Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
![*](images/star.png)
![]()
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(11-06-2013, 09:47 PM)ecoj Wrote: Εγώ δεν καταλαβαίνω καν πως θα γίνει πράξη το μέτρο για επιβίβαση από την μπροστινή θύρα. Δηλαδή αν κατέβω από τη μεσαία πως θα εμποδίσεις κάποιον να ανέβει;
Καλό είναι ο ΟΑΣΑ να μην κάνει ότι αλλαγές σκοπεύει απότομα γιατί θα γίνει παντού χαμός. Εδώ ξεκόλλησαν τα αυτοκόλλητα μέσα στους συρμούς κι άλλοι ρωτούσαν πότε άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό στο Ελληνικό. Έμπαινες στο 731 όταν πρωτολητούργησε και ρωτούσαν για σχεδόν μια εβδομάδα που είναι η 075. Οπότε άντε ξαφνικά πάει το Χ63 και βρείτε που είναι το ΚΤΕΛ (πόσο μάλλον το Ε22 ή το Χ96). Θέλει σταδιακή μετάβαση ώστε να υπάρχει χρόνος για προσθήκη οχημάτων στο στόλο των ΚΤΕΛ και φυσικά νέους οδηγούς αλλιώς δεν... Δεν γίνεται το Ε22 να γίνει ξαφνικά ΚΤΕΛ της μιας ώρας ειδικά το καλοκαίρι.
Και φυσικά δεν γίνεται να υπάρχουν μόνο γραμμές που στοιβάζουν αρθρωτό συνέχεια γιατί αν είναι έτσι κρατήστε τα 550, 608, 703 και καταργήστε τα υπόλοιπα.
Το <<Δεν πληρώνω>> το έβαλα κυρίως για να δούμε πως σκαρφίζονται τρόπους να μην πληρώνουν ποτέ και να κλέβουν και αυτό να το φωνάζουν αντίσταση.
Περί του μέτρου για την είσοδο από τη μπροστινή θύρα, εννοείται πως κανείς δε θα σε εμποδίσει να μπεις από τη μεσαία. Απλά, προφανώς πρώτα θα μπαίνουν οι μεν και ύστερα θα βγαίνουν οι δε.
Γενικά, θα είναι αρκετά περίπλοκο και πρακτικά είναι ανεφάρμοστο, από τη στιγμή που και οι ίδιοι εργαζόμενοι δε φαίνονται πλήρως πρόθυμοι να προχωρήσουν σε κάτι τέτοιο.
Περί αλλαγών κλπ. Στο Μετρό δε φταίει η εταιρεία, αλλά οι ηλίθιοι που ξεκολλούσαν τα αυτοκόλλητα. Αν άλλαζαν 3 φορές οι χάρτες, θα βγαίναμε όλοι και θα διαμαρτυρόμασταν ότι κάνουν τριπλά έξοδα και διάφορα τέτοια.
Για τα λεωφορεία, λογικό να δημιουργηθεί το μπάχαλο, όταν εν μία νυκτί ανακοινώθηκε τι θα συνέβαινε τα ξημερώματα εκείνου του Σαββάτου που εγκαινιάστηκαν οι νέοι σταθμοί. Μόνο όποιος παρακολουθούσε τη ΔΙΑΥΓΕΙΑ γνώριζε...
|
|
11-06-2013, 10:09 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by marios.ilioupoli - 11-06-2013, 10:09 PM
|
Users browsing this thread: 13 Guest(s)
|