Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Θα ήθελα πολύ αν υπάρχει κάποιος εργαζόμενος ανάμεσα μας, είτε είναι υπέρ είτε κατά αυτού του μέτρου, να μου εξηγήσει γιατί αυτή η απόφαση στρέφεται εναντίον των εργαζομένων.
Εναντίον των επιβατών νομίζω δεν είναι αρμοδιότητά τους να το πουν, αλλά της εταιρίας και εμάς που τα χρησιμοποιούμε.
Επίσης θα ήθελα μια απάντηση από κάποιον, δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις, για να πει ποιος κάνει κουμάντο τελικά σε αυτές τις εταιρίες κοινής οφέλειας; Και γιατί δε παρατηρούνται τα ίδια φαινόμενα και στα ΚΤΕΑΛ και σε όλες τις πολιτισμένες ευρωπαϊκές πρωτεύσουσες που έχω ταξιδέψει με αστικά λεωφορεία; (που παρεπιτόντως ισχύει το ίδιο μέτρο!)
Απλά όπως ανέφερα και σε μια άλλη συζήτηση είναι η κλασική συνδικαλίστικη νοοτροπία του δημοσίου από το '74 και μετά, του "γ@μ@ω και δέρνω". Οι εποχές αλλάξανε, ευτυχώς.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
29-06-2013, 05:25 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by Nikolas A. - 29-06-2013, 05:25 PM
|
Users browsing this thread: 16 Guest(s)
|