Thread Rating:
- 0 Vote(s) - 0 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
|
mercedes elbo
Contributor
![](./uploads/avatars/avatar_297.jpg?dateline=1311072773)
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(16-05-2013, 06:25 PM)marios.ilioupoli Wrote: Όπως προκύπτει από την, από 28/3, επιστολή του Διευθυντή Συγκοινωνιακού Σχεδιασμού & Ανάπτυξης του ΟΑΣΑ προς τη Δημοτική Αρχή Ελληνικού, οι αλλαγές που προβλέπονται στο σχεδιασμό του ΟΑΣΑ για την περιοχή του Ελληνικού είναι οι εξής:
- 114 (Γλυφάδα - Καβούρι - Βουλιαγμένη μέσω Μαρίνας): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- 124 (Γλυφάδα - Αγ. Τριάδα - Αγ. Τρύφωνας): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- 171 (Στ. Αγ. Δημητριος - Βάρκιζα μέσω Βουλιαγμενης): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- 210 (Τερψιθέα - Ελληνικό - Στ. Αγ. Δημήτριος): Κατάργηση.
- Α1 (Πειραιάς - Βούλα): Πύκνωση δρομολογίων.
- Ε22 (Ακαδημία - Σαρωνίδα / ΕΞΠΡΕΣ): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- Χ97 (Στ. Δάφνης - Αερολ. Αθηνών / ΕΞΠΡΕΣ): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- Καμία μεταβολή σε 115, 116, 120, 128, 140, 149, 154, 170, 205, 207, Α1, Α2, Α3, Α4, Β1, Β3, Χ96.
Το πρώτο συμπέρασμα από τις αλλαγές που προωθεί ο ΟΑΣΑ είναι αρνητικό. Και αυτό διότι δεν προωθεί κάποια τολμηρή αλλαγή. Δειλές μεταβολές μόνο. Ενώ θα μπορούσαν ν' αλλάξουν πολλά προς το καλύτερο.
Προσωπικά αυτό που φοβάμαι είναι ότι πολλά απ' αυτά που δε θ' αλλάξουν, μπορεί ν' αρχίσουν ν' απαξιώνονται σταδιακά, με "κρυφές" μειώσεις στον αριθμό των δρομολογίων. Όπως και να το κάνουμε, τα Α3/Β3, για παράδειγμα, δεν πρόκειται να γεμίζουν πια ούτε με N1. Μόλις θα φτάνουν στο Μετρό του Ελληνικού θα αδειάζουν.
Ενδεχομένως ο κύκλος των αλλαγών στα νότια να μην κλείσει και στις αρχές του καλοκαιριού, με το άνοιγμα των νέων σταθμών. Πιθανότατα, το ενδεχόμενο κλείσιμο του Ελληνικού να συμπαρασύρει μαζί αρκετές γραμμές στον κάλαθο των αχρήστων.
Με τα δεδομένα αυτά, μη μας φανεί περίεργο αν δεν αλλάξει τίποτα απολύτως και στις υπόλοιπες περιοχές που θα εξυπηρετούνται από τους 4 νέους σταθμούς της "κόκκινης" γραμμής...
Τα Α3/Β3 θα έχουν σίγουρα χαμηλότερη επιβατική κίνηση σε σχέση με σήμερα καθώς το μόνο που θα κάνουν είναι να μάζευουν όσους απ' τα τοπικά θέλουν να πάνε με λεωφορείο κέντρο ή σε κάποια ενδιάμεση στάση και από Γλυφάδα προς Στ. Ελληνικού που εκτός της Ευρυάλης θα έχουν και Ε22, 114, 205 σχεδόν παράλληλα για μετρό οπότε δεν θα 'ναι και εκεί μεγάλη η επιβατική κίνηση. Όμως, στους άλλους σταθμούς λογικά θα 'χουμε αλλαγές καθώς ήδη ξέρουμε για κυκλική γραμμή στον Άλιμο και το παραπάνω έγγραφο μιλάει μόνο για τις αλλαγές του Στ. Ελληνικού. Πάντως, απ' ότι βλέπω οι γραμμές που πάνε στο Ελληνικό είναι όσες κουτσά στραβά έχουν χώρους και στα Τερματά τους για στάθμευση οχημάτων. Μήπως έχουν σκοπό όλα του Στ. Ελληνικού να 'ναι κυκλικά?
(16-05-2013, 08:58 PM)ecoj Wrote: Σωστός ο marios.ilioupoli. Τα Α3 και Β3 θα πηγαινοέρχονται φαντάσματα στην Αθήνα. Το μόνο που βγει είναι ότι ίσως πλέον δεν χρειάζονται αρθρωτά και μείνουν με 12μετρα. Ανάγκη μεγαλύτερη για πύκνωση είχε η Β1 άλλα δεν έγινε. Οι 247 και 155 που δεν αναφέρονται τι θα απογίνουν;
247 και 155 αν μείνουν λογικά στο Στ. Αλίμου θα πάνε. Αλλά από 'κει φαίνεται ότι το έγγραφο μιλάει μόνο για το Στ. Ελληνικού καθώς δεν τις αναφέρει καν σ' αυτές που δεν θα τροποποιηθούν ενώ διέρχονται απ' το δήμο Ελληνικού σε αντίθεση με τα 115, 116, 120, 128, 149/170, 207 και Α4 που δεν διέρχονται καν.
|
|
16-05-2013, 11:17 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - by mercedes elbo - 16-05-2013, 11:17 PM
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|