Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(11-06-2013, 08:53 PM)nikolas86 Wrote: Και φυσικά δεν είναι λαϊκή κατανάλωση το πως δε θα φτάνουμε στο να ψάχνουμε κι άλλους ελεγκτές γιατί το σύστημα μπάζει από παντού.
Για λαίκή κατανάλωση εννοώ ότι είναι αυτά που ισχυρίζονται εκείνοι που αρνούνται να επιδείξουν την αστυνομική τους ταυτότητα.
(11-06-2013, 09:02 PM)Paul Wrote: Ας ξεκινήσουμε με μερική ανάθεση γραμμών που είναι έξτρα κοστοβόρες και δεν γεμίζουν ουτε 12μετρο και η πλήρης απαγκίστωση της Ο.ΣΥ. μπορεί να έρθει εν καιρώ σε ορίζοντα 1-2 χρόνων. Ουτως ή άλλως αυτα δεν γινονται απο την μια μερα στην άλλη. Θέλουν συντονισμό, σχεδιασμό, οργάνωση.
Μαζί σου. Αυτά δε μπορούν να εφαρμοστούν από Σεπτέμβρη. Ή τουλάχιστον θα μπορούσαν κατά το χειμερινό πρόγραμμα να υπάρχει μία παραπάνω συνεργασία των ΚΤΕΛ με τον ΟΑΣΑ, ώστε να υπάρχουν εναλλάξ δρομολόγια στις Ε22, 304/305 και Χ63 για ένα διάστημα, ώστε να εντοπιστούν τα προβλήματα.
Βέβαια εννοείται πως θα πρέπει να επανεξεταστούν άμεσα οι τιμές των εισιτηρίων σε αυτές τις γραμμές και να καταστούν όλες τους εξπρές, ώστε να υπάρχει ουσιαστική εξυπηρέτηση.
(11-06-2013, 09:02 PM)Paul Wrote: Δηλαδή περαν της λύσης να ελέγχει ο οδηγός που η Αθήνα δεν είναι έτοιμη ακόμα να την δεχτεί ειδικά στις αιχμές που θα γινεται το απόλυτο χαος, να οδηγούμαστε στην αυτοδικία? Βλεπω εγω καποιον να μπαινει και να μην χτυπα εισητήριο. Που ξέρω ότι το κανει επειδη έχει κάρτα, έχει επικυρωμένο απο προηγούμενο μέσο, του έτυχε και μια φορα δεν κατάφερε να προμηθευτεί και το ρίσκαρε ή πραγματι δεν πληρώνει κατα κανόνα?
Ναι μεν οι "δεν πληρώνω" ειναι γλοιώδεις ως κινήσεις και αιτήματα που στερούνται λογικής αλλά η πάταξη τους εξαρτάται απο τον συγκοινωνιακό φορέα και θελει προσοχη μιας και μπορουν να στρέψουν ολόκληρο όχημα/βαγόνι κατά του ελεγκτή λες και φταίει και απο πάνω...
Δε μίλησε κανείς για αυτοδικία. Κι εγώ είμαι χρήστης μηνιαίας κάρτας και δεν επικυρώνω εισιτήριο. Δε σημαίνει ότι προβαίνω και σε εισιτηριοδιαφυγή.
Η ευθύνη βαρύνει τον ΟΑΣΑ και μόνο. Και προσωπικά με βρίσκει αντίθετο που το μέτρο της εισόδου από τη μπροστινή θύρα ξεκινά από γραμμές που διέρχονται από κεντρικές αρτηρίες. Υπάρχουν ένα σωρό γραμμές στο δίκτυο του ΟΑΣΑ με χαμηλή έως μέτρια επιβατική κίνηση, στις οποίες θα μπορούσε να εφαρμοστεί αυτό το μέτρο χωρίς να επηρεάσει δραματικά τη ροή των δρομολογίων.
|
|
11-06-2013, 09:36 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by marios.ilioupoli - 11-06-2013, 09:36 PM
|
Users browsing this thread: 5 Guest(s)
|