Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
ecoj
Εγγεγραμμένος


Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Ο Πειραιάς πήρε το Χ63, τα Άνω Λιόσια το 730 και αυτό ίσως γιατί προσπαθούν να μειώσουν το βάρος που έχει ο Βοτανικός ο οποίος θα πάρει αρκετές γραμμές αν κλείσει το Ελληνικό. Δεν αποκλείεται να υπήρξε η σκέψη το 141 να πάει στο Βοτανικό και γι' αυτό δοκιμάστηκαν Midi μιας και τα Ν1/Ν2 δεν είναι ατελείωτα.
Η αλήθεια είναι ότι σήμερα πολλά αστικά λεωφορεία σηκώνουν βάρος που δεν τους αναλογεί και κάθε τόσο κάποιο μένει μην αντέχοντας άλλο. Άρα η παρουσία ΚΤΕΛ σε όλο αυτό δεν είναι λάθος. Άλλα είναι αλήθεια ότι ο υπάρχον στόλος τους και υπάρχον οδηγοί δεν επαρκούν για να καλύψουν αεροδρόμιο, Σαρωνίδα, Ασπρόπυργο, Αρτέμιδα κλπ. Η πιθανότητα για συνδυασμό δεν υπάρχει; Το λέω μιας και παντού τα άρθρα μιλούσαν για συνδυασμό μπλε λεωφορείων και ΚΤΕΛ.
Επίσης μπορεί κάποιος να μου αναλύσει πως θα γίνεται η επιβίβαση μόνο από εμπρός στα λεωφορεία;
Α, και επειδή έχει αναφερθεί και στο Leoforeia.gr πολλές φορές ότι τα τρόλεϊ κάθονται γιατί δεν γίνεται αλλαγή οχήματος στη μέση της μέρας ώστε όλα τα οχήματα να δουλεύουν λίγο;
(This post was last modified: 11-06-2013, 09:45 AM by ecoj.)
|
|
11-06-2013, 09:42 AM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by ecoj - 11-06-2013, 09:42 AM
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|