page.jpg]

Το πρώτο αεροσκάφος ένα Boeing 767-300 (φώτο) έχει ήδη αγοραστεί και από χθες βρίσκεται σε ειδικό κέντρο στην Ευρώπη όπου ελέγχετε τεχνικά και βάφεται στα χρώματα της Ελλάδας.

Το αεροσκάφος θα βρίσκεται στο αεροδρόμιο της Αθήνας στις αρχές Αυγούστου για τις περαιτέρω διαδικασίες, ενώ η επίσημη παρουσίαση της εταιρείας θα γίνει στις αρχές του Σεπτέμβρη.

Τακτικές πτήσεις προς Νέα Υόρκη, Σικάγο, Τορόντο και Μόντρεαλ θα ξεκινήσει σταδιακά από 4 Μαρτίου 2014 σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της εταιρείας. Θα προηγηθούν πτήσεις τσάρτερ.

Στο μεταξύ το πτητικό έργο της εταιρείας θα ξεκινήσει από το μοναστήρι του Ταξιάρχη, προστάτη των αεροπόρων, στον Μανταμάδο της Λέσβου.

Εκπληρώνοντας ένα τάμα ο πρόεδρος της SkyGreece ο δραστήριος πάτερ Νικόλας Αλεξανδρής και τα στελέχη του θα μεταβούν στο μοναστήρι όπου και θα λειτουργήσει. Μάλιστα το πρώτο αεροσκάφος θα ονομαστεί «Ταξιάρχης».

ΤΗΣ ΜΑΓΔΑΣ ΛΙΒΕΡΗ

Τον Σεπτέμβριο του 2009 η Ολυμπιακή πραγματοποίησε τις τελευταίες πτήσεις προς Νέα Υόρκη, Τορόντο και Μόντρεαλ.
Έκτοτε, η απουσία της δημιούργησε ένα κενό στα ταξίδια των ομογενών των ΗΠΑ και του Καναδά προς την Ελλάδα, το οποίο προσπάθησαν να καλύψουν ξένες αεροπορικές εταιρείες. Έτσι, μόνο για την καλοκαιρινή περίοδο, οι καναδέζικες Air Canada και Air Transat καλύπτουν τα απευθείας δρομολόγια του Τορόντο και του Μόντρεαλ, ενώ οι αμερικανικές Delta Air Lines και US Airways της Νέας Υόρκης και της Φιλαδέλφειας αντίστοιχα.

Η κατάσταση αυτή έδωσε έναυσμα σε τέσσερις Έλληνες ομογενείς από τον Καναδά να εισέλθουν στο παιχνίδι των υπερατλαντικών πτήσεων με τη δημιουργία της αεροπορικής εταιρείας SkyGreece. Το εγχείρημά τους βρίσκεται σε εξέλιξη, ενώ οι ίδιοι δηλώνουν αισιόδοξοι για τη θετική έκβασή του παρ’ ότι οι ανταγωνιστές τους είναι εταιρείες-κολοσσοί.

Ενορχηστρωτής της όλης προσπάθειας είναι ένας δραστήριος κληρικός, ο πατήρ Νικόλαος Αλεξανδρής από τη Λακωνία, ο οποίος ζει εδώ και 30 χρόνια στον Καναδά. «Μετά το κλείσιμο της Ολυμπιακής ο απόδημος ελληνισμός 'υποφέρει' γιατί έχασε τον εθνικό του αερομεταφορέα. Η Ολυμπιακή ήταν εθνικό σύμβολο, όλοι μας όταν μπαίναμε στα αεροσκάφη της νιώθαμε σαν να είμαστε ήδη στην πατρίδα και η εξυπηρέτηση ήταν θερμή για τους Έλληνες» δηλώνει.

«Σε μια συζήτηση που είχα το 2010 με τους Βασίλη Αλεφαντή και Παναγιώτη Χειλάκο, οι οποίοι είναι ιδιοκτήτες των γραφείων του τουριστικού οργανισμού Hi Tours στο Μόντρεαλ, μου ανέφεραν ότι τα χιλιάδες εισιτήρια των ομογενών επιβατών πλέον ενισχύουν τις ξένες αεροπορικές εταιρείες. Και βέβαια έκαναν ειδική μνεία για τα παράπονα των Ελλήνων, καθώς οι απευθείας πτήσεις διαρκούν μόνο την καλοκαιρινή περίοδο, αλλά και η εξυπηρέτηση δεν έχει πλέον καμία σχέση με ό,τι είχαν συνηθίσει στην παλιά Ολυμπιακή. Τότε γεννήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία της εταιρείας, την οποία εμείς πιστέψαμε με όλη μας την ψυχή, παρόλο που το εγχείρημα δεν είναι εύκολο.

ΕΤΟΙΜΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Στην ομάδα μας προστέθηκε και ο Κεν Σταθάκης, ένας από τους πιο δυνατούς επιχειρηματίες της ομογένειας. Αποδυθήκαμε σε έναν αγώνα συγκέντρωσης κεφαλαίων που προήλθαν στο 100% από Ελληνες του εξωτερικού. Στόχος μας ήταν να μπουν όσοι περισσότεροι επενδυτές γινόταν και να φανεί ότι πρόκειται για μια αεροπορική εταιρεία που ανήκει στην ελληνική ομογένεια. Έτσι έχουμε επενδυτές που έχουν βάλει από 50.000 δολάρια, το χαμηλότερο ποσό, μέχρι κάποια... εκατομμύρια».
Η SkyGreece διατηρεί γραφεία στο Μόντρεαλ, στο Τορόντο, στη Νέα Υόρκη και στην Αθήνα. Ήδη έχει αγοραστεί ένα Boeing 767-300 ER, το οποίο φτάνει στο «Ελ. Βενιζέλος» τον Αύγουστο ενώ σε δύο μήνες θα ακολουθήσει η αγορά ενός ακόμη σκάφους του ίδιου τύπου.

«Αρχικά θα ξεκινήσουμε με δύο αεροσκάφη. Μετά την άφιξη του πρώτου στο ''Ελ. Βενιζέλος'' θα αρχίσουν και οι απαραίτητες διαδικασίες για την έκδοση της σχετικής άδειας. Αν όλα πάνε, σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας, η πρώτη πτήση για τη Νέα Υόρκη θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2014. Σκοπεύουμε να ξεκινήσουμε με δύο εβδομαδιαία δρομολόγια για τους προορισμούς: Αθήνα-Νέα Υόρκη, Αθήνα-Τορόντο και Αθήνα Μόντρεαλ -αλέ ρετούρ-, ενώ για πρώτη φορά θα λειτουργήσουμε την πτήση Αθήνα-Σικάγο».

Στο ερώτημα πώς θα μπορούσε να εξασφαλιστεί η επιτυχία του εγχειρήματος, ο πατήρ Νικόλαος είναι κατηγορηματικός: «Στον Καναδά ζουν 350.000 Έλληνες, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός στις ΗΠΑ είναι σαφώς μεγαλύτερος. Θεωρώ ότι αυτοί οι άνθρωποι θα μας προτιμήσουν γιατί είμαστε μια αμιγώς ελληνική εταιρεία. Οι πιλότοι μας προέρχονται από την Ολυμπιακή, η οποία διέθετε το καλύτερα εκπαιδευμένο πλήρωμα. Ακόμα, θα προσφέρουμε ιδιαίτερα οικονομικά εισιτήρια. Τέλος, η εταιρεία θα αποτελέσει και ένα μεγάλο κανάλι για την προσέλκυση και ξένων τουριστών στην Ελλάδα. Mέσω των δύο θυγατρικών της SkyGreece Holidays USA και SkyGreece Holidays Canada θα προσφέρουμε ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών που θα περιλαμβάνουν ξενοδοχεία, εστιατόρια, αλλά και κρουαζιέρες. Στα πλάνα μας συγκαταλέγεται επίσης και η ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού.

Η προσπάθειά μας βρίσκει συνεχώς υποστηρικτές όχι μόνο στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα, έχουμε ήδη θετικά μηνύματα από τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Εξωτερικών». Ο πατήρ Νικόλαος τονίζει ακόμα πως αν όλα πάνε κατ' ευχήν, η SkyGreece θα προσφέρει πολλές θέσεις εργασίας, ενώ ο ίδιος προσμένει με αγωνία την ημέρα που θα δει «να προσγειώνεται το αεροπλάνο της SkyGreece, με τη γαλανόλευκη στο πτερύγιο του, στην πρώτη πτήση του στο αεροδρόμιο Κένεντι της Νέας Υόρκης. Αυτό θα είναι η ανταμοιβή μου».
(This post was last modified: 03-07-2013, 12:08 AM by Paul.)
02-07-2013, 11:44 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#2
[Metaforespress.gr] Θα τα καταφέρει ο Father Nick;
O Father Nick θα καταφέρει να ενώσει αεροπορικά Ελλάδα με ΗΠΑ – Καναδά;

Η Ολυμπιακή Αεροπορία μπορεί να έκλεισε, αλλά ο μύθος της έχει συνεπάρει πολλούς. Ακόμα μια αεροπορική εταιρεία διατείνεται ότι θα επαναδρομολογήσει απευθείας τακτικές πτήσεις μεταξύ Ελλάδας με ΗΠΑ και Καναδά.

Του Φώτη Φωτεινού


Μετά το κλείσιμο της Ολυμπιακής (2009), αρκετοί θέλησαν να καλύψουν το αεροπορικό κενό που δημιουργήθηκε στα δρομολόγια μακρινών αποστάσεων, με ανεπιτυχή αποτελέσματα, όπως η Hellenic Imperial.

Τώρα, εμφανίστηκε η Sky Greece, με επικεφαλής έναν κληρικό της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Καναδά, τον Πατήρ Νικόλαο Αλεξανδρή (φωτό). Ο κ. Αλεξανδρής, ο οποίος ακούγεται ότι συμμετείχε παλαιότερα σε σχήμα για την εξαγορά της Ολυμπιακής Αεροπορίας, συνεπικουρείται από τους Βασίλη Αλεφαντή και Παναγιώτη Χειλάκη, ιδιοκτήτες του HI Tours (τουριστικό πρακτορείο της Β. Αμερικής).

Καταβλήθηκαν 60.000 ευρώ ως αρχικό μετοχικό κεφάλαιο

Η εταιρεία “SkyGreece Αερογραμμές” ιδρύθηκε στα τέλη του 2012, ενώ στα μέσα Μαΐου καταβλήθηκε το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο, ύψους 60.000 ευρώ (το ΦΕΚ επισυνάπτεται στο τέλος). Το εν λόγω ποσό θεωρείται αρκετά μικρό για μια αεροπορική εταιρεία, η οποία φιλοδοξεί να δρομολογήσει πτήσεις μακρινών αποστάσεων. Η εταιρεία έχει απευθύνει κάλεσμα για οικονομική στήριξη στην ομογένεια, αλλά και σε επενδυτές.

Η Sky Greece, με ανάρτησή της σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσε ότι αγόρασε ένα Boeing 767 – 300, 274 θέσεων, το οποίο θα προσγειωθεί στην Αθήνα αρχές Αυγούστου. Το αεροσκάφος θα ονομαστεί “Ταξιάρχης” προς εκπλήρωση τάματος του Πατήρ Νικόλαου.

Επιδίωξη της εταιρείας αποτελεί η έναρξη πτήσεων, από Αθήνα προς Νέα Υόρκη, στις 4 Μαρτίου 2014, με δύο πτήσεις την εβδομάδα. Από τα μέσα Απριλίου, με την προσθήκη και του δεύτερου αεροσκάφους, θα πραγματοποιούνται και δύο πτήσεις προς Τορόντο και Μόντρεαλ εβδομαδιαίως.

Εκπρόσωποι της εταιρείας έχουν συναντηθεί με αρκετά στελέχη της ελληνικής κυβέρνησης, όπως με την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, ενώ έχουν αποταθεί και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Εάν όλα πάνε καλά και αντληθούν τα απαραίτητα κεφάλαια, η Sky Greece θα προμηθευτεί και τρίτο αεροσκάφος, αυξάνοντας τις συχνότητες από Αθήνα προς Νέα Υόρκη (πέντε την εβδομάδα) και προσθέτοντας έναν ακόμη σταθμό, το Σικάγο. Το Σικάγο θα ενωθεί για πρώτη φορά με την Ελλάδα, όπου θα γίνονται δύο πτήσεις την εβδομάδα.
Αν και σύσσωμη η εγχώρια αεροπορική κοινότητα εύχεται “κάθε επιτυχία”, κανείς δεν μπορεί να παραγνωρίσει ότι πρόκειται για μια “παράτολμη προσπάθεια”. Όπως επισημαίνουν στελέχη του κλάδου, “ολόκληρη Delta κάνει πτήσεις Αθήνα – Νέα Υόρκη μόνο το καλοκαίρι, γιατί το χειμώνα η γραμμή είναι ζημιογόνος”.

Ενδεικτικό είναι ότι ούτε η Qatar Airways έχει δρομολογήσει, παρά τις σχετικές εξαγγελίες, το Ντόχα – Αθήνα – Νέα Υόρκη, ενώ και η Hellenic Imperial προσπάθησε να κάνει υπερατλαντικά δρομολόγια, δίχως όμως να τα καταφέρει. Ίσως ο Πατήρ Νικόλαος τα καταφέρει με “θεϊκή βοήθεια”.
18-07-2013, 12:07 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#3
RE: [Metaforespress.gr] Θα τα καταφέρει ο Father Nick;
Αυτοί φαίνονται να ξεπερνάνε κάθε όριο ερασιτεχνισμού.

Είναι δυνατόν ο πρώτος τυχών παπάς να νομίζει ότι μπορεί να φτιάξει αεροπορική εταιρεία, και μάλιστα να δραστηριοποιηθεί σε μια τέτοια αγορά; Πού νομίζει ότι ζει, στην εποχή του Ωνάση ή νομίζει ότι θα του πληρώνουν αβέρτα οι Έλληνες φορολογούμενοι; Τι είναι δηλαδή μια υπερατλαντική αεροπορική εταιρεία; Ευχέλαιο; Έχει συναίσθητη του τι χρειάζεται για να στηθεί και να λειτουργήσει; Και μάλιστα κόντρα σε ποιους; Όταν κολοσσοί όπως οι Delta, United αλλά και η US Airways μετατρέπουν την Αθήνα σε εποχιακό δρομολόγιο, πώς νομίζει αυτός ότι θα τα βγάλει πέρα χωρίς τα απαιτούμενα κεφάλαια, ειδικά όταν το ενδιαφέρον θα είναι μονόπλευρο (κίνηση μόνο από Αμερική προς Ελλάδα και επιστροφή, όχι το αντίθετο, οι Έλληνες της Ελλάδας λόγω κρίσης πλέον δεν πάνε ούτε Καμμένα Βούρλα, όχι Αμερική...);

Όσον αφορά τον στόλο, πρώτα έλεγε για Α340, περηφανευόταν ότι είναι ο ίδιος τύπος που χρησιμοποιούσε η Ολυμπιακή, που όμως η ίδια η Airbus χαρακτήρισε μεγάλο σφάλμα να φτιάξει, στην εποχή που τα ETOPS έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ, τετρακινητήριο αεροπλάνο για 300 επιβάτες... κάτι που αντικατοπτρίστηκε στην μέτρια έως κακή εμπορική του πορεία, και στον άδοξο και πρόωρο τερματισμό της παραγωγής του. Έλεγε μάλιστα ο Father Αλεξανδρής ότι διάλεξε το Α340 επειδή δεν επιτρέπεται σε νέες αεροπορικές εταιρείες να επιχειρούν ETOPS. Τώρα δηλώνει αλλαγή πλεύσης και πάει να πάρει Boeing 767. Δικινητήριο μεν, Αμερικάνικο δε. Όχι ότι υπάρχει πρόβλημα με το ότι είναι Αμερικάνικο, είναι καλό αεροπλάνο το Β767 και πολύ πιο οικονομικό σε σχέση με το Α340 για πτήσεις από Βόρεια Αμερική προς Αθήνα. Μήπως υπάρχει πολιτική σκοπιμότητα από πίσω; Όσο για το όνομα του αεροπλάνου, θα θίξω τους θρήσκους, αλλά τέτοιου είδους συναισθηματισμοί δεν έχουν θέση στην αεροπορική βιομηχανία.

Φοβάμαι ότι η SkyGreece θα έχει την τύχη των περισσότερων αεροπορικών εταιρειών που ιδρύθηκαν στην Ελλάδα από την ελευθεροποίηση και μετά. Κάποιες ήλθαν, είδαν και απήλθαν. Μακρύς ο κατάλογος: SEEA, Electra, Skywings, Hellas Jet, Viking Hellas, Venus, Princess, Hellenic Star, Athens Airways... Άλλες ήλθαν και απήλθαν χωρίς καν να δουν (!) π.χ. η Hellenic Air που δεν πέταξε ποτέ, και μας την θυμίζει μόνο το εγκαταλειμμένο BAC1-11 της στο αεροδρόμιο του Ελληνικού.

Οι Έλληνες δεν είναι ανίκανοι να φτιάξουν αεροπορικές εταιρείες. Το αποδεικνύει περίτρανα η Aegean Airlines που έχει αναπτυχθεί σημαντικά, και κάθε χρόνο την τελευταία δεκαετία αναγνωρίζεται και βραβεύεται στην πρώτη τριάδα των καλλίτερων περιφερειακών εταιρειών της Ευρώπης. Όμως, η ανάπτυξη αυτή είναι αποτέλεσμα σκληρής και πολύχρονης προσπάθειας, προσεκτικών και μελετημένων κινήσεων και όχι ερασιτεχνισμών.

Έχουμε κανέναν καλό λόγο να πιστέψουμε ότι η SkyGreece δεν θα πει γρήγορα "αντίο"; Ή ίσως "Δι' Ευχών";
18-07-2013, 04:08 PM
Find Reply
andreasl Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 3
Joined: 01-10-2013
#4
RE: [Madatoforos.com] Skygreece: Η νέα αεροπορική της ομογένειας
Το livery με τη γαλανόλευκη πάντως το ετοίμασαν. Λέτε να μην είναι μούφα η ιστορία τελικά;
http://www.inflight.gr/livery-με-ελληνική-σημαία-skygreece/
02-10-2013, 04:22 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#5
RE: [Madatoforos.com] Skygreece: Η νέα αεροπορική της ομογένειας
Πολύ ενδιαφέρουσα η ανάλυση του Πάνου.

Ανδρέα όπως είπα και στο φόρουμ μακάρι να βγει αληθινό.

Σχολίασα στο φόρουμ στις Ελληνικές Αεροπορικές Εταιρίες και τα δυο σχόλια σας ώστε να γίνεται καλύτερα η συζήτηση, παρά κάτω από την είδηση.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
02-10-2013, 05:03 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024