Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
Paul
Administrator
Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Απο την παραπάνω είδηση κραταω το παρακάτω:
(27-05-2013, 03:37 PM)nikolas86 Wrote: Το νέο σύστημα δημόσιων επιβατικών μεταφορών θα στηρίζεται στα μέσα σταθερής τροχιάς και στη «συνεργασία» λεωφορείων, ΚΤΕΛ και τρόλεϊ ώστε να μη «στοιβάζονται» όλα μαζί στο «στενό ιστό» της πόλης. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται τέσσερις ή πέντε μεγάλοι σταθμοί, κυρίως του μετρό, οι οποίοι θα έχουν χώρους στάθμευσης και άνετη προσέλευση των επιβατών, να μετατραπούν σε «κυκλοφοριακούς κόμβους» και να αλλάζουν τα σημερινά δεδομένα στις δημόσιες συγκοινωνίες. Ήδη η κυβέρνηση και ειδικότερα η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών επεξεργάζονται νέα σχέδια για την αναδιάρθρωση του ΟΑΣΑ. Στο τραπέζι του διαλόγου θα εξεταστούν σειρά προτάσεων και εισηγήσεων ομάδων εργασίας, αλλά και φορέων. Στο πλαίσιο αυτό γίνεται λόγος για ένταξη των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, τα οποία θα λειτουργούν συμπληρωματικά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα οποία θα πρέπει να «μοιραστούν» και την κρατική επιδότηση. Αυτό θα σημάνει τη στενή συνεργασία των μπλε λεωφορείων με αυτά των ΚΤΕΛ με τα πρώτα να περιορίζονται στην Αθήνα και τα δεύτερα να εξυπηρετούν τις πιο απομακρυσμένες περιοχές.
Παράλληλα η δημιουργία του νέου ενοποιημένου σταθμού των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα θα οδηγήσει σε ανατροπή της κυκλοφορίας σε βασικές οδικές αρτηρίες, καθώς θα συνοδεύεται από το «λουκέτο» των σταθμών στον Κηφισό και την οδό Λιοσίων.
ΟΑΣΑ
Τον επανασχεδιασμό του συγκοινωνιακού χάρτη της Αττικής απαιτεί η μειωμένη επιβατική κίνηση, αλλά και η κάλυψη γραμμών εκτός του κέντρου της Αθήνας τόσο από τα ΚΤΕΛ όσο και από τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ. Στόχος είναι η συνεργασία των δύο μέσων ώστε τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ να πάψουν να εκτελούν μακρινά δρομολόγια όπως π.χ. στην Αρτέμιδα και να περιοριστούν στο στενότερο δίκτυο της Αθήνας. Από την πλευρά τους τα ΚΤΕΛ θα εκτελούν όλες τις μακρινές διαδρομές και θα πάψουν να εισέρχονται στο κέντρο της πόλης χρησιμοποιώντας σταθμούς μετεπιβίβασης του μετρό με βασικό αυτό της Δουκίσσης Πλακεντίας.
ΚΤΕΛ
Νέα εικόνα στις υπεραστικές μεταφορές θα δώσει ο νέος σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων στον Βοτανικό, ενώ παρελθόν θα αποτελέσουν οι σημερινοί σταθμοί σε Κηφισό και Λιοσίων.
Η μεταφορά για τις δραστηριότητες των υπεραστικών λεωφορειακών γραμμών στον σταθμό του Ελαιώνα, θα κάνει ιδιαίτερα εύκολη τη μεταφορά των επιβατών προς το αεροδρόμιο, το λιμάνι και το κέντρο της Αθήνας, αφού θα γίνεται μέσω του Μετρό.
Και έρχομαι στον σχολιασμό του.
-Προφανώς όσον αφορά τις σημερινές αφετηρίες προς όλη την Αττική του ΚΤΕΛ Ν. Αττικής επι της οδού Μαυροματαίων αυτές θα διαμοιραστούν. Κάποιες γραμμές θα πάνε στον Ελαιώνα με τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ και κάποιες σε άλλους σταθμούς Μετρό σύμφωνα με το άρθρο.
-Βλέπω μια ευκαιρία για δημιουργία μιας αφετηρίας λεωφορειακής γραμμής Πεδίο Άρεως - Ελαιώνας (γιατί δεν είναι εύκολο να αλλάξουν οι συνήθειες) με μια μικρή διαδρομή δηλαδή Ιουλιανού - Σ.Σ.Λαρίσης - Πλ. Καραισκάκη - Πειραιώς και μετά κατευθείαν Ελαιώνα αντίστοιχη του ρόλου του 051 σήμερα για τον Κηφισό.
-Καποιες γραμμές ΚΤΕΛ (Πόρτο Ράφτη, Ραφήνα, Σπάτα, Αρτέμιδα,Λαύριο ) καλό θα ήταν να έχουν αφετηρία στην Εθνική Άμυνα για συντόμευση των διαδρομών.
-Επιτέλους θα εξοικονομηθούν οχήματα και θα μειωθούν τα μη αποδοτικά χιλιόμετρα. Δηλαδή μια γραμμή που πάει σήμερα μέχρι την Αρτέμιδα ή την Βούλα, την Σαρωνίδα κλπ (βλ. Ε22) ακόμα και με το ειδικό εισητήριο που έχει η τελευταία πρακτικά δεν βγαίνει δεδομένου οτι τα οχήματα πανε συνέχεια άδεια και η σχέση χιλιομετρικής απόστασης-τιμής είναι εξευτελιστικά χαμηλή συγκριτικά με μια γραμμή του κέντρου ή έναν κορμό.
-Είναι ευκαιρία να μελετηθεί η περίπτωση του Αεροδρομίου και των εξπρες λεωφορειακών γραμμών που στην παρούσα κατάσταση έχουν την δυνατότητα να ξεκάνουν τον στόλο της εταιρείας πολύ πριν την ώρα του όπως λέγαμε και τις προάλλες στο αντίστοιχο θέμα. Η να αραιωθούν ή να ανατεθούν στο ΚΤΕΛ με τον όρο να χρησιμοποιούνται αξιοπρεπή οχήματα (το ιδανικότερο θα ήταν να αγοραστούν 15 οχήματα ημιαστικού τύπου όπως πχ τα Mercedes Integro)
-Προφανώς καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι πολλές λεωφορειακές γραμμές θα πρέπει να ξανασχεδιαστούν με γνωμονα την εξυπηρετηση και την τροφοδότηση/αποσυμφόρηση της μπλε γραμμής του Μετρό και δευτερευόντως να περιοριστούν διάφορες στα Νότια Προάστια ώς τροφοδοτικές στους νέους σταθμούς της κόκκινης γραμμής αντι να ανεβαίνουν στο κέντρο.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα
(This post was last modified: 10-06-2013, 10:25 AM by Paul.)
|
|
10-06-2013, 10:24 AM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by Paul - 10-06-2013, 10:24 AM
|
Users browsing this thread: 13 Guest(s)
|