Διεθνές Αεροδρόμιο Toncontin - Ονδούρα
"Στην Τεγουσιγάλπα, την πρωτεύουσα της κεντροαμερικανικής χώρας, υπάρχει ένα από τα πλέον επικίνδυνα και διαβόητα αεροδρόμια του κόσμου. Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1934, σε μια εποχή δηλαδή που τα αεροπλάνα ήταν σαφώς λιγότερο δυνατά, και πολυάριθμα δυστυχήματα έχουν συμβεί από τότε, πολλά από τα οποία μάλιστα θανατηφόρα. Το πλέον επικίνδυνο χαρακτηριστικό του αερολιμένα, το οποίο φαντάζει απαράδεκτο για διεθνές αεροδρόμιο, είναι ότι υπάρχει μόνο ένας τρόπος εισόδου και εξόδου των αεροσκαφών, αυξάνοντας το ρίσκο δραματικά."
Ένα πρόσφατο αεροπορικό ατύχημα που συνέβη στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο είναι στις 30 Μαΐου του 2008, όταν αεροσκάφος Α320 της TACA Airlines κατά τη πτήση 390 από το Σαν Σαλβαδόρ στο Μαϊάμι, με ενδιάμεσο σταθμό το αεροδρόμιο San Pedro Sula της Τεγούσιγάλπα, ξεπέρασε το διάδρομο προσγείωσης και κατέληξε σε διπλανό δρόμο, παρασύροντας σε θάνατο 5 άτομα, 3 επιβάτες και 2 οδηγούς και τραυματίζοντας 124 επιβάτες.
Αεροδρόμιο Tenzing-Hillary - Νεπάλ
[align=center]
"Το διαβόητο αεροδρόμιο της Lukla, το οποίο μετονομάστηκε σε Tenzing-Hillary προς τιμή των πρώτων ορειβατών που πάτησαν την κορυφή του Έβερεστ, κρύβει τους δικούς του κινδύνους: δυνατούς ανέμους και συχνότατη ομίχλη, αν και το κερασάκι στην τούρτα είναι ο απόκρημνος γκρεμός στο τέλος του αεροδιαδρόμου! Ένας λάθος υπολογισμός αρκεί για να συμβεί το κακό, όπως έγινε για τελευταία φορά στις 12 Οκτωβρίου 2010."
Αεροδρόμιο Μαδέρας - Πορτογαλία
"Ο κύριος αεροδιάδρομος του νησιωτικού πορτογαλικού συμπλέγματος επιμηκύνθηκε δύο φορές από το 1964 που λειτούργησε για πρώτη φορά, καθώς τα συχνότατα ατυχήματα έκαναν την προσγείωση εκεί κορόνα-γράμματα. Παρά το γεγονός ότι σήμερα ο αεροδιάδρομος θεωρείται πλέον ασφαλής, είναι η προσέγγισή του που εγκυμονεί τους μεγαλύτερους κινδύνους για τον πιλότο, καθώς είναι αναγκασμένος να παρακάμψει ολόκληρο βουνό για να καταφέρει να προσγειωθεί!"
Όταν εγκαινιάστηκε το 1964 έχει 2 αεροδιαδρόμους των 1600 μ. και 8 χρόνια μετά από ένα πολύνεκρο αεροπορικό ατύχημα που κόστισε τη ζωή σε 131 άτομα, οι αεροδιάδρομοι επιμηκύνθηκαν κατά 200 μ. Ανακατασκευάστηκε πλήρως το 2000 με τελικό μήκος 2781 μ.
Αεροδρόμιο Γιβραλτάρ - Γιβραλτάρ
"Δεν είναι μόνο από τα πλέον επικίνδυνα αεροδρόμια του κόσμου, αλλά και από τα πιο πολυσύχναστα, γεγονός που το κάνει ακόμα τρομακτικότερο. Ο βασικός κίνδυνος που εγκυμονεί είναι ότι ο αεροδιάδρομος περνά κυριολεκτικά μέσα από τον βασικό δρόμο της πόλης!"