Αεροδρόμιο Κανσάι - Οζάκα, Ιαπωνία
Παρά τις εντυπωσιακές του προδιαγραφές του (ετησιο μέσο όρο κίνησης αεροσκαφών στις 115.000, 10 εκατομμύρια διεθνείς και 4 εκατομμύρια εγχώριους επιβάτες), συγκαταλέγεται στα πιο επικίνδυνα εξαιτίας της τοποθεσίας του και μόνο. Το αεροδρόμιο είναι χτισμένο στην ακτή της Οζάκα, μέρος άκρως σεισμογενές, με συχνούς κυκλώνες και ασταθές θαλάσιο υπόστρωμα. Οι μηχανικοί έχουν πάρει τα απαραίτητα μέτρα για όλους αυτούς τους κινδύνους, όχι όμως και για τη κλιματική αλαγή που επιταχύνεται με γοργούς ρυθμούς. Με την αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας και της στάθμης της θάλασσας το αεροδρόμιο κινδυνεύει να βυθιστεί σε 50 χρόνια περίπου.
Αεροδρόμιο Princess Juliana - St. Maarten
Εξαιτίας του μικρού αεροδιαδρόμου και του μεγάλου μεγέθους στη πλειονότητα των αεροσκαφών που προσεγγίζουν το νησί, οι πιλότοι είναι αναγκασμένοι να επιχειρούν πολύ χαμηλά κατά τη προσγείωση. Έτσι, κατά τη προσγείωση το αεροσκάφος δημιουργεί αρκετό θόρυβο στη παραλία κολλητά με το αεροδρόμιο και στις γύρω ξενοδοχειακές μονάδες.
Αεροδρόμιο Aspen-Pitkin - Κολοράντο, ΗΠΑ
Το αεροδρόμιο, με μήκος αεροδιαδρόμου πάνω από 2 χλμ., ειναι κατασκευασμένο μέσα στα βουνά Rocky του Κολοράντο, πράγμα που καθιστά τη προσγείωση αν όχι επικίνδυνη, δύσκολη και καθόλα ενοχλητική για τους επιβάτες. Εξαιτίας των ορεινών όγκων, ο πιλότος είναι αναγκασμένος να εκτελέσει κάθοδο απότομη με αρκετά μεγαλη γωνία με άμεσο αντικτυπο στη πίεση της καμπίνας. Στις μέρες μας ο διάδρομος έχει επεκταθεί ώστε να αποφευχθούν αυτά τα προβλήματα.
Αεροδρόμιο Shimla - Ινδία
Το αεροδρόμιο είναι φιαγμένο σε ύψος 7.000 ποδών στη θέση της κορυφής ενός βουνού. Ώντας περικυκλωμένο από τεράστιους ορεινούς όγκους έχει γρήγορη αλλαγή των καιρικών φαινομένων, με το καιρό τις περισσότερες φορές να έιναι συννεφιασμένος, ομιχλώδης, συννεφιασμένος και βροχερός. Οι καιρικές συνθήκες σε συνδυασμό με το μικρό μήκος αεροδιαδρόμου κάνει τις προσγειώσεις και απογειώσεις εξαιρετικά δύσκολες.
Αεροδρόμιο Paro - Μπουτάν
Χτισμένο στη βαθιά κοιλάδα του ποταμού Paro Chhu, βρίσκεται σε υψόμετρο 2.2 χλμ. Περιτριγυρίζεται απο βουνοκορυφές μέχρι και 5.5 χλμ., πράγμα που το καθιστά το πιο απαιτητικό αεροδρόμιο σε προσεγγίσεις. Μόνο 8 πιλότοι έχουν έγκριση και τις απαιτούμενες ικανότητες για πτήσεις στο Πάρο. Τέλος, πτήσεις προς αυτό το αεροδρόμιο πραγματοποιούνται μόνο κατά τη διάρκεια της μέρας.