(05-01-2012, 08:48 PM)cmegas Wrote: Πώς θα βλέπατε ένα πιθανό "σπάσιμο" του 171, με τα ίδια οχήματα (8 για την ιστορία), όπου τα 4 ή 5 θα έμεναν ως έχει σε 171 προς Βάρη-Βάρκιζα, και τα άλλα 3 ή 4 να συνέχιζαν ευθεία στην Βουλιαγμένης ως 114; Και ενσωματώνεται μετά το 1 όχημα του σημερινού 114 στα 149/170 για πιο αξιοπρεπείς συχνότητες.... Φαντάζομαι πως από την Βούλα προς την Βάρκιζα, 30' είναι μια ικανοποιητική συχνότητα.....
Ωραία η πρότασή σου (αν και απ'ότι θυμάμαι 7 οχήματα έχει) αλλά ούτως ή άλλως όταν φτάσει το 171 Ελληνικό θα χρειάζεται 5 οχήματα οπότε περισεύουν 2 αν διατηρήσει τη σημερινή του συχνότητα. Βέβαια, εγώ προτείνω να τα διατηρήσει ώστε να πυκνώσει στο 11λεπτο.
Γενικά ξανασκέφτηκα τις προηγούμενες προτάσεις μου και τις βελτίωσα.
Γι' αυτό προτείνω ολική αναδιάταξη στις γραμμές τις Γλυφάδας και της Βάρης.
Στην Γλυφάδα κόψιμο των 128, 205, 207.
Επίσης, τροποποιήση του 154 ώστε να τροφοδοτεί το Στ. Ελληνικού και να επεκταθεί μέχρι το γκολφ με τη νέα αφετηρία εκεί και αναλαμβάνει το κομμάτι της Τερψιθέας.
Τέλος, τροποποιήται και το 124. Από τη Γλυφάδα όπως το 128 μέχρι τη στάση Ηλίου-δεξιά Ηλίου-συνέχεια η κανονική η διαδρομή μέχρι Τερμα-ευθεία Κων/νου Αθανάτου-αριστερά Γούναρη-δεξιά Ανδρέα Παπανδρέου-δεξιά Σοφίας Βέμπο-δεξιά Βουλιαγμένης-Τέρμα Στ. Ελληνικού.
Στην Βάρη κόβουμε τα 149/170 και 116.
Το 115 θα έχει ολοήμερα δρομολόγια και θα καλύψει το ανατολικό κομμάτι της Βάρης.
Και πάμε στις νέες συχνότητες
Α3/Α4: 10'- 12' (συνδυασμένα 5'-6') -> 10/11 οχήματα
Β1: 20' -> 9 οχήματα
114: 90' -> 1 όχημα
115: 30' -> 5 οχήματα
120: 60' -> 2 οχήματα
124: 20' -> 6 οχήματα
154: 13' -> 9 οχήματα
162: 50' -> 2 οχήματα
Σύνολο: 55 οχήματα
Τα περισευόμενα 5 οχήματα μπορούν να πάνε για εξοικονόμηση ή να ενισχύσουν άλλες γραμμές.