To 206 νομίζω πως δεν έχει κανένα λόγο να πάει στο Στ. Ηλιούπολης, επειδή:
1) Αφήνει ένα κομμάτι της Λεωφόρου Δημοκρατίας χωρίς λεωφορείο.
2) Αντιγράφει τη διαδρομή του 216, το οποίο φτάνει 500 μέτρα από το Στ. Ηλιούπολης.
3) Υπερκαλύπτει τη ζήτηση που υπάρχει στην Ηρώς Κωνσταντοπούλου.
4) Αυξανεται ο χρόνος διαδρομής, χωρίς αντίστοιχο ώφελος για τους επιβάτες. (ο κύκλος πλ. Ανεξαρτησίας - Στ. Δάφνης - πλ. Ανεξαρτησίας είναι 4,2km, ενώ ο αντίστοιχος για Στ. Ηλιούπολης είναι 5,9km)
Το 237 έτσι όπως είναι τώρα δεν μπορεί να πάει στο Στ. Ηλιούπολης, παρά μόνο να δημιουργηθεί νέα γραμμή που να ενώνει το Πανόραμα της Ηλιούπολης με το νέο σταθμό.
1) Η Λεωφόρος Ειρήνης είναι ο λόγος ύπαρξης των αρθρωτών οχημάτων (όταν έχουν τα Α/Σ)
2) Ακόμα και με τα σημερινά (άθλια) δρομολόγια το 237 είναι το λεωφορείο με την καλύτερη συχνότητα στη Μαρύνου Αντύπα, οπότε σε περίπτωση αλλαγής αφήνει τη Μαρύνου Αντύπα στο 201 και το 218. (το 140 δεν το συμπεριλαμβάνω, επειδή δεν πάει προς το Μετρό ή το κέντρο),
συχνότητα 201 (ανέκδοτο, 20' στην αιχμή, 30' την υπόλοιπη μέρα, και τις Κυριακές 1 δρομολόγιο την ώρα)
συχνότητα 218 (15' στην αιχμή, 20' την υπόλοιπη μέρα και την Κυριακή ακανόνιστη συχνότητα.)
Οπότε τι προτείνω, αφήνουμε το 206 όπως είναι σήμερα, δημιουργούμε τη γραμμή 238 "Στ. Ηλιούπολη - Πανόραμα" που θα δρομολογηθεί με Solarinia και βλέπουμε για το 237:
1) μένει όπως έχει
2) επιστρέφει στο παλιό του τέρμα (στη μικρή πλατεία Θράκης και Ηρώων Πολυτεχνείου, αφού η μετάβαση προς κέντρο θα είναι ταχύτερη με το 238
ΥΓ
Αν είναι off topic μη με
, το μεταφέρω στις προτάσεις αναδιάταξεις του τομέα 2 :Ρ