(04-07-2013, 03:50 PM)nikos1991 Wrote: Δεν βλέπω άλλη κινητικότητα στη διαύγεια, οπότε υποθέτω πως τελείωσαν οι αλλαγές λόγω των νέων σταθμών του μετρό. Οι αλλαγές είναι οι κάτωθί:
Κόψιμο στον σταθμό Ελληνικό των γραμμών:
Ε22: Στ. Ελληνικό - Σαρωνίδα (Εxpress)
171: Στ. Ελληνικό - Βάρκιζα
Χ97: Στ. Ελληνικό - Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος
Κατάργηση: 202, 210 και 216
Ο κλάδος του 216 θα ενσωματωθεί στο 155 και θα διέρχεται από το μετρο του Αλίμου.
στη νέα γραμμή 155: Ελληνικό - Στ. Άλιμος - Αγ. Μαρίνα
Το 247 "Στ. Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό" θα μετατραπεί σε 142 "Στ. Αργυρούπολη - Καλαμάκι" για την εξυπηρέτηση της Λ. Αλίμου (γελάω)
Το 109 θα κάνει τέρμα στον Αγ. Δημήτριο, αντί για στάση που έκανε μέχρι σήμερα.
Το 101 "Πειραιάς - Ελληνικό" θα γίνει κυκλικό από το Ελληνικό μέχρι το Καλαμάκι "Ελληνικό - Άλιμος"
Το Β3 δεν θα κάνει πλέον στάση στην πλ. Γλυφάδας, στη διαδρομή προς Αθήνας στην άνοδο της Ποσειδώνος, αλλά ακριβώς απέναντι. Όσοι εξυπηρετούνται από αυτή τη στάση θα παίρνουν το Ε22 που είναι και EXPRESS.
Το 141 θα αποκτήσει αφετηρία στη Δάφνη, αντί για στάση που έκανε μέχρι σήμερα.
Το 124 θα επεκταθεί από τον Αγ. Τρύφωνα μέχρι το Μετρό του Ελληνικού ως: 124 "Γλυφάδα - Αγ. Τριάδα - Στ. Ελληνικό"
Και τώρα αρχίζει η κριτική...
Β3: Δε φτάνει που δεν ενοποιήθηκαν (επιτέλους) Α3/Β3, τώρα κάνουν και την τεράστια μπαρούφα να βάλουν 2 γραμμές που διαφοροποιούνται ελάχιστα, να διέρχονται από τελείως διαφορετικές στάσεις. Μήπως θα πρέπει ο κόσμος από την πλ. Γλυφάδας να φτάνει στο Γκολφ για να πάρει κάποιο από τα δύο; Ή θα πρέπει να πηγαινοέρχεται από τη μια πλευρά στην άλλη για να δει αν θα περάσει το Α3 από την πλευρά της πλατεία ή το Β3 από την πλευρά της παραλίας; ΕΛΕΟΣ!
202: Δεν το περίμενε κανείς! Και όμως ο ΟΑΣΑ έκανε το "θαύμα" του και πάλι. Η 202 ιδρύθηκε για να καλύψει το κενό που είχαν αφήσει το 024 και το 057, αν θυμάμαι καλά. Δεν πέτυχε, είναι η αλήθεια. Αν έπρεπε ή όχι να κοπεί, ας το κρίνουν άλλοι...
109: Άλλα περιμέναμε, άλλα είδαμε. Μένει και γίνεται με αφετηρία/τέρμα, αφού ο τερματικός στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου αδειάζει για τα καλά (μένουν μόνο 109 και 154). Ίσως η συγχώνευση με το 141 που περιμέναμε, να τη βελτίωνε λίγο, αλλά και έτσι όπως είναι, καλά είναι!
155/216: Όλα περίμενα να τα δω, αλλά αυτό, ΠΟΤΕ! Ποιος φωστήρας σκέφτηκε να συνενώσει αυτές τις δύο άσχετες μεταξύ τους γραμμές; Είναι πέρα για πέρα φανερό ότι δεν ήθελαν να σπάσουν αυγά (να κόψουν και τη συγκοινωνιακή σύνδεση του Α/Σ μετά την απομάκρυνση του 141 και να κοπεί και το 216 από την Ηλιούπολη), αλλά πιστεύω ότι είναι η πιο αποτυχημένη γραμμή.
Ελπίζω αυτή η γραμμή να πετύχει, αν και πιστεύω ότι αφού απόφάσισαν να κάνουν τέτοια συγχώνευση, γιατί τουλάχιστον δεν την έβαζαν από Πλ. Παραθύρα να κατεβαίνει όλη τη Σοφ. Βενιζέλου, να συνεχίζει Βουλιαγμένης και να πηγαίνει Α/Σ Ελληνικού και αντιστοίχως η επιστροφή. Τώρα έτσι όπως είναι καλύπτει σημεία που καλύπτονται και από άλλες γραμμές.
101: Άλλη κυκλική περιμέναμε και άλλη είδαμε, αλλά το αποτέλεσμα πιστεύω ότι είναι καλό. Θα φανεί βέβαια εκ του αποτελέσματος.
142: Το πρώην 247 λοιπόν. Δεν ξέρω αν θα πετύχει, αλλά δεν πιστεύω ότι θα εξαφανιστεί μέσα σε 1 μήνα. Διορθώστε με, αν κάνω λάθος, αλλά καλύπτεται σχεδόν πλήρως και από το 140. Και αυτή θα την κρίνουμε εκ του αποτελέσματος...
210: Καλώς ή κακώς, κόπηκε. Η Γερουλάνου μένει στο νέο 101. Η Τερψιθέα καλύπτεται. Και όλα βαίνουν ομαλώς...
171/Ε22/Χ97: Δεν έπεσε κανείς από τα σύννεφα...