This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#2
RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση
Ωραία η σύνοψη του Paul..
Δυο σχόλια θα ήθελα να κάνω πάνω στα δρομολόγια αλλά και τη χρήση (ή αχρησία) κάποιων πλοίων.

Το Νήσος Χίος είναι το μόνο που εκμεταλλεύεται όλο το χρόνο, ώντας και το μόνο συμβατικό πλέον σε κύριες γραμμές.
Το Νήσος Μύκονος είναι αρκετά αδικημένο, ίσως γιατί είναι ημερόπλοιο σε σχέση με το αδερφό Χίος. Θα μπορούσε ίσως να χρησιμοποιείται όλο το χρόνο και στην Ικαροσαμία καθώς πλέον υπάρχει μόνο το Μυτιλήνη.
Όσον αφορά στα ταχύπλοα υπάρχουν κάποιες τροποποιήσεις δρομολογίων αλλά νομίζω ότι θα έχουν τους σταθερούς πελάτες τους.
Το ίδιο ισχύει και για τις Σποράδες με τα Εξπρές Σκιάθος και Πήγασο.

Κατά την άποψη μου, όλη τη δουλειά για την ανάκαμψη της εταιρίας και την επιστροφή της σε κερδοφόρα μονοπάτια θα μπορούσαν να την "επωμιστούν" τα 3 πλοία που βρισκονται σε ακινησία.
Νήσος Ρόδος, Αριάδνη, Άρτεμις.
Το Ρόδος και το Αριάδνη ως θηρία είναι πιο δύσκολο να χρησιμοποιηθούν σε κάποια γραμμή και να αποφέρουν κέρδη. Αν και με τόσες αποχωρήσεις από την Αδριατική όλο και κάποια τρύπα μπορεί να υπάρχει σε γραμμες για Μπάρι-Μπρίντεζι (για το Ρόδος) ακόμα και Αγκώνα (για το Αριάδνη). Για να μη σχολιάσω την επαναχρησιμοποίηση του Λατώ και όχι της Αριάδνης στη γραμμή των Χανίων.
Το Άρτεμις, χωρίς κάποιο σοβαρό αιτιολογικό, αποχώρησε εδώ και καιρό από τα ενδοκυκλαδικα και μένει παροπλισμένο στη Δραπετσώνα. Όπως προαναφέρθηκε, ακούγεται ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη γραμμή Βόλου-Σποράδων. Φαίνεται η HSW ζήλεψε τη κίνηση δρομολόγησης του Πρωτέα από την ΑΝΕΣ και θέλει να μπει σφήνα σε μια ανερχόμενη γραμμή όπου κυριαρχεί βέβαια με το Σκιάθος, τον Πήγασο και το Cat 5. Βέβαια δε ξέρω κατα πόσο σοφή θα ήταν μια τέτοια κίνηση καθώς για Σποράδες υπάρχουν ήδη 3 πλοία και ένα ταχύπλοο και σύντομα θα μπεί και 4ο (Αχιλλέας από την Κύμη).
Μετά και τις συνεχείς βλάβες πλοίων από τη ΝΕΛ και τη δρομολόγηση του Aqua Maria σχεδόν σε ότι γραμμή Κυκλάδων αλλά και επιδοτούμενου Β. Αιγαίου υπάρχει, έχουμε ένα κενό σε ενδοκυκλαδικά και ένα δεύτερο στη γραμμή Μεσολογγίου-Ιονίου. Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούν κάτι τέτοιο;
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 09-06-2013, 01:18 PM by Nikolas A..)
09-06-2013, 01:09 PM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση - by Nikolas A. - 09-06-2013, 01:09 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2025 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2025