(19-07-2013, 12:20 AM)Paul Wrote: Ευχαριστούμε Μάριε, πάρα πολύ χρήσιμη η σύνοψη σου!
Έχω μερικές απορίες μιας και δεν διαμένω στα Νότια Προαστια αλλά τα επισκέπτομαι συχνά:
-Η E22 δεν θα συνέφερε να παραμείνει το εισητήριο ειδικό? Ναι μεν μακαρόνι ήταν και κόντυνε πολύ αλλά παραμένει πολύ μακρινή η διαδρομή για Βάρκιζα με αρκετά χιλιόμετρα. Θα μπορουσε να παραμείνει απλά να ισχύει και για μετεπιβίβαση στο Μετρό το ίδιο εισητήριο και αντιστοιχο να εκδιδεται απο το κέντρο προς Σαρωνίδα-Βάρκιζα.
-Όπως με το Β2 γιατί δεν πήγαν μερικές γραμμές ακόμα στον πρώην Δυτ. Αερολιμένα αφετηρίες ή τερματα? Έχω την εντύπωση χωρίς να έχω δει τον χώρο γυρω απο το σταθμό Ελληνικού ότι θα έχουμε αντίστοιχα φαινόμενα χάους όπως και με την Εθνική Άμυνα προ των νέων σταθμών πριν κόπούν αρκετές γραμμές λίγο πιο τοπικά.
-Το 101 με ποιο τρόπο θα καλυφθεί το σκέλος προς Πειραιά. Με Μετρό και ΗΣΑΠ?
-Τέλος θα ισχύει σε κάποια γραμμή εκτος αυτών που έχει εφαρμοστεί ήδη το μέτρο με την είσοδο απο την μπροστινή πόρτα μετά την λειτουργία των σταθμών και τις αλλαγές?
Ε22: Είναι αδικία να πληρώνει κάποιος 1,60€ για το Σαρωνίδα - Ελληνικό, όταν κάποιος μπορεί με 1,20€ να χρησιμοποιεί τη νύχτα το
500 από Πειραιά μέχρι Κηφισιά. Αλλά μην την πιάσουμε τη συζήτηση περί εισιτηρίων, γιατί η τιμολογιακή πολιτική θέλει ριζική αλλαγή και χωρίς να μας το επιβάλει καμία Τρόικα.
Β2: Η μόνη αλλαγή σε αυτό είναι ότι σταματάει να είναι κυκλική και αποκτά αφετηρία στην Ακαδημία, στη θέση του Ε22 που πάει πλεόν στο Ελληνικό.
Αυτό που λες για των πρώην Δυτ. Αερολιμένα, μήπως μπερδεύεσαι λίγο; Ο Δυτικός Αερολιμένας ήταν αυτό που είναι στην Ποσειδώνος, κοντά στον Άγ. Κοσμα. Ο Ανατολικός είναι πιο κοντά στη Βουλιαγμένης.
Ουσιαστικά οι γραμμές που τοπικοποιούνται στο στ. Ελληνικού θα έχουν αφετηρία στη λεωφόρο της πρωην Αμερικάνικης Βάσης, κοντά στα γήπεδα του Μπέιζμπολ. Ο χώρος εκεί δεν είναι και πολύ μεγάλος. Μία εσοχή για 124/171 και μία για Ε22/Χ97. Χάος δε νομίζω να υπάρχει στο Ελληνικό. Απλά το άσχημο είναι ότι υπάρχουν πολλές γραμμές που φτάνουν μέχρι το Γκόλφ (114/115/116, 120, 149/170, 128/207) και δεν έχουν οι επιβάτες πρόσβαση στο Μετρό που είναι και σε κοντινή απόσταση.
101: Δε νομίζω ότι εξυπηρετεί και πολύ κόσμο η γραμμή και στην παρούσα κατάσταση. Καλύτερα να υπάρχει ένα τοπικό 101 με 20/λεπτη συχνότητα και να έχει ο άλλος πρόσβαση στην Παραλιακή που θα πάρει το Α1 και θα φτάσει, παρά ένα 101 που θα περνάει ανά 50' και αν το χάσεις, περιμένεις.
Μπροστινή πόρτα: Φαντάζομαι το
142 που αντικαθιστά το 247, θα είναι σίγουρα μία από τις γραμμές που θα εφαρμοστεί. Τώρα ποιες άλλες θα είναι οι τυχερές, θα το δούμε. Από Σεπτέμβρη μπορεί να το κάνουν πιο γενικευμένο, αλλά έτσι κι αλλιώς έχει αποτύχει το μέτρο, λόγω της απροθυμίας των οδηγών, από τη μιά, αλλά και των ασφυκτικών χρόνων διαδρομής που δίνονται. Και ειδικά τώρα στο Θερινό δεν υπάρχουν περιθώρια για καθυστερήσεις.