(04-07-2013, 10:52 PM)marios.ilioupoli Wrote: Για το Β3 η στάση που λες είναι στην κατεύθυνση προς Γλυφάδα. Και δεν έχει νόημα να τα πάρεις από εκεί, γιατί θα σε πάει στο τέρμα στο Γκολφ και θα περιμένεις μέχρι να ξεκινήσει. Η κοινή στάση που είχαν στην πλατεία της Γλυφάδας βόλευε γιατί ήξερες ότι αν έχανες το ένα, θα έρχονταν άλλο. Τώρα θα ψάχνεσαι αν πέρασε από τη μια στάση το Α3 ή από την άλλη το Β3;
Το 114 μήπως το δούμε τις επόμενες ημέρες να βγαίνει στη Διαύγεια; Εκτός αν το πήραν πίσω...
Επίσης, πιστεύω πως άνετα θα μπορούσαν να γίνουν τα εξής:
128: Να αναλάμβανε το Πανόραμα Βούλας και να ενισχύονταν για να καλύπτει τη Γούναρη, ώστε να κοπεί το 154. Επίσης, να δώσει την Τερψιθέα στο 207.
154: Τοπικό ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ, ακολουθώντας τις οδούς Λ. Κων. Αθανάτου, Γ. Γεννηματά, Λ. Κύπρου.
162/163: Κόψιμο.
207: Ενίσχυση, λόγω κατάργησης 210 και τροποποίησης 128.
Α3/Β3: Ενοποίηση.
Α4: Κόψιμο και ανάληψη του τμήματος της Κάτω Ηλιούπολης από νέα τοπική γραμμή (πιθανόν συγχώνευση παλιού 208 με το 216 => ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ).
Β3: Όχι δες εδώ
http://oasa.gr/xpmap.php?id=pa3. Η τρίτη στάση μετά το Τέρμα είναι Άγιος Κωνσταντίνος και είναι απέναντι απ' την αντίστοιχη προς Γκόλφ.
114: Μακάρι και μακάρι γιατί καλό θα 'ταν τώρα που πάει το Ε22 Ελληνικό να ανέβουν και τα υπόλοιπα τοπικά (114, 115/116, 149/170) στο Στ. Ελληνικού είτε ως έχουν είτε με τροποποιήσεις. Έτσι και θα ξαλάφρωνε το Ε22 και το 171 και θα συνδεόταν το Κίτσι, το Κόρμπι, το Χέρωμα και το Καβούρι απευθείας με το μετρό.
128: Όπως ακριβώς το προτείνεις με Τέρμα στο Στ. Ελληνικού.
154/Α4: Αυτό που προτείνεις ως 154 είναι το παλίο Α4 τοπικοποιημένο. Δεν είναι άσχημη σκέψη να πάει το Α4 ως τοπικό στον Άλιμο και να επανέλθει ένα τοπικό 208 αλλά πιστεύω θα 'ταν καλύτερο να μείνει το σημερινό Α4 τοπικοποιημένο στο Στ. Ηλιούπολης καθώς είναι επιτυχημένο. Το 216 να μείνει ως έχει αλλά απ' την Βουλιαγμένης να πηγαίνει κατ' ευθείαν Αγίου Κωνσταντίνου όχι να κάνει κύκλο στο Άγιο Δημήτριο.
162/163: Συμφωνώ
207: Το 207 όμως δεν πάει μετρό. Μόνο το 205. Και ειδικά αν θέλουμε να ενοποιηθούν Α3/Β3 που σημαίνει ότι δεν θα 'χει Β3 από Γ. Λαμπράκη και Καραχάλιου χρειάζεται ένα συχνό 205 με διέλευση από Γ. Λαμπράκη και στις δύο κατευθύνσεις. Οπότε ας κοπεί το 207 για να μπουν όλα τα οχήματα στο 205 ώστε να ανταπεξέλθει.