Στη συνέντευξη τύπου που έδωσε ο νέος πρόεδρος της HSW ανέφερε ότι οι low cost εταιρίες έχουν πληγώσει την ακτοπλοΐα.. Και ότι παρά την σημαντική αύξηση των τουριστών, ελάχιστα έχουν αποκομίσει οι ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρίες. (αναλυτικά διαβάστε
εδώ)
Θα έλεγα ότι διαφωνώ και με τα δύο. Δε μπορούμε να κατηγορούμε αεροπορικές εταιρίες (εσωτερικού ή εξωτερικού) που βρίσκονται κοντά στο ίδιο χάλι με εμάς για τη προσπάθεια που κάνουν να ανακάμψουν.
Και θα το ξαναπώ άλλη μια φορά μπας και το διαβάσει κανείς από όλες τις εταιρίες. Όταν θές
102 ευρώ οικονομική θέση για τη διαδρομή Πειραιάς-Κω-Πειραιάς με 24 ώρες ταξίδι (!!!) ενώ με το αεροπλάνο βρίσκεις πλέον σχετικά εύκολα 90-100 ευρώ με 1,5 ώρα ταξίδι, και
75 ευρώ οικονομική θέση Πειραιάς-Χίος-Πειραιάς με 18 ώρες ταξίδι ενώ πάλι βρίσκεις με 90-100 ευρώ αεροπορικό, αν και έχει μονοπώλειο η Ολυμπιακή, τότε bye bye καραβάκι..
Επίσης, για το δεύτερο σκέλος, αν δεν αποκομούσαν οφέλη από τους τουρίστες, δε θα κατέβαζαν το Highspeed 5 στο Ηράκλειο να ανεβοκατεβαίνει γεμάτο κάθε μέρα.. Λέω εγώ τώρα...