This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[CretaLive.gr] Η κρίση φέρνει γκρίνια ... και στο λιμάνι

Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#2
[CretaLive.gr] Ο ΟΛΗ, ο πράκτορας και το επεισόδιο στο λιμάνι
Σκληρή απάντηση για τα όσα συνέβησαν το πρωί της Τρίτης στο λιμάνι του Ηρακλείου και στα οποία αναφέρθηκε το CRETALIVE δίνει ο ΟΛΗ με αφορμή και τα όσα υποστήριξε ο επιχειρηματίας

Αναλυτικά ο ΟΛΗ επισημαίνει:

Με σεβασμό προς τους πολίτες του Ηρακλείου, τους χιλιάδες καθημερινούς επισκέπτες της πόλης μας και κυρίως προς τους δεκάδες ικανοποιημένους και συνεπείς συνεργάτες της Ο.Λ.Η. Α.Ε. επιβάλλεται να απαντήσουμε, αλλά κυρίως να αποκαταστήσουμε την αλήθεια των γεγονότων της 18ης/09/2012 στο λιμάνι του Ηρακλείου, που αφορούν το πλοίο Aegean Paradise και τον υπεύθυνο πρακτόρευσης του.

Επίσης, δεδομένης της δύσκολης οικονομικής κατάστασης, επιβάλλεται να ενημερώσουμε τον έλληνα φορολογούμενο για την αταλάντευτη προσήλωση μας στην υπεράσπιση του δημοσίου συμφέροντος και την βούληση μας για είσπραξη, με κάθε νόμιμο και θεμιτό τρόπο, όλων των οφειλών ιδιωτών προς την Ο.Λ.Η. Α.Ε., μια επιχείρηση με μοναδικό μέτοχο το ελληνικό δημόσιο. Ακόμα, βεβαιώνουμε τους συνεργάτες της ΟΛΗ ΑΕ ότι δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να επιτρέψουμε πρακτικές που οδηγούν σε αθέμιτο ανταγωνισμό και μακροπρόθεσμα σε στρέβλωση της αγοράς και υποβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους τουρίστες-επισκέπτες της πόλης μας, τις ναυτιλιακές εταιρείες και τους εισαγωγείς-εμπόρους.

Αυτή την περίοδο δεν υπάρχει χώρος για καμία έκπτωση ως προς τις νόμιμες διαδικασίες που οφείλουμε να ακολουθούμε. Επίσης, όμως τηρούμε απαρέγκλιτα την δέσμευση μας για απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας, με παράλληλη ενημέρωση των εταιριών που τυχόν πλήττονται από αφερέγγυες συνεργασίες και πρακτικές. Αυτό το τονίσαμε στον καπετάνιο του πλοίου AEGEAN PARADISE, κ. Δρίτσα, μια και δεν τέθηκε ποτέ θέμα μη εξυπηρέτησης του πλοίου.

Σε ότι αφορά τα πραγματικά περιστατικά:

Η εταιρεία Commodore Travel απέστειλε στην Ο.Λ.Η. Α.Ε. αναγγελία άφιξης πλοίου με ημερομηνία 09/09/2012 (αρ. Πρωτ. 4501/11-09-2012). Στην αναγγελία αυτή ανέφερε ως ώρα άφιξης του πλοίου “AEGEAN PARADISE” την ενάτη πρωινή (09:00) της 18ης/09/2012. Σύμφωνα με το σύστημα AIS (Automatic Identification System), το οποίο χρησιμοποιείται για τον αυτόματο εντοπισμό και αναγνώριση πλοίων το εν λόγω πλοίο αφίχθη στο λιμάνι του Ηρακλείου στις 08:49. Άρα ο πραγματικός χρόνος από τον οποίο και μετά το πλοίο και οι επιβάτες του θα χρειάζονταν υπηρεσίες από το λιμάνι του Ηρακλείου δεν δύναται να είναι νωρίτερα από τις 08:35.

Αλλά ακόμα και αν υπήρχε η πρακτική δυνατότητα να αποβιβαστούν οι επιβάτες (δηλαδή να είχε δέσει το πλοίο) για να προχωρήσουν στην πραγματοποίηση των προγραμματισμένων εκδρομών, πριν τις 08:35, αυτό ήταν εφικτό, μια και η πύλη της ειδικής περίφραξης ISPS της προβλήτας IV-V δεν φέρει λουκέτο. Η πύλη αυτή είναι τμήμα εσωτερικής περίφραξης σε χώρο όπου ήδη υπάρχει “κεντρικός” έλεγχος εισόδου-εξόδου, από την εξωτερική πύλη του λιμένα, η οποία παραμένει κλειστή ΜΟΝΟ από τις 00:00-06:30. Επίσης στον συγκεκριμένο χώρο επιτρέπεται η πρόσβαση φυλάκων και άλλων, λόγω της πλαγιοδέτησης του Golden Prince, ενώ οι καβοδέτες εισήλθαν κανονικά και απρόσκοπτα για να δέσουν το πλοίο, όπως κάνουν πάντα.

Σε ότι αφορά την πραγματοποίηση επισκευών τις οποίες επικαλείται με την επιστολή του ο ναυτιλιακός πράκτορας, κ. Γαβριλάκης, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι αυτές (αν πραγματοποιήθηκαν) είναι παράνομες! Για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε επισκευής και την τυχόν είσοδο μηχανημάτων, εντός λιμένα, απαιτείται άδεια από τον φορέα διοίκησης του λιμένα και το αρμόδιο Κεντρικό Λιμεναρχείο. Η Διοίκηση του ΟΛΗ σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές θα διερευνήσει τυχόν παραβίαση της σχετικής νομοθεσίας και θα επιβάλει τις ανάλογες κυρώσεις έναντι παντός υπευθύνου.

Σε ότι αφορά τον “κίνδυνο πυρκαγιάς” λόγω της μη “έγκαιρης τροφοδοσίας” του πλοίου με νερό, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος γιατί τα πλοία φέρουν αυτόνομες δεξαμενές πυρόσβεσης οι οποίες δεν αδειάζουν ΠΟΤΕ, σύμφωνα με τις προβλέψεις διεθνών κανονισμών (IMO). Ο προβληματισμός για τον κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος θα έπρεπε να ήταν πιο έντονος για εκείνους που αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν επισκευές στο πλοίο, χωρίς να έχουν ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές, προκειμένου να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα.

Επίσης, σύμφωνα, με το ισχύον τιμολόγιο[1] της Ο.Λ.Η. Α.Ε. ΔΕΝ επιτρέπεται η παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας ή έργου τροφοδοσίας, φορτοεκφόρτωσης, κλπ, από τρίτους, εντός της χερσαίας ζώνης λιμένα, παρά μόνο αν ο Οργανισμός, που διαχειρίζεται τον λιμένα, αποφασίσει ότι δεν είναι σε θέση να παράσχει αυτές τις υπηρεσίες. Παράλληλα αν οι πράκτορες, μεταφορείς, κλπ, επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν δικά τους μέσα απαιτείται ειδική άδεια από την Ο.Λ.Η. Α.Ε. για την χρήση τους.

Και στις δυο παραπάνω περιπτώσεις κάθε ιδιώτης που αναλαμβάνει την παροχή τέτοιων υπηρεσιών επιβάλλεται να έχει άδεια, εξουσιοδότηση, ή σύμβαση με την Ο.Λ.Η. Α.Ε. Στο πλαίσιο αυτό καταβάλει σχετικό τέλος, ως ποσό επί του αντίστοιχου τιμολογίου της Ο.Λ.Η. Α.Ε., για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης ή για διαφυγούσα εργασία. Σε κάθε άλλη περίπτωση προβλέπονται αυστηρές κυρώσεις[2]. Η νυν Διοίκηση της ΟΛΗ θα διερευνήσει αν η “πρακτική” που ακολουθούνταν στο παρελθόν (τροφοδοσία με νερό), σύμφωνα με την επιστολή του κ. Γαβριλάκη, ήταν σύννομη ή/και αληθινή και θα διεκδικήσει, κατά παντός υπευθύνου, τυχόν διαφυγόντα έσοδα, για λογαριασμό του ελληνικού δημοσίου, με κάθε νόμιμο τρόπο.

Επιπρόσθετα, επισημαίνουμε ότι σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία υπόλογος έναντι των οργανισμών λιμένος για την καταβολή τελών (ελλιμενισμού, φορτοεκφόρτωσης, αποθήκευσης, παροχής υπηρεσιών, κλπ) πλοίων, είναι κυρίως τα φυσικά πρόσωπα πλοιοκτήτης, εφοπλιστής ή ναυτικός πράκτορας (που εκπροσωπεί ή καταθέτει την αναγγελία κατάπλου) και εν συνεχεία άλλα φυσικά ή νομικά πρόσωπα. Τα παραπάνω φυσικά πρόσωπα ευθύνονται αλληλέγγυα και εξ ολοκλήρου[3] για τυχόν οφειλές. Οπότε οι προσπάθειες να βαφτίσουμε τον 'Κώστα', 'Κωστάκη' και να “κάνουμε την δουλεία μας”, ΔΕΝ θα ευοδωθούν.

Έτσι, η διοίκηση της ΟΛΗ επισημαίνει ότι θα συνεχίσει να εφαρμόζει απαρέγκλιτα την κείμενη νομοθεσία και δεν θα εξυπηρετεί ναυτιλιακούς ή τουριστικούς πράκτορες που έχουν εκκρεμή χρέη προς την Ο.Λ.Η. Α.Ε. Τυχόν βεβαίωση των οφειλών στις αρμόδιες δημόσιες οικονομικές υπηρεσίες δεν εμποδίζει τους οργανισμούς λιμένος από το δικαίωμα τους να μην εξυπηρετούν οφειλέτες, ιδιαίτερα όταν αυτές οι οφειλές δεν έχουν διακανονιστεί ή έχει σταματήσει η τακτική εξόφληση των προβλεπόμενων δόσεων, που έχει ορίσει το Υπουργείο Οικονομικών.

Ακόμα επισημαίνουμε, προς αποφυγή κάθε λογής εντυπώσεων, ότι οι εταιρίες και τα πλοία που εγκατέλειψαν το λιμάνι του Ηρακλείου (ως βάση home port ή ως transit) το 2009 και το 2010 δεν αντιμετώπισαν προβλήματα με την νυν διοίκηση του λιμένα, ούτε με το επίπεδο των παροχών του λιμανιού του Ηρακλείου.

Άλλες εταιρίες αναθεώρησαν τον συνολικό προγραμματισμό τους, π.χ. πηγαίνοντας σε άλλη ήπειρο. Άλλες τροποποίησαν τα δρομολόγια τους περικόπτοντας 3-4 μέρες από τα προγράμματα τους, λόγω αύξησης του κόστους καυσίμων. Άλλες άλλαξαν προορισμούς λόγω της “αραβικής άνοιξης” ακυρώνοντας την χρήση λιμένων της Αιγύπτου και άλλων χωρών. Άλλες αντιμετώπισαν προβλήματα με παλιότερες οργανωτικές αδυναμίες του Κρατικού Αερολιμένα Ηρακλείου. Ενώ, ευτυχώς, ελάχιστες, αποχώρησαν από το λιμάνι του Ηρακλείου.

Οι προσπάθειες της Διοίκησης της Ο.Λ.Η. Α.Ε. να επανατοποθετήσει δυναμικά τον λιμένα του Ηρακλείου στον παγκόσμιο χάρτη της κρουαζιέρας, υπό τις νέες οικονομικές και άλλες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην περιοχή, είναι άοκνες! Μάλιστα, η αναγνώριση τους έχει περάσει ακόμα και τα στενά όρια της Κρήτης ή της χώρας μας, ως οφείλει κάθε προσπάθεια στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική και διεθνοποιημένη τουριστική βιομηχανία κρουαζιέρας. Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από την εμπιστοσύνη που έχει δείξει η μεγαλύτερη εταιρία κρουαζιέρας της Ευρώπης Costa Crociere προς το λιμάνι μας, καθιστώντας το βάση Home Port και για το 2013. Αλλά και από τις συγχαρητήριες επιστολές, που έχουν σταλεί ακόμα και στον ίδιο τον Πρωθυπουργό για τις εξαιρετικές μας υπηρεσίες.

Τέλος, για τους ύβρεις προς το πρόσωπο του Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΛΗ (παρουσία 4 στελεχών του ΟΛΗ) αλλά τους χαρακτηρισμούς προς την υγεία του... από τον εν λόγω πράκτορα εντός του κτιρίου του Οργανισμού, το αφήνουμε ασχολίαστο και στην κρίση του καθενός να καταλάβει.


ΑΠΟ ΤΗΝ «ΟΛΗ ΑΕ»

[1] Απόφαση Αριθμ. 16932/ΕΓ ΔΕΚΟ 1777, ΦΕΚ Β' 654/27-04-2007. Κεφάλαιο Α' Άρθρο 1 §1, §2.

[2] Απόφαση Αριθμ. 16932/ΕΓ ΔΕΚΟ 1777, ΦΕΚ Β' 654/27-04-2007. Κεφάλαιο Β' Άρθρο 4 Τιμολόγιο 14

[3] Απόφαση Αριθμ. 16932/ΕΓ ΔΕΚΟ 1777, ΦΕΚ Β' 654/27-04-2007. Κεφάλαιο Α' Άρθρα 9§2, 10§3
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

19-09-2012, 09:48 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[CretaLive.gr] Ο ΟΛΗ, ο πράκτορας και το επεισόδιο στο λιμάνι - by Paul - 19-09-2012, 09:48 PM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [OnAir24.gr] 30% αύξηση φέρνει στο λιμάνι το 2013 meganium 0 1.143 10-12-2012, 09:26 PM
Last Post: meganium
  [CretaLive.gr] Στην κορυφή το λιμάνι του Ηρακλείου και η κρουαζιέρα του Paul 0 1.162 28-11-2012, 09:10 PM
Last Post: Paul
  [Cretalive.gr] Το λιμάνι του Ηρακλείου..."κλέβει" πλοία από τον Πειραιά! meganium 0 1.423 22-10-2011, 01:25 AM
Last Post: meganium

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024