(04-07-2013, 11:18 PM)mercedes elbo Wrote: Β3: Όχι δες εδώ http://oasa.gr/xpmap.php?id=pa3. Η τρίτη στάση μετά το Τέρμα είναι Άγιος Κωνσταντίνος και είναι απέναντι απ' την αντίστοιχη προς Γκόλφ.
114: Μακάρι και μακάρι γιατί καλό θα 'ταν τώρα που πάει το Ε22 Ελληνικό να ανέβουν και τα υπόλοιπα τοπικά (114, 115/116, 149/170) στο Στ. Ελληνικού είτε ως έχουν είτε με τροποποιήσεις. Έτσι και θα ξαλάφρωνε το Ε22 και το 171 και θα συνδεόταν το Κίτσι, το Κόρμπι, το Χέρωμα και το Καβούρι απευθείας με το μετρό.
128: Όπως ακριβώς το προτείνεις με Τέρμα στο Στ. Ελληνικού.
154/Α4: Αυτό που προτείνεις ως 154 είναι το παλίο Α4 τοπικοποιημένο. Δεν είναι άσχημη σκέψη να πάει το Α4 ως τοπικό στον Άλιμο και να επανέλθει ένα τοπικό 208 αλλά πιστεύω θα 'ταν καλύτερο να μείνει το σημερινό Α4 τοπικοποιημένο στο Στ. Ηλιούπολης καθώς είναι επιτυχημένο. Το 216 να μείνει ως έχει αλλά απ' την Βουλιαγμένης να πηγαίνει κατ' ευθείαν Αγίου Κωνσταντίνου όχι να κάνει κύκλο στο Άγιο Δημήτριο.
162/163: Συμφωνώ
207: Το 207 όμως δεν πάει μετρό. Μόνο το 205. Και ειδικά αν θέλουμε να ενοποιηθούν Α3/Β3 που σημαίνει ότι δεν θα 'χει Β3 από Γ. Λαμπράκη και Καραχάλιου χρειάζεται ένα συχνό 205 με διέλευση από Γ. Λαμπράκη και στις δύο κατευθύνσεις. Οπότε ας κοπεί το 207 για να μπουν όλα τα οχήματα στο 205 ώστε να ανταπεξέλθει.
Β3: Έχει απόλυτο δίκιο! Απλά θυμόμουν την κοινή στάση που έχουν Α3/Β3 απέναντι από το Public όταν πάνε προς το Γκολφ και αυτή την είχα ξεχάσει. Και πάλι, όμως, θα πρέπει να ενημερωθεί και ο κόσμος, για να μη βρεθεί προ εκπλήξεως.
ΤΟΠΙΚΑ ΒΒΒ: Θα έπρεπε και αυτά να πάνε στο Μετρό του Ελληνικού. Φτάνουν μέχρι το Γκολφ και λυπούνται μέσω Ευρυάλης να τα στείλουν στο Ελληνικό; Βέβαια θα γίνει και το σώσε από λεωφορεία στον πρώην Ανατ. Αερολιμένα.
128+207: Στην πρόταση για τροποποίηση ξέχασα να τα στείλω και τα δύο στο Μετρό του Ελληνικού!
Αν καταργήσουμε το 207, τότε μένει χωρίς λεωφορείο η Α. Παπανδρέου. Οπότε, ας ενισχύονταν το 205 χωρίς να καταργηθεί το 207.
Α4: Ποια είναι τα κριτήρια για να θεωρήσουμε επιτυχημένη μια γραμμή; Αν είναι η επιβατική κίνηση, τότε εξαρχής κανένας δεν πίστευε ότι υπήρχε έστω και 0,01% πιθανότητα να μην πετύχει το Α4, εφόσον απορροφούσε και το παλιό 208. Οπότε και να έσπαγε, ότι θα δημιουργούνταν, πετυχημένο θα ήταν ξανά.