(04-01-2012, 04:26 PM)chrispan Wrote: γ) Συστημα παρακολουθησης πιεσης ελαστικων
ενα λεωφορειο που εχει χαμηλη πιεση στα λαστιχα εστω και λιγο καιει πολυ περισσοτερο πετρελαιο (εως και 30%). Με αυτο το συστημα κατα την παραλαβη βλεπει ο οδηγος αν καποιο απο τα ελαστικα ειναι "καθισμενο" και φροντιζει για την αποκατασταση του προβληματος. Αν παρουσιασει κατι αναλογο στην εργασια τοτε συνηθως ειναι κλαταρισμα.
Ειδικά αυτό είναι πολύ εύκολο να γινει και θα είναι σωτήριο μιας και το, γνωστό σε όλους όσους ασχολούνται με την ασφάλεια, TPMS (Tire Pressure Monitoring System) έχει σώσει κόσμο απο άσχημα ατυχήματα μιας και ουσιαστικά δείχνει στον οδηγό τις πιέσεις ελαστικών σε κάθε τροχό συνέχεια και σε περίπτωση κάποιας αποτομης μεταβολής ειδοποιεί ηχητικά. Αξίζει να αναφερθει ότι στην αμερικανική αγορά είναι πλέον υποχρεωτικό σε κάθε τύπο οχήματος (αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος, για τα ΙΧ ισχύει πάντως). Είναι μια πολύ σωστή ιδέα γενικά και αν τοποθετούνταν σε όλο το στόλο θα γινόταν και οικονομία σε πετρέλαιο αλλά και σε κούραση αποφεύγοντας τους "προληπτικούς ελέγχους" πιέσεων ελαστικών (οσο αυτοί γίνονται...) αλλα και αποφυγή απροόπτων (πχ κλαταρισμάτων κλπ όπως ανέφερε και ο chrispan)