Forum
[Tinostoday.gr] Χωρίς ταχύπλοα το καλοκαίρι η Σύρος - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Ειδήσεις - Λοιπή Ελλάδα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89)
+--- Forum: Θαλάσσιες Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Thread: [Tinostoday.gr] Χωρίς ταχύπλοα το καλοκαίρι η Σύρος (/showthread.php?tid=10048)



[Tinostoday.gr] Χωρίς ταχύπλοα το καλοκαίρι η Σύρος - Nikolas A. - 30-04-2013

Γυρίζει την πλάτη στην Σύρο η Hellenic Sea Ways, καθώς άλλαξε αιφνίδια τον πίνακα δρομολογίων των ταχυπλόων HighSpeed, αφήνοντας εκτός την πρωτεύουσα των Κυκλάδων. Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα, δρομολόγια ταχυπλόων, η Σύρος θα έχει μόνο κατά την τρέχουσα περίοδο του Πάσχα, καθώς και δύο Σαββατοκύριακα το πρώτο 15νθημερο του Ιουνίου. Από τα μέσα Ιουνίου και καθ’ όλη τη διάρκεια της θερινής σαιζόν, κανένα ταχύπλοο της εταιρίας δε θα προσεγγίσει την Σύρο.

H Hellenic Sea Ways αλλάζει ρότα στο High Speed 5 που σήμερα εκτελεί δρομολόγια από Πειραιά για Σύρο – Τήνο – Μύκονο και από τα μέσα Ιουνίου πρόκειται να το δρομολογήσει στη γραμμή Ηράκλειο – Σαντορίνη – Ιός – Πάρος – Μύκονος μέχρι και το τέλος Αυγούστου. Προγραμματίζει να το επαναφέρει στη γραμμή Σύρου – Τήνου – Μυκόνου μόνο για μία εβδομάδα στις αρχές Σεπτέμβρη!

Τα δρομολόγια της γραμμής Ηρακλείου – Κυκλάδων εκτελούσε κάθε χρόνο το Flying Cat 4. Ωστόσο, επειδή η συγκεκριμένη γραμμή έχει αποδειχθεί από τις πλέον προσοδοφόρες, η εταιρία πήρε την απόφαση να δρομολογήσει μεγαλύτερο ταχύπλοο, επιλέγοντας το High Speed 5. Το Flying Cat 4, από τις 14 Ιουνίου θα εγκαινιάσει μια νέα γραμμή με καθημερινά δρομολόγια, αυτή της Ραφήνας – Τήνου – Μυκόνου – Πάρου – Νάξου – Κουφονησίου. Σε ότι αφορά τα άλλα δύο ταχύπλοα της εταιρίας, τo High Speed 4 θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιά – Πάρου – Νάξου και το High Speed 6 στη γραμμή Πειραιά – Ίου- Σαντορίνης.

Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι και η εταιρία Seajets που δρομολογεί τρία ταχύπλοα στις Κυκλάδες, αποφάσισε να αφήσει εκτός δρομολογίων την Σύρο κατά τη διάρκεια του βασικότερου μέρους της θερινής περιόδου.

Αυτό σημαίνει ότι για πρώτη φορά από την εποχή που ξεκίνησαν τα ταξίδια τους τα ταχύπλοα, η Σύρος δε συμπεριλαμβάνεται στο χάρτη των δρομολογίων τους. Έτσι, αν δεν αλλάξει κάτι στο σχεδιασμό, η πρωτεύουσα των Κυκλάδων θα μείνει δίχως ταχύπλοα το καλοκαίρι, κάτι που αποτελεί σημαντική υποβάθμιση στις ακτοπλοϊκές της συγκοινωνίες, ενώ θα συμβάλει αρνητικά στην τουριστική κίνηση του νησιού.

ΠΗΓΗ : cyclades24.gr

Να ένα κενό σε δρομολόγια που θα έπρεπε να εκμεταλλεύτεί κάποια εταιρία από το λιμάνι της Ραφήνας.
1 μόνο σύνδεση θα έχει πλέον η Σύρος και αυτή θα είναι με συμβατικό από το λιμάνι του Πειραιά.
Μήπως είναι καιρός ένα από τα πλοία της FastFerries να αφήσει την Άνδρο και να βάλει στο πρόγραμμα τη Σύρο;
Ή ακόμα και η Πηνελόπη;;


RE: [Tinostoday.gr] Χωρίς ταχύπλοα το καλοκαίρι η Σύρος - nikos1991 - 30-04-2013

(30-04-2013, 01:04 PM)nikolas86 Wrote: Να ένα κενό σε δρομολόγια που θα έπρεπε να εκμεταλλεύτεί κάποια εταιρία από το λιμάνι της Ραφήνας.
1 μόνο σύνδεση θα έχει πλέον η Σύρος και αυτή θα είναι με συμβατικό από το λιμάνι του Πειραιά.
Μήπως είναι καιρός ένα από τα πλοία της FastFerries να αφήσει την Άνδρο και να βάλει στο πρόγραμμα τη Σύρο;
Ή ακόμα και η Πηνελόπη;;

Αν είχε λεφτά η ΝΕΛ θα έβαζε έναν Κεντέρη Πειραιά - Σύρο - Χίο - Μυτιλήνη και θα τους εκμηδένιζε. (το μόνο καράβι που βγάζει τη διαδρομή αυθημερόν και με 8ωρο κενό)

Αίολος Κεντέρης: το ταχύτερο και μεγαλύτερο ταχύπλοο στην Ελλάδα. Υπηρεσιακή ταχύτητα στα 43 μίλια, όταν το HighSpeed 4 έχει 41,5, 1742 επιβάτες και 442 ΙΧ, με το HS4 να χωράει 1008 επιβάτες και 188 ΙΧ.

Δυστυχώς τον Κεντέρη δεν τον έχει κάποια άλλη εταιρία που να μπορεί να πάει κόντρα στο μονοπώλιο.


RE: [Tinostoday.gr] Χωρίς ταχύπλοα το καλοκαίρι η Σύρος - Nikolas A. - 01-05-2013

(30-04-2013, 08:55 PM)nikos1991 Wrote: Αν είχε λεφτά η ΝΕΛ θα έβαζε έναν Κεντέρη Πειραιά - Σύρο - Χίο - Μυτιλήνη και θα τους εκμηδένιζε. (το μόνο καράβι που βγάζει τη διαδρομή αυθημερόν και με 8ωρο κενό)

Αίολος Κεντέρης: το ταχύτερο και μεγαλύτερο ταχύπλοο στην Ελλάδα. Υπηρεσιακή ταχύτητα στα 43 μίλια, όταν το HighSpeed 4 έχει 41,5, 1742 επιβάτες και 442 ΙΧ, με το HS4 να χωράει 1008 επιβάτες και 188 ΙΧ.

Δυστυχώς τον Κεντέρη δεν τον έχει κάποια άλλη εταιρία που να μπορεί να πάει κόντρα στο μονοπώλιο.

Μετά από τόοοσα χρόνια και στα χέρια της ΝΕΛ, η υπηρεσιακή ταχύτητα ζητημα να φτάνει τα 35 μίλια. Και μακάρι να διαψεύδομαι..
Πως το εννοείς να κάνει τη διαδρομή αυθημερόν και με 8ωρο κενό;
Ενδιαφέρον δρομολόγιο πάντως.


RE: [Tinostoday.gr] Χωρίς ταχύπλοα το καλοκαίρι η Σύρος - nikos1991 - 01-05-2013

(01-05-2013, 12:09 AM)nikolas86 Wrote: Μετά από τόοοσα χρόνια και στα χέρια της ΝΕΛ, η υπηρεσιακή ταχύτητα ζητημα να φτάνει τα 35 μίλια. Και μακάρι να διαψεύδομαι..
Πως το εννοείς να κάνει τη διαδρομή αυθημερόν και με 8ωρο κενό;
Ενδιαφέρον δρομολόγιο πάντως.

Αυτό που εννοώ με την αυθημερόν διαδρομή είναι πως: Θέλει (ήθελε τουλάχιστον) 4:30' για Μυτιλήνη και 6:00' για Χίο. Οι αντίστοιχοι χρόνοι για τους σημερινούς ανταγωνιστές είναι οι εξής:
Νήσος Χίος: 7:10 και 10:20' (επίσημοι χρόνοι για το καλοκαίρι του 2013)
Blue Star Patmos: 6:15' και 9:00' (επίσημοι χρόνοι για το καλοκαίρι του 2013, στο πρωινό δρομολόγιο με το μικρότερο χρόνο)
Τόσο το Χίος όσο και το Πάτμος δεν μπορούν να βγάζουν καθημερινά τη διαδρομή Πειριαάς - Χίος - Μυτιλήνη και επιστροφή γιατί δεν προλαβαίνουν - δεν μπορούν να έχουν ακινησία μόνο 2-3 ώρες την ημέρα.
Πιστέυω πως ακόμα μπορεί να πιάσει αν όχι 43, τουλάχιστον 38-40 μίλια, αλλά είναι εντελώς ασύμφορο λόγω κατανάλωσης καυσίμων και της μειωμένης επιβατικής κίνησης.
Τα HS είναι πλοία της ίδια γενιάς (κατασκευασμένα το 2000, εκτός από το HS5 που είναι του 2005), με τη διαφορά πως ανήκουν σε πιο μεγάλη και "σοβαρή" εταιρία, ενώ έχουν ταυτιστεί με τη γραμμή των Κυκλάδων.
Την τελευταία χρονιά (2006) που υπήρχε κόντρα ανάμεσα σε HS και Αίολο στην Παροναξία είχαμε τη νίκη του Αίολου με 15' διαφορά στο Πειραιάς - Πάρος


RE: [Tinostoday.gr] Χωρίς ταχύπλοα το καλοκαίρι η Σύρος - Nikolas A. - 01-05-2013

(01-05-2013, 07:23 PM)nikos1991 Wrote: Αυτό που εννοώ με την αυθημερόν διαδρομή είναι πως: Θέλει (ήθελε τουλάχιστον) 4:30' για Μυτιλήνη και 6:00' για Χίο. Οι αντίστοιχοι χρόνοι για τους σημερινούς ανταγωνιστές είναι οι εξής:
Νήσος Χίος: 7:10 και 10:20' (επίσημοι χρόνοι για το καλοκαίρι του 2013)
Blue Star Patmos: 6:15' και 9:00' (επίσημοι χρόνοι για το καλοκαίρι του 2013, στο πρωινό δρομολόγιο με το μικρότερο χρόνο)
Τόσο το Χίος όσο και το Πάτμος δεν μπορούν να βγάζουν καθημερινά τη διαδρομή Πειριαάς - Χίος - Μυτιλήνη και επιστροφή γιατί δεν προλαβαίνουν - δεν μπορούν να έχουν ακινησία μόνο 2-3 ώρες την ημέρα.
Πιστέυω πως ακόμα μπορεί να πιάσει αν όχι 43, τουλάχιστον 38-40 μίλια, αλλά είναι εντελώς ασύμφορο λόγω κατανάλωσης καυσίμων και της μειωμένης επιβατικής κίνησης.

4.30 για Χίο και 6.00 για Μυτιλήνη θα εννοείς. Wink
Όταν έκανα την ερώτηση πως γίνεται να το βγάζει και με 8 ώρες κενό αυτή την απορία είχα.. Πως δε γίνεται να πάει τον Κεντέρη πάνω από 30 λόγω πολλών λειτουργικών εξόδων.
Λόγω της συχνής μου μετακίνησης με τα πλοία για τη Χίο το τελευταίο διάστημα, νομίζω ότι το εξάωρο για Χίο το έχει στο νερό το Πάτμος με 25+.
Η HSW δραστηριοποιείται κατά κόρον στις Κυκλάδες, στον Αργοσαρωνικό και στις Σποράδες.
Μετά και τη παραίτηση ουσιαστικά της ΝΕΛ από το δρομολόγιο Χίου-Μυτιλήνης είναι και η μόνη που κοντράρει την BS στο Β.Α. Αιγαίο.
Με τη τελευταία της κίνηση αφήνει τελείως εκτός τη σύνδεση του Πειραιά με τις ανατολικές Κυκλάδες και ανοίγεται στο Κρητικό πέλαγος..
Μετά τις έντονες διαμαρτυρίες όλων των φορέων της Σύρου, που ζήτησαν το "Μύκονος" να σταματάει και Σύρο να δούμε που θα καταλήξει το ζήτημα.