Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(11-06-2013, 09:42 AM)ecoj Wrote: Ο Πειραιάς πήρε το Χ63, τα Άνω Λιόσια το 730 και αυτό ίσως γιατί προσπαθούν να μειώσουν το βάρος που έχει ο Βοτανικός ο οποίος θα πάρει αρκετές γραμμές αν κλείσει το Ελληνικό. Δεν αποκλείεται να υπήρξε η σκέψη το 141 να πάει στο Βοτανικό και γι' αυτό δοκιμάστηκαν Midi μιας και τα Ν1/Ν2 δεν είναι ατελείωτα.
Α, και επειδή έχει αναφερθεί και στο Leoforeia.gr πολλές φορές ότι τα τρόλεϊ κάθονται γιατί δεν γίνεται αλλαγή οχήματος στη μέση της μέρας ώστε όλα τα οχήματα να δουλεύουν λίγο;
Το 141 σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες μάλλον θα συγχωνευτεί με το 109 το οποίο έχει ο Άγιος Δημήτριος οπότε μπορεί να πάει εκεί όλη η γραμμή. Γενικά, αν κλείσει το Α/Σ Ελληνικού οι γραμμές των νοτίων λογικά θα πάνε όλες Άγιο Δημήτριο εκτός απ' τις γραμμές με 18μετρα που είναι πιθανόν να πάνε Ράλλη. Επίσης, αν γινόταν αυτό που λες με τα τρόλλεϋ θα δημιουργούταν έξτρα νεκρά οχηματοχιλιόμετρα και θα χανόταν δρομολόγια. Και μ' αυτού του τύπου τη δρομολόγηση μπορούν να δουλέυουν όλα αρκεί να βγαίνουν τα οχήματα εκ περιτροπής.
(11-06-2013, 09:02 PM)Paul Wrote: Έχουμε μια εταιρεία που διαχεριζείται ενα στόλο λεωφορείων ας πουμε πολυ χοντρικά βγάζοντας καμμενα,τρακαρισμενα, υπό αποσυρση και ακινητοποιημένα με σοβαρές οχήματα, 1500 οχημάτων. Απο αυτά σε άριστη λειτουργική κατάσταση (απροβλημάτιστα) μπορουμε να πουμε περίπου τα 400. Έχουμε άλλα πες 700 που είναι και δεν είναι δηλαδή λειτουργούν καθημερινά με κάποια μικροπροβλήματα και αβαρίες. Και έχουμε και άλλα 400 που πραγματικά τα βλεπεις και τα λυπάσαι καθως παραπαίουν. Τα τελευταία βέβαια δεν τα βλεπουμε συχνά μιας και μια καθημερινή δρομολόγηση λόγω έλλειψης οδηγών δεν φτάνει ούτε κατα διάνοια τα διαθέσιμα οχήματα. 'Οταν το σύνολο των οχημάτων λαμβάνουν μόνο την τυπική συντήρηση και αν, περαν των σοβαρών περιπτώσεων οπου ακινητιποιούνται, και καταποντούνται καθημερινά σε γραμμές μακαρόνια και δεν υπάρχει πλεον ούτε ευρώ παραπάνω επιδοτήσεων κόβεις τις υπερβολές γιατί αυτές οι μειώσεις στα καθημερινά έξοδα σου εξοικονομούν χρήματα ώστε να σχεδιάσεις διαφορετικά τις επόμενες κινήσεις.
Εδώ υπάρχει ένα μεγάλο θέμα. Θεωτητικά σύμφωνα με τη Σύμβαση ΟΑΣΑ-ΟΣΥ τα οχήματα είναι 2139. Όμως απ' αυτά στην αιχμή τις Καθημερινές δρομολόγουνται γύρω στα 1150. Έτσι, πολλά οχήματα είναι περιττά και ακόμα και αυτά που κάθονται μέσα στο Α/Σ λογικά πρέπει να πλήρωνουν τα πάγια έξοδα (ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας κτλ) συνεπώς επειδή είναι μεγάλος ο στόλος δεν υπάρχουν χρήματα για τη σωστή συντήρηση όλων των οχημάτων. Προσωπικά προτείνω να μειωθεί ο στόλος στα 1300 οχήματα ώστε να ΄χουμε 1150 οχήματα στο δρόμο και 150 για εφεδρεία ώστε να γλιτώσουμε απ' τα πάγια έξοδα 800+ οχημάτων και να υπάρξουν και κάποια έσοδα είτε απ' την πώληση τους είτε από εκποιήση σε κάποια κανιβαλλισμένα ώστε να βρεθούν χρήματα για να συντηρηθούν σωστά τα υπόλοιπα οχήματα.
(11-06-2013, 09:47 PM)ecoj Wrote: Εγώ δεν καταλαβαίνω καν πως θα γίνει πράξη το μέτρο για επιβίβαση από την μπροστινή θύρα. Δηλαδή αν κατέβω από τη μεσαία πως θα εμποδίσεις κάποιον να ανέβει;
Πάντως, η είσοδος απ' την μπροστινή πόρτα γίνεται και σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις και πρέπει να περιοριστεί η εισητηριοδιαφυγή γιατί δεν γίνεται να αυξηθούν κι άλλο τα εισητηρία.
(11-06-2013, 09:47 PM)ecoj Wrote: Καλό είναι ο ΟΑΣΑ να μην κάνει ότι αλλαγές σκοπεύει απότομα γιατί θα γίνει παντού χαμός. Εδώ ξεκόλλησαν τα αυτοκόλλητα μέσα στους συρμούς κι άλλοι ρωτούσαν πότε άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό στο Ελληνικό. Έμπαινες στο 731 όταν πρωτολητούργησε και ρωτούσαν για σχεδόν μια εβδομάδα που είναι η 075. Οπότε άντε ξαφνικά πάει το Χ63 και βρείτε που είναι το ΚΤΕΛ (πόσο μάλλον το Ε22 ή το Χ96). Θέλει σταδιακή μετάβαση ώστε να υπάρχει χρόνος για προσθήκη οχημάτων στο στόλο των ΚΤΕΛ και φυσικά νέους οδηγούς αλλιώς δεν... Δεν γίνεται το Ε22 να γίνει ξαφνικά ΚΤΕΛ της μιας ώρας ειδικά το καλοκαίρι.
Και φυσικά δεν γίνεται να υπάρχουν μόνο γραμμές που στοιβάζουν αρθρωτό συνέχεια γιατί αν είναι έτσι κρατήστε τα 550, 608, 703 και καταργήστε τα υπόλοιπα.
Το Χ63 και να κοπεί δεν θα το πάρει χαμπάρι κανένας. Απ' όσο έχω διαβάσει άδειο πηγαίνει και υπερβολικά αραιό είναι οπότε κόψιμο και εξοικονόμηση 3 οχημάτων.
(11-06-2013, 09:47 PM)ecoj Wrote: Το <<Δεν πληρώνω>> το έβαλα κυρίως για να δούμε πως σκαρφίζονται τρόπους να μην πληρώνουν ποτέ και να κλέβουν και αυτό να το φωνάζουν αντίσταση.
Το Δεν πληρώνω είναι απλά ελλεεινο και αυτά που λένε δεν γίνονται. Νομίζω ότι στην Αθήνα, εφόσον σε πίασει ελεκτής χώρις νόμιμο τίτλο μεταφοράς μπορεί να σε πάει στο αστυνομικό τμήμα για εξακρίβωση στοιχειων εφόσον δεν έχεις μαζί σου ταυτότητα ή δεν πληρώσεις επι τόπου το πρόστιμο.
|
|
12-06-2013, 12:54 AM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by mercedes elbo - 12-06-2013, 12:54 AM
|
Users browsing this thread: 19 Guest(s)
|