(01-05-2013, 07:23 PM)nikos1991 Wrote: Αυτό που εννοώ με την αυθημερόν διαδρομή είναι πως: Θέλει (ήθελε τουλάχιστον) 4:30' για Μυτιλήνη και 6:00' για Χίο. Οι αντίστοιχοι χρόνοι για τους σημερινούς ανταγωνιστές είναι οι εξής:
Νήσος Χίος: 7:10 και 10:20' (επίσημοι χρόνοι για το καλοκαίρι του 2013)
Blue Star Patmos: 6:15' και 9:00' (επίσημοι χρόνοι για το καλοκαίρι του 2013, στο πρωινό δρομολόγιο με το μικρότερο χρόνο)
Τόσο το Χίος όσο και το Πάτμος δεν μπορούν να βγάζουν καθημερινά τη διαδρομή Πειριαάς - Χίος - Μυτιλήνη και επιστροφή γιατί δεν προλαβαίνουν - δεν μπορούν να έχουν ακινησία μόνο 2-3 ώρες την ημέρα.
Πιστέυω πως ακόμα μπορεί να πιάσει αν όχι 43, τουλάχιστον 38-40 μίλια, αλλά είναι εντελώς ασύμφορο λόγω κατανάλωσης καυσίμων και της μειωμένης επιβατικής κίνησης.
4.30 για Χίο και 6.00 για Μυτιλήνη θα εννοείς.
Όταν έκανα την ερώτηση πως γίνεται να το βγάζει και με 8 ώρες κενό αυτή την απορία είχα.. Πως δε γίνεται να πάει τον Κεντέρη πάνω από 30 λόγω πολλών λειτουργικών εξόδων.
Λόγω της συχνής μου μετακίνησης με τα πλοία για τη Χίο το τελευταίο διάστημα, νομίζω ότι το εξάωρο για Χίο το έχει στο νερό το Πάτμος με 25+.
Η HSW δραστηριοποιείται κατά κόρον στις Κυκλάδες, στον Αργοσαρωνικό και στις Σποράδες.
Μετά και τη παραίτηση ουσιαστικά της ΝΕΛ από το δρομολόγιο Χίου-Μυτιλήνης είναι και η μόνη που κοντράρει την BS στο Β.Α. Αιγαίο.
Με τη τελευταία της κίνηση αφήνει τελείως εκτός τη σύνδεση του Πειραιά με τις ανατολικές Κυκλάδες και ανοίγεται στο Κρητικό πέλαγος..
Μετά τις έντονες διαμαρτυρίες όλων των φορέων της Σύρου, που ζήτησαν το "Μύκονος" να σταματάει και Σύρο να δούμε που θα καταλήξει το ζήτημα.