(04-07-2013, 09:37 PM)mercedes elbo Wrote: B3: Μέχρι πρότινος για να έχουν κοινή στάση έκανε όλο τον κύκλο 2 φορές και έχανε 5'-10' τζάμπα. Για κοινή στάση υπάρχει και η στάση Άγιος Κωνσταντίνος.
202: Όντως εδω ήταν παράξενη η καταργησή του τη στιγμή που υπάρχουν άλλες γραμμές που έχουν λιγότερη κίνηση π.χ. 162/163 κ.α.
109: Επίσης παράξενο και ακόμη πιο παράξενο είναι ότι αφήνουν το 154 μέχρι Αγ. Δημήτριο για να πηγαίνει άδειο από το Στ. Αλίμου μέχρι το Στ. Αγίου Δημητρίου ενώ θα μπορούσε να κοπεί ως κυκλικό στο Στ. Αλίμου και να πύκνωνε.
155/216: Σκέτη χαζομάρα. Απ' την πλευρά της Ηλιούπολης άμα θέλει κάποιος να το χρησιμοποιήσει για να πάει κέντρο ή πρεπει να πάει μέχρι το Στ. Αλίμου ή να κατέβει στη στάση Χεϋδεν και να πάει με τα πόδια στο Στ. Ηλιούπολης.
101: Κόψιμο ήθελε εντελώς. Το κομμάτι του μέσα στο Άλιμο είναι σχεδόν το ίδιο με το κατηργημένο 172 το οποίο πήγαινε άδειο. Στην Αργυρούπολη και στο Άνω Ελληνικό μπορεί να καλυφθεί από το Β1 άμα το βάλουν να διέρχεται από 'κει και να διέρχεται επίσης και από Στ. Αλίμου. Αν ενισχυθεί το Β1 με τα 3 οχήματα του νέου 101 γίνεται ανά 15'-20' στην αιχμή και μπορεί να λειτουργήσει με κανονικό ωράριο 5:00-23:40.
142: Ότι να 'ναι. Κανείς δεν νομίζω να το παίρνει με σχυνότητες ανά 40' και δεν τους έφτανε που το κρατάνε το πήγαν και Στ. Αργυρούπολης αντί για Στ. Αλίμου.
210: Καλώς κόπηκε. Η Τερψιθέα βέβαια θα ξεμείνει με γελοία σύνδεση με το μετρό ανά 30'-40' με το 205. Τουλάχιστον ας κόβανε το 207 που καλύπτεται και το 205 να δούλευε με συχνότητες ανά 15'-20' και να έκανε την διαδρομή του 207 στην Τερψιθέα.
124/171/Ε22/Χ97: Καλώς έγιναν και τα γνωρίζαμε. Αυτό που δεν βλέπω πουθενά να αναφέρεται είναι το 114 που έλεγαν ότι θα πάει και αυτό Στ. Ελληνικού.
Για το
Β3 η στάση που λες είναι στην κατεύθυνση προς Γλυφάδα. Και δεν έχει νόημα να τα πάρεις από εκεί, γιατί θα σε πάει στο τέρμα στο Γκολφ και θα περιμένεις μέχρι να ξεκινήσει. Η κοινή στάση που είχαν στην πλατεία της Γλυφάδας βόλευε γιατί ήξερες ότι αν έχανες το ένα, θα έρχονταν άλλο. Τώρα θα ψάχνεσαι αν πέρασε από τη μια στάση το Α3 ή από την άλλη το Β3;
Το
114 μήπως το δούμε τις επόμενες ημέρες να βγαίνει στη Διαύγεια; Εκτός αν το πήραν πίσω...
Επίσης, πιστεύω πως άνετα θα μπορούσαν να γίνουν τα εξής:
128: Να αναλάμβανε το Πανόραμα Βούλας και να ενισχύονταν για να καλύπτει τη Γούναρη, ώστε να κοπεί το 154. Επίσης, να δώσει την Τερψιθέα στο 207.
154: Τοπικό ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ, ακολουθώντας τις οδούς Λ. Κων. Αθανάτου, Γ. Γεννηματά, Λ. Κύπρου.
162/163: Κόψιμο.
207: Ενίσχυση, λόγω κατάργησης 210 και τροποποίησης 128.
Α3/Β3: Ενοποίηση.
Α4: Κόψιμο και ανάληψη του τμήματος της Κάτω Ηλιούπολης από νέα τοπική γραμμή (πιθανόν συγχώνευση παλιού 208 με το 216 => ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ).