Δύσκολα τα πράγματα για μία από τις ιστορικότερες ναυτιλιακές εταιρίες στην ιστορία της ελληνικής ακτοπλοΐας, την Ναυτιλιακή Εταιρία Λέσβου.
Η αίτηση εξυγίανσης της που είχε υποβάλει η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου που συζητήθηκε στις 05 Οκτωβρίου 2012, πρωτόδικα δεν έγινε δεκτή. (διαβάστε
σχετικό άρθρο)
Στην ενημέρωση των επενδυτών αναφέρεται ότι:
"Ανακοίνωση 17/06/2013
Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι η αίτηση εξυγίανσης της που είχε υποβάλει σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 106 επ. Ν.3588/2007 που συζητήθηκε στις 05 Οκτωβρίου 2012, πρωτόδικα δεν έγινε δεκτή.
Το Διοικητικό Συμβούλιο που έλαβε γνώση, αποφάσισε όπως εξαντλήσει κάθε ένδικο μέσο για την θεραπεία της απόφασης αυτής και συνάμα να προβεί σε κάθε πρόσφορη ενέργεια με στόχο την διατήρηση της βιωσιμότητας και της συνέχισης της επιχειρηματικής δραστηριότητας της εταιρείας.
Μετά Τιμής
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ"
Η ρευστότητα παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για την εταιρία, που ταλανίζεται συνεχώς από βλάβες και μηχανικά προβλήματα στα, γηρασμένα κατα γενική ομολογία, πλοία της.
Μετά τις συνεχείς βλάβες του Ταξιάρχη, ερχεται να προστεθεί άλλη μία για το ΕΓ/ΟΓ European Express ή έχει μειωμένη ταχύτητα λόγω οικονομίας ή ακόμα και έλλειψης καυσίμων; Ακούστηκε ότι το σημερινό δρομολόγιο απο Θεσσ/νίκη θα παραμείνει ανεκτέλεστο. Ας ευχηθούμε να επιδιορθωθεί σύντομα όποιο μηχανικό προβλημα έχει προκύψει.
Περιμένουμε νεότερα σε αναμενόμενο δελτίο τύπου.