This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[News247] Το 92% έχει αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[News247] Το 92% έχει αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες
Τι δείχνει νέα έρευνα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα. Αυξάνεται η απαισιοδοξία και ο φόβος των πολιτών. Άπιαστο όνειρο η διασκέδαση

Στη θέση της πλέον απαισιόδοξης χώρας σε σύνολο 58 κρατών η Ελλάδα σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της εταιρείας Nielsen για την Παγκόσμια Καταναλωτική Εμπιστοσύνη που διεξήχθη από 10 έως 27 Νοεμβρίου 2012.

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στη χώρα μας υποχώρησε στις 35 μονάδες, καταγράφοντας νέο αρνητικό ρεκόρ και παρουσιάζοντας ραγδαία πτώση 11 μονάδων σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2012.

Ενδεικτικό είναι πως εννέα στους δέκα Έλληνες αναγκάστηκαν να αλλάξουν τις αγοραστικές τους συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης, με τη μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών να έχει μειώσει τα χρήματα που δαπανά για διασκέδαση εκτός σπιτιού (77%) και να έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (67%).

Τέσσερις μάλιστα στους δέκα Έλληνες δηλώνουν μάλιστα πως δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών τους αναγκών.

Στο μεταξύ, εννέα στους δέκα καταναλωτές θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ενώ εξίσου μεγάλο ποσοστό από αυτούς πιστεύει πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες που ακολουθούν.

Η εξασφάλιση εργασίας αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων, με ποσοστό που είναι από τα υψηλότερα παγκοσμίως (44%), ενώ η κατάσταση της οικονομίας και τα προσωπικά χρέη συνεχίζουν να ανησυχούν σταθερά τους Έλληνες.

Βάσει της ίδιας έρευνας ο παγκόσμιος δείκτης μειώθηκε το τέταρτο τρίμηνο του 2012 κατά μία μονάδα, φτάνοντας στις 91.
Η πιο αισιόδοξη γεωγραφική περιοχή του πλανήτη είναι για άλλη μία φορά εκείνη της Ασίας/ Ειρηνικού, ξεπερνώντας οριακά τις 100 μονάδες.

Στον αντίποδα βρίσκεται η Ευρώπη, που συνεχίζει να είναι η πιο απαισιόδοξη ήπειρος του πλανήτη, με την Καταναλωτική Εμπιστοσύνη να πέφτει τρεις μονάδες και να φτάνει στις 71.

Οκτώ ευρωπαϊκές χώρες βρίσκονται στις δέκα πιο απαισιόδοξες του πλανήτη, ενώ μόλις μία (η Νορβηγία) συμπεριλαμβάνεται στις 10 πιο αισιόδοξες.

Να σημειωθεί πως στον δείκτη της Παγκόσμιας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, οι 100 μονάδες αποτελούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
13-02-2013, 12:45 AM
Website Find Reply



Messages In This Thread
[News247] Το 92% έχει αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες - by Konstantinos - 13-02-2013, 12:45 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024