Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
Paul
Administrator
Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Έψαχνα απο χθες να βρω χρόνο για να σχολιάσω και να πω ότι και κάποιες άλλες γραμμές μπορούν να δεχτούν το μέτρο, ε σήμερα μου δώσαν αφορμή για να τους κράξω.
Όχι την εταιρεία (που προσπαθεί έστω και πιλοτικά να δει αν αυτό το μέτρο μπορεί να περιορίσει την τεράστια εισητηριοδιαφυγή ειδικά σε γραμμές που πάνε επι το πλείστον άδειες) αλλά τους εργαζομένους. Η παρακάτω ανακοινωση με το που την διάβασα με εξόργισε για τους λόγους που ακολουθούν:
1) Δεν είπε κανείς στους οδηγούς να κάνουν τον εισπράκτορα αν αυτό κατάλαβαν που στην τελική δεν είναι κάτι δύσκολο μιας και στις αεροδρομιακές γραμμές που εφαρμόζεται χρόνια το μέτρο δεν λένε τίποτα.
2) Απο που και ως που ειναι η απόφαση εις βάρος των επιβατών? Όποιος είναι σωστός επιβάτης δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Να υπερασπιστούμε και αυτούς που πανε περα δωθε τζάμπα ακόμα και για λίγες στάσεις μήπως?
3) Αυτό το συνδικαλιστικό υφάκι το κάνω γιατι μπορω και τον τσαμπουκα δεν παραλαμβανω πινακίδες. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ!!!! Αν η εταιρεία αύριο τους ανακοινώσει ότι κρατική επιδότηση τέλος και αν δεν μαζευτεί συγκεκριμένος αριθμός εισπράξεων απο εισητήρια δεν έχει μισθό τι θα κάνουν? Θα απεργήσουν? Πολυ δεδομένα τα χουν όλα και αυτό θα τους φάει.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα
|
|
29-06-2013, 05:13 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by Paul - 29-06-2013, 05:13 PM
|
Users browsing this thread: 13 Guest(s)
|