Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(11-06-2013, 04:23 AM)Paul Wrote: Σε βρίσκω λαθος. Υπο προυποθέσεις στην σημερινή του μορφή το ΚΤΕΛ μόνο ξεφόρτωμα μπορεί να κάνει. Αν όμως το κρατος βγάλει καμια 25αριά νέες άδειες και δόσει και κίνητρα αντικατάστασης ή αγοράς νέων λεωφορείων ημιαστικών και αστικών προφανώς και θα συμφέρει καλύτερα. Και αυτά μάλιστα δεν θα δρομολογούνται παντού απο το ΚΤΕΛ αλλά θα μπορούσε να δημιουργήσει ο ΟΑΣΑ κάτι σαν τα κυκλώματα των αμαξοστασίων ή τις ορεινές άδειες των υπολοίπων ΚΤΕΛ. Δηλαδή κάποια οχήματα για αεροδρόμιο, κάποια για Σαρωνίδα, κάποια για Ασπρόπυργο κλπ.
Αν το Κτελ Αττικής μετατραπεί και σε κανονική Ανώνυμη Εταιρεία με σωστή διαχείριση, συντήρηση στόλου και προβεί και στην αγορά σωστών οχημάτων αναλογα την οποιαδήποτε γραμμή μακροπρόθεσμα τότε θα είναι αρκετά αν όχι πολύ πιο οικονομικό και αποδοτικό απο την σημερινή κατάσταση, που βλέπεις διάφορα Ν2 και Volvo και είναι ετοιμα να παραδώσουν πνεύμα στο επόμενο φανάρι αλλα όλοι το κανουν γαργάρα γιατι το εισητήριο εχει 70 λεπτά και οι μισοι δεν το πληρωνουν κιόλας οπότε ας τα βγαλει η Ο.ΣΥ τα σπασμενα...
Άρα, πρώτον, δε μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα η μεταβίβαση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ στα ΚΤΕΛ για τις υπεραστικές γραμμές του δικτύου, εφόσον δεν υπάρχει ικανός αριθμός οχημάτων για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες των περιοχών αυτών.
Κατά δεύτερον, η λογική σου είναι "πονάει πόδι, κόβει πόδι". Και δε διαφέρει σε τίποτα από τις λογικές που μας έφεραν τα τελευταία 3 χρόνια σε αυτή την κατάσταση. Επειδή, λοιπόν, ο ΟΑΣΑ δε μπορεί να περιορίσει την εισιτηριοδιαφυγή, θα διαλύσουμε όλο το δίκτυο; Αυτό δεν προτείνεις;
Ο ΟΑΣΑ θα μπορούσε να εφαρμόσει πιο ουσιαστικά μέτρα. Δε γίνεται να πληρώνει το ίδιο εισιτήριο κάποιος που μετακινείται για 5 στάσεις στο κέντρο της Αθήνας, με κάποιον που χρησιμοποιεί το Χ63 από το Μετρό το Αιγάλεω έως τη Μάνδρα.
Και εκτός αυτού, δε μπορεί να γίνεται ακόμη ανεκτό να επιβιβάζεται ο καθείς σε ένα λεωφορείο και να το χρησιμοποιεί ακόμη και σε όλη του τη διαδρομή, δίχως να επικυρώνει εισιτήριο.
|
|
11-06-2013, 08:00 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by marios.ilioupoli - 11-06-2013, 08:00 PM
|
Users browsing this thread: 4 Guest(s)
|