(04-07-2013, 06:13 PM)marios.ilioupoli Wrote: Και τώρα αρχίζει η κριτική...
Β3: Δε φτάνει που δεν ενοποιήθηκαν (επιτέλους) Α3/Β3, τώρα κάνουν και την τεράστια μπαρούφα να βάλουν 2 γραμμές που διαφοροποιούνται ελάχιστα, να διέρχονται από τελείως διαφορετικές στάσεις. Μήπως θα πρέπει ο κόσμος από την πλ. Γλυφάδας να φτάνει στο Γκολφ για να πάρει κάποιο από τα δύο; Ή θα πρέπει να πηγαινοέρχεται από τη μια πλευρά στην άλλη για να δει αν θα περάσει το Α3 από την πλευρά της πλατεία ή το Β3 από την πλευρά της παραλίας; ΕΛΕΟΣ!
202: Δεν το περίμενε κανείς! Και όμως ο ΟΑΣΑ έκανε το "θαύμα" του και πάλι. Η 202 ιδρύθηκε για να καλύψει το κενό που είχαν αφήσει το 024 και το 057, αν θυμάμαι καλά. Δεν πέτυχε, είναι η αλήθεια. Αν έπρεπε ή όχι να κοπεί, ας το κρίνουν άλλοι...
109: Άλλα περιμέναμε, άλλα είδαμε. Μένει και γίνεται με αφετηρία/τέρμα, αφού ο τερματικός στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου αδειάζει για τα καλά (μένουν μόνο 109 και 154). Ίσως η συγχώνευση με το 141 που περιμέναμε, να τη βελτίωνε λίγο, αλλά και έτσι όπως είναι, καλά είναι!
155/216: Όλα περίμενα να τα δω, αλλά αυτό, ΠΟΤΕ! Ποιος φωστήρας σκέφτηκε να συνενώσει αυτές τις δύο άσχετες μεταξύ τους γραμμές; Είναι πέρα για πέρα φανερό ότι δεν ήθελαν να σπάσουν αυγά (να κόψουν και τη συγκοινωνιακή σύνδεση του Α/Σ μετά την απομάκρυνση του 141 και να κοπεί και το 216 από την Ηλιούπολη), αλλά πιστεύω ότι είναι η πιο αποτυχημένη γραμμή.
Ελπίζω αυτή η γραμμή να πετύχει, αν και πιστεύω ότι αφού απόφάσισαν να κάνουν τέτοια συγχώνευση, γιατί τουλάχιστον δεν την έβαζαν από Πλ. Παραθύρα να κατεβαίνει όλη τη Σοφ. Βενιζέλου, να συνεχίζει Βουλιαγμένης και να πηγαίνει Α/Σ Ελληνικού και αντιστοίχως η επιστροφή. Τώρα έτσι όπως είναι καλύπτει σημεία που καλύπτονται και από άλλες γραμμές.
101: Άλλη κυκλική περιμέναμε και άλλη είδαμε, αλλά το αποτέλεσμα πιστεύω ότι είναι καλό. Θα φανεί βέβαια εκ του αποτελέσματος.
142: Το πρώην 247 λοιπόν. Δεν ξέρω αν θα πετύχει, αλλά δεν πιστεύω ότι θα εξαφανιστεί μέσα σε 1 μήνα. Διορθώστε με, αν κάνω λάθος, αλλά καλύπτεται σχεδόν πλήρως και από το 140. Και αυτή θα την κρίνουμε εκ του αποτελέσματος...
210: Καλώς ή κακώς, κόπηκε. Η Γερουλάνου μένει στο νέο 101. Η Τερψιθέα καλύπτεται. Και όλα βαίνουν ομαλώς...
171/Ε22/Χ97: Δεν έπεσε κανείς από τα σύννεφα...
B3: Μέχρι πρότινος για να έχουν κοινή στάση έκανε όλο τον κύκλο 2 φορές και έχανε 5'-10' τζάμπα. Για κοινή στάση υπάρχει και η στάση Άγιος Κωνσταντίνος.
202: Όντως εδω ήταν παράξενη η καταργησή του τη στιγμή που υπάρχουν άλλες γραμμές που έχουν λιγότερη κίνηση π.χ. 162/163 κ.α.
109: Επίσης παράξενο και ακόμη πιο παράξενο είναι ότι αφήνουν το 154 μέχρι Αγ. Δημήτριο για να πηγαίνει άδειο από το Στ. Αλίμου μέχρι το Στ. Αγίου Δημητρίου ενώ θα μπορούσε να κοπεί ως κυκλικό στο Στ. Αλίμου και να πύκνωνε.
155/216: Σκέτη χαζομάρα. Απ' την πλευρά της Ηλιούπολης άμα θέλει κάποιος να το χρησιμοποιήσει για να πάει κέντρο ή πρεπει να πάει μέχρι το Στ. Αλίμου ή να κατέβει στη στάση Χεϋδεν και να πάει με τα πόδια στο Στ. Ηλιούπολης.
101: Κόψιμο ήθελε εντελώς. Το κομμάτι του μέσα στο Άλιμο είναι σχεδόν το ίδιο με το κατηργημένο 172 το οποίο πήγαινε άδειο. Στην Αργυρούπολη και στο Άνω Ελληνικό μπορεί να καλυφθεί από το Β1 άμα το βάλουν να διέρχεται από 'κει και να διέρχεται επίσης και από Στ. Αλίμου. Αν ενισχυθεί το Β1 με τα 3 οχήματα του νέου 101 γίνεται ανά 15'-20' στην αιχμή και μπορεί να λειτουργήσει με κανονικό ωράριο 5:00-23:40.
142: Ότι να 'ναι. Κανείς δεν νομίζω να το παίρνει με σχυνότητες ανά 40' και δεν τους έφτανε που το κρατάνε το πήγαν και Στ. Αργυρούπολης αντί για Στ. Αλίμου.
210: Καλώς κόπηκε. Η Τερψιθέα βέβαια θα ξεμείνει με γελοία σύνδεση με το μετρό ανά 30'-40' με το 205. Τουλάχιστον ας κόβανε το 207 που καλύπτεται και το 205 να δούλευε με συχνότητες ανά 15'-20' και να έκανε την διαδρομή του 207 στην Τερψιθέα.
124/171/Ε22/Χ97: Καλώς έγιναν και τα γνωρίζαμε. Αυτό που δεν βλέπω πουθενά να αναφέρεται είναι το 114 που έλεγαν ότι θα πάει και αυτό Στ. Ελληνικού.