(21-09-2013, 04:18 PM)ecoj Wrote: Πολλά Ν2, Ν1, Volvo, Neoplan Midi, Vanhool Midi και GN βρίσκονται ήδη σε πιο άθλια κατάσταση από ότι ήταν τα περισσότερα Den Oudsten όταν αποσύρθηκαν ή τα 12μετρα Neoplan πιο πίσω. Οι Βεργίνες (οι περισσότερες) ήταν σε άθλια κατάσταση όταν αποσύρθηκαν θυμάμαι ενώ τα Vanhool A300 δεν ήταν σε άθλια αλλά σε τρισάθλια κατάσταση όταν αποσύρθηκαν. Ακόμα στο Θριάσιο σαπίζουν τα περισσότερα Α300.
Πέραν αυτών αν πάνε για παλιόσίδερα τα Den Oudsten θα μου φανεί άσχημο γιατί έχουν ακόμα και μπορούν να πάνε εξωτερικό τουλάχιστο.
Δεν έχουμε ξαναστείλει λεωφορεία αστικά αθηναικά έξω; Κάτι πράσινα του ΗΣΑΠ πότε αποσύρθηκαν; Δεν είχαν πάει μερικά έξω;
Απαντάω εδώ για να μην βγαίνουμε εκτός θέματος.
Στο Θριάσιο πρέπει να υπάρχουν ελάχιστα Vanhool Α300 γιατί ήδη 71 έχουν πάει για εκποιήση, κάποια έχει πάρει ο ΗΣΑΠ (νομίζω 6) και μερικά είχαν πουληθεί στο Δήμο Χαϊδαρίου. Γενικά πάντως το Θριάσιο πρέπει να 'χει αδειάσει. Τα Neoplan N4016 και οι Βεργίνες πρέπει να 'χουν φύγει εντελώς, κάτι καμμένα από διάφορους τύπους έχουν πάει για εκποιήση από πέρσι και πρόσφατα
αγοράστηκαν 4 παλιά τρόλλεϋ μάλλον για εκποιήση οπότε στο Θριάσιο πρέπει να 'χουν μείνει μόνο ελάχιστα παλιά τρόλλεϋ και κανά αποσυρμένο Renault?