(09-05-2013, 10:36 PM)mercedes elbo Wrote: Το Α4 δεν έχει νόημα να πηγαίνει Αθήνα καθώς ο σκοπός των κορμών στους άξονες είναι να μαζεύουν όσους από τα τοπικά δεν θέλουν να πάνε με το μετρό ή θέλουν να κετέβουν σε κάποια ενδιάμεση στάση. Το Α4 βγαίνει Βουλιαγμένης στο Στ. Ηλιούπολης δηλαδή αφήνει ακάλυπτους τους σταθμούς του Αλίμου και του Ελληνικού που είδικα στο Ελληνικό λογικά θα υπάρχουν πολλά τοπικά. Οπότε είτε ως μια γραμμή Α3 είτε ως συγκρότημα Α3/Β3 μόνο αυτή η γραμμή πρέπει να μείνει στην Βουλιαγμένης ως κορμός.
Επίσης, το 141 έχει συχνότητα στην αιχμή ανά 8'-9' ενώ το 229 ανά 25'-30' οπότε είναι λίγο δύσκολο να το καλύψει.
Αφού αν κοπεί το 141 θα περισσέψουν κάποια οχήματα εκ των οποίων μερικά μπορούν να πάνε στο 229. Επίσης κάτι γραμμές σαν το 247 θα καταργηθούν λογικά άρα κάτι θα περισσέψει από εκεί για να πάει στα 229 και Β1.
Άρα η Α4 μπορεί να κοπεί μέχρι την Ηλιούπολη και η Α3 μόνη της ως κορμός. Σωστό άλλα μετά χρειάζεται μια συχνότητα σαν της Α13 ή του 220 για να σταθεί