Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(13-06-2012, 01:05 AM)nikos1991 Wrote: Γιατί δεν κατεβάζατε εσείς σαν επιβάτες αυτόν που είχε το "τεράστιο" πρόβλημα με την θερμοκρασία και να τον αναγκάσετε να πάρει το επόμενο..
Όντως πολλές φορές το παράθυρο κάνει καλύτερη δουλειά από τον κλιματισμό, ειδικά σε μεγάλες λεωφόρους
Όταν αντιληφθήκαμε τι συμβαίνει διαμαρτυρηθήκαμε και μάλιστα του είπα του "κυρίου" που δεν άντεχε χωρίς κλιματισμό (μάλλον πρώτη φορά θα έμπαινε σε λεωφορείο και θα περίμενε ότι θα μπει σε μια όαση δροσιάς! ) ότι από πίσω ακολουθεί άλλο λεωφορείο και ας κατέβει να το πάρει, αλλά ο οδηγός είχε επικοινωνήσει ήδη και είχε πάρει εντολή να σταματήσει το δρομολόγιο.
Εντόπισα στο διαδίκτυο αυτό: [url=http://etheldrivers.blogspot.com/2012/06/blog-post_12.html]. Σύμφωνα με την απόφαση αυτή, λοιπόν, όταν δε λειτουργεί σε τέτοιες μέρες ο κλιματισμός, αυτό λογίζεται ως βλάβη και το λεωφορείο διακόπτει το δρομολόγιο. Όταν, όμως, όπως στην περίπτωση που βίωσα εγώ, η κατάσταση μέσα στο όχημα είναι κάτι παραπάνω από φυσιολογική και με τον αέρα που μπαίνει από τα παράθυρα να δημιουργεί μια αίσθηση δροσιάς και βεβαίως το λεωφορείο να μην είναι υπερπλήρες από επιβάτες με αποτέλεσμα, οπότε συνήθως οι συνθήκες είναι αφόρητες, γιατί να σταματήσει το δρομολόγιο;
|
|
13-06-2012, 09:17 AM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by marios.ilioupoli - 13-06-2012, 09:17 AM
|
Users browsing this thread: 20 Guest(s)
|