(09-05-2013, 08:52 PM)ecoj Wrote: Αφού δεν γίνεται να συνενωθούν τα Α3/Β3 μπορεί το Β3 να περιοριστεί στο κοντινότερο σταθμού του μετρό και να μετονομαστεί (129 για παράδειγμα) και να μείνει το Α3 και το Α4 με καλύτερη συχνότητα να πηγαίνουν στην Ακαδημία. Επίσης το 229 με ένα τράβηγμα μπορεί να καλύψει το κομμάτι της 141 στη Καλαμακίου. Στην Αγίας Βαρβάρας έχει άλλες γραμμές όπως η 106 και η 217. Και με μικρή πύκνωση της Β1 η 141 δεν χρειάζεται.
Το Α4 δεν έχει νόημα να πηγαίνει Αθήνα καθώς ο σκοπός των κορμών στους άξονες είναι να μαζεύουν όσους από τα τοπικά δεν θέλουν να πάνε με το μετρό ή θέλουν να κετέβουν σε κάποια ενδιάμεση στάση. Το Α4 βγαίνει Βουλιαγμένης στο Στ. Ηλιούπολης δηλαδή αφήνει ακάλυπτους τους σταθμούς του Αλίμου και του Ελληνικού που είδικα στο Ελληνικό λογικά θα υπάρχουν πολλά τοπικά. Οπότε είτε ως μια γραμμή Α3 είτε ως συγκρότημα Α3/Β3 μόνο αυτή η γραμμή πρέπει να μείνει στην Βουλιαγμένης ως κορμός.
Επίσης, το 141 έχει συχνότητα στην αιχμή ανά 8'-9' ενώ το 229 ανά 25'-30' οπότε είναι λίγο δύσκολο να το καλύψει.