Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
Paul
Administrator
Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(18-08-2013, 01:45 AM)Paul Wrote: Την οργή των συγκεντρωμένων «πλήρωσε» ένα λεωφορείο της ΕΘΕΛ το οποίο εκείνη την ώρα διέσχιζε την Παν. Τσαλδάρη και είχε σταματήσει σε κόκκινο φανάρι. Μερικοί από τους συγκεντρωμένους περικύκλωσαν το όχημα και άρχισαν να το χτυπάνε. Μάλιστα, κάποιοι πέταξαν πέτρες προς το λεωφορείο, με αποτέλεσμα να σπάσει το παρμπρίζ του, ενώ έγραψαν επάνω του με κόκκινο σπρέι και κεφαλαία γράμματα τη λέξη «δολοφόνοι».
Λοιπόν σήμερα το πρωι βρέθηκα στο Περιστέρι. Πιστεύω είναι η πρώτη μέρα μετά το τραγικό συμβάν που όλα λειτουργούν κανονικά. Δυστυχώς βρήκαν κάποιοι ευκαιρία να ξεσπάσουν στον στόλο με τραμπουκισμούς (βλέπε την #871 παραπανω) και να στερήσουν απο τους υπόλοιπους συμπολίτες τους την συγκοινωνία τις προηγούμενες μέρες μιας και τα τρόλλευ στην περιοχή δεν έβγαιναν για δρομολόγιο για να αποφευχθούν εντάσεις:
Αναλυτικότερα παρατήρησα:
- Οι σταθμοί Μετρό "Περιστέρι" και "Ανθούπολη" λειτουργούν κανονικά.
- Οι γραμμές τρόλλευ που διέρχονται απο την περιοχή (12, 24, 25) λειτουργούν κανονικά.
- Η κίνηση ειναι μέτρια αλλά μιας και μπήκαμε στην νέα εβδομάδα σαφως πιο πολυ απο τις προηγουμενες ημέρες οπου ολα πηγαινοερχονταν αδεια.
Όσο για το συμβαν πιστευω δεν υπάρχουν πολλά να πει κανείς. Απαράδεκτο το να μην πληρώνεις εισητηριο, απαράδεκτο και το υφάκι διαφόρων επιβατών που γιουχαρουν τους ελεγκτές (και πριν το συμβαν) για την αυστηρότητα σε καποιους που δεν εχουν εισητηριο λεγοντας για την κριση κ λοιπες αρλουμπες ενω οι ίδιοι εχουν πληρώσει εισητήριο (και ακατανοητο γιατι θιγονται). Κακως εφτασε εκει το ολο θεμα, απο κει και περα η δικαιοσύνη θα κρίνει.
Δυστυχώς φοβάμαι όμως ότι θα κάνουμε καιρό να ξαναδούμε έλεγχο εισητηρίων και αυτό μόνο κακό είναι γιατι συστηματικά κάποιοι και συνειδητά φυσικά κυκλοφορούν τσαμπα σε βαρος των υπολοιπων που όχι μονο πληρωνουν αλλα επωμιζονται και τις αλλεπάληλες αυξήσεις.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα
|
|
19-08-2013, 04:25 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by Paul - 19-08-2013, 04:25 PM
|
Users browsing this thread: 5 Guest(s)
|