ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: Neoplan ΕΛ.Β.Ο. C97.4007 (Midi Bus)
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : Ελλάδα
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 2000
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 200
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : ΥΜΙ-1220 - ΥΜΙ-1418, ΖΖΡ-8998, ΥΝΝ-9975
ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ τα οχήματα: 250,262,264,268,278,284,293,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,321,323,329,337,338,342,344,345,346,349,351,354,355,359,360,362,363,366,368,369,370,376,388,393,399,402,403,404,405,406,408,412,414,415,417,418.
ΠΩΛΗΘΗΚΑΝ τα οχήματα:
-264 (ΥΜΙ-1264) --> Πωλήθηκε στο Αστικό ΚΤΕΛ Αιγίου
-268 (ΥΜΙ-1268) --> Πωλήθηκε στον Δήμο Πάργας
-293 (ΥΜΙ-1293) --> Πωλήθηκε στο Αστικό ΚΤΕΛ Αιγίου
-321 (ΥΜΙ-1321) --> Πωλήθηκε στην «ΕΡΜΗΣ BUS»
-323 (ΥΜΙ-1323) --> Πωλήθηκε στην «ΕΡΜΗΣ BUS»
(Τα 321,323 είναι τα
#162 & #163 Ηρακλείου-Λασιθίου)
Προκειται για λεωφορεία μίντι, 8 μέτρων βασισμένα στο Neoplan N4007. Όπως βλέπουμε παρακάτω βέβαια έχει διαφορές απο το original σχεδιο, μιάς και το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο απ' την Ε.Λ.Β.Ο. και η μάσκα μπροστά είναι όμοια με αυτή των C97.405N. Φοράνε τον κινητήρα OM366 που αποδίδει 240 άλογα.
Εδρευουν στα αμαξοστάσια Πειραιά και Βοτανικού ενώ έχουν περάσει και απο το Α/Σ Ανθούσας. Αρχικά είχαν αριθμούς παρμπρίζ
420-620 αλλά το 2011 με την απόσυρση άλλων μοντέλων και την μετακίνηση τους σε αμαξοστάσια όπου δεν θα υπήρχαν διπλά πήραν παρμπρίζ αντίστοιχα των πινακίδων τους δηλαδή 220-420. Το 420 μετά απο ατύχημα έφερε τις πινακίδες ΖΖΡ-8998. Το 419 απο τον Απρίλιο του 2014 κυκλοφορεί με νεες πινακίδες ΥΝΝ-9975.
Στον Βοτανικό εξυπηρετούν τις γραμμές : 022,025,026,035,046,100,704,821,892,915.
Στον Πειραία εξυπηρετούν τις γραμμές : 300,818,828.
Ενεργά σήμερα είναι 117 και είναι μοιρασμένα ως εξής :
Βοτανικός : 305 - 420
Πειραιάς : 220 - 304
Δείτε φωτογραφίες στην Bus Gallery