Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Εγώ δεν καταλαβαίνω καν πως θα γίνει πράξη το μέτρο για επιβίβαση από την μπροστινή θύρα. Δηλαδή αν κατέβω από τη μεσαία πως θα εμποδίσεις κάποιον να ανέβει;
Καλό είναι ο ΟΑΣΑ να μην κάνει ότι αλλαγές σκοπεύει απότομα γιατί θα γίνει παντού χαμός. Εδώ ξεκόλλησαν τα αυτοκόλλητα μέσα στους συρμούς κι άλλοι ρωτούσαν πότε άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό στο Ελληνικό. Έμπαινες στο 731 όταν πρωτολητούργησε και ρωτούσαν για σχεδόν μια εβδομάδα που είναι η 075. Οπότε άντε ξαφνικά πάει το Χ63 και βρείτε που είναι το ΚΤΕΛ (πόσο μάλλον το Ε22 ή το Χ96). Θέλει σταδιακή μετάβαση ώστε να υπάρχει χρόνος για προσθήκη οχημάτων στο στόλο των ΚΤΕΛ και φυσικά νέους οδηγούς αλλιώς δεν... Δεν γίνεται το Ε22 να γίνει ξαφνικά ΚΤΕΛ της μιας ώρας ειδικά το καλοκαίρι.
Και φυσικά δεν γίνεται να υπάρχουν μόνο γραμμές που στοιβάζουν αρθρωτό συνέχεια γιατί αν είναι έτσι κρατήστε τα 550, 608, 703 και καταργήστε τα υπόλοιπα.
Το <<Δεν πληρώνω>> το έβαλα κυρίως για να δούμε πως σκαρφίζονται τρόπους να μην πληρώνουν ποτέ και να κλέβουν και αυτό να το φωνάζουν αντίσταση.
(This post was last modified: 11-06-2013, 09:48 PM by ecoj.)
|
|
11-06-2013, 09:47 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by ecoj - 11-06-2013, 09:47 PM
|
Users browsing this thread: 13 Guest(s)
|