(01-05-2013, 12:09 AM)nikolas86 Wrote: Μετά από τόοοσα χρόνια και στα χέρια της ΝΕΛ, η υπηρεσιακή ταχύτητα ζητημα να φτάνει τα 35 μίλια. Και μακάρι να διαψεύδομαι..
Πως το εννοείς να κάνει τη διαδρομή αυθημερόν και με 8ωρο κενό;
Ενδιαφέρον δρομολόγιο πάντως.
Αυτό που εννοώ με την αυθημερόν διαδρομή είναι πως: Θέλει (ήθελε τουλάχιστον) 4:30' για Μυτιλήνη και 6:00' για Χίο. Οι αντίστοιχοι χρόνοι για τους σημερινούς ανταγωνιστές είναι οι εξής:
Νήσος Χίος: 7:10 και 10:20' (επίσημοι χρόνοι για το καλοκαίρι του 2013)
Blue Star Patmos: 6:15' και 9:00' (επίσημοι χρόνοι για το καλοκαίρι του 2013, στο πρωινό δρομολόγιο με το μικρότερο χρόνο)
Τόσο το Χίος όσο και το Πάτμος δεν μπορούν να βγάζουν καθημερινά τη διαδρομή Πειριαάς - Χίος - Μυτιλήνη και επιστροφή γιατί δεν προλαβαίνουν - δεν μπορούν να έχουν ακινησία μόνο 2-3 ώρες την ημέρα.
Πιστέυω πως ακόμα μπορεί να πιάσει αν όχι 43, τουλάχιστον 38-40 μίλια, αλλά είναι εντελώς ασύμφορο λόγω κατανάλωσης καυσίμων και της μειωμένης επιβατικής κίνησης.
Τα HS είναι πλοία της ίδια γενιάς (κατασκευασμένα το 2000, εκτός από το HS5 που είναι του 2005), με τη διαφορά πως ανήκουν σε πιο μεγάλη και "σοβαρή" εταιρία, ενώ έχουν ταυτιστεί με τη γραμμή των Κυκλάδων.
Την τελευταία χρονιά (2006) που υπήρχε κόντρα ανάμεσα σε HS και Αίολο στην Παροναξία είχαμε τη νίκη του Αίολου με 15' διαφορά στο Πειραιάς - Πάρος