Μερικές ιδέες για περαιτέρω τροποποιήσεις θα μπορούσαν να είναι και αυτές:
-
109/
141: Όπως είπε και ο mercedes elbo, γιατί όχι συγχώνευσή τους με απομάκρυνση του 141 από το Αμαξοστάσιο Ελληνικού. Να γίνει ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ.
-
154/
Α4: Ακούγεται βάρβαρο, αλλά δε θα ήταν κακή ιδέα η συγχώνευση με αφετηρία το στ. Ηλιούπολης και τέρμα στην Πλ. Κανελλοπούλου (154) και το τμήμα της Λ. Κύπρου που μένει ακάλυπτο να καλυφθεί από μία τροποποίηση του 155 και της Τερψιθέας από τις ήδη υπάρχουσες.
-
155: Μεταφορά στο στ. Αλίμου και για να καλυφθεί το κομμάτι της Κύπρου που θα χαθεί από μία συγχώνευση 154/Α4, από τα φανάρια Αρχ. Θέατρου/Βουλιαγμένης να συνεχίζει ευθεία προς Κύπρου και στη συνέχεια επί της Λ. Κύπρου, έπειτα αριστερά στη Γ. Παπανδρέου μέχρι την πλατεία που ήταν το παλιό τέρμα του 208, όπου θα κάνει αριστερά στην Ανεξαρτησίας, δεξιά στον παράδρομο, δεξιά στη Θερμοπυλών, στάση στο σταθμό, συνέχεια στη Θερμοπυλών, δεξιά στην Κρήτης (Λ. Ελ. Βενιζέλου), δεξιά προς τα φανάρια Κύπρου/Λ. Βουλιαγμένης και στη συνέχεια αριστερά στη Λ. Βουλιαγμένης και κανονικά προς το Αμαξοστάσιο. Εναλλακτικά, θα μπορούσε να φτάνει και μέχρι την Αργυρουπόλεως και να γλυτώσουμε και από το 201.
(08-05-2013, 01:04 AM)ecoj Wrote: θα κρατήσει την ονομασία Ε22 ή θα λέγεται 171;
Δεν έχει ειπωθεί κάτι για συγχώνευση των δύο γραμμών. Άλλωστε ο σχεδιασμός για το νέο Ε22 είναι να πηγαίνει μέσω Σ. Καράγιωργα και Ναπ. Ζέρβα/Ζέππου και από τη Γλυφάδα να κρατήσει τη διαδρομή του. Και επιπλέον, το Ε22 πάει παραλιακώς, ενώ το 171 μέσω Βάρης.