[split] Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Έστειλα το παρακάτω mail σε ΟΑΣΑ και ΗΛΠΑΠ, έλπίζω να λάβω απάντηση:
Ηλιούπολη 3.12.2011
Θέμα: Παράπονα και παρατηρήσεις για την γραμμή Τρόλλευ 5
Αγαπητοί κύριοι,
Χρησιμοποιώ τις Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας τακτικά και είμαι κάτοχος κάρτας απεριορίστων διαδρομών. Μετακινούμαι κυρίως από την εργασία για το σπίτι μου και
γενικά ανήκω στους πολίτες που χαίρονται τις μετακινήσεις τους στην πόλη με τα αστικά μέσα μεταφοράς κυρίως επειδή αποφεύγω την εξεύρεση θέσης παρκαρίσματος, το κυκλοφοριακό και την φόρτιση που επιφέρει η οδήγηση μετά μιά από μια κοπιαστική ημέρα.
Είμαι εργαζόμενος σε ιδιωτική Εταιρεία, 46 χρονών με σύμβαση εργασίας 2 μηνών, που ανανεώνεται μέχρι τώρα.
Αυτά όσο αφορά το προσωπικό μου προφίλ.
Χρησιμοποιώ διάφορους τρόπους μετάβασης μου με τα ΜΜΕ από την κατοικία μου στην Ηλιούπολη έως τις Τζιτζιφιές, όπου βρίσκεται η εργασία μου.
Αρκετές φορές χρησιμοποιώ την γραμμή Τρόλευ 5, μετά το πέρα της εργασίας μου.
Ενημερώνομαι από τις ιστοσελίδες του ΟΑΣΑ, αλλά τελευταία και των ΗΛΠΑΠ, έτσι ώστε να μπορώ να χρησιμοποιώ την βέλτιστη διαδρομή, μη σπαταλώντας άδικα χρόνο, ώστε να φτάνω έγκαιρα στο σπίτι μου και την οικογένειά μου.
Σε γενικές γραμμές τα δρομολόγια των Τρόλευ 5, αλλά και του 10 τηρούνται, όσο δεν υπάρχουν πορείες στο Κέντρο και παρόμοια περιστατικά.
Την Παρασκευή 2.12.2011 σχόλασα στις 19.00 και έπειτα από 5 λεπτά ήμουν στην Αφετηρία της Γραμμής 5 στην Οδό Ισμήνης στις Τζιτζιφιές. Εκεί ήσαν 2 οχήματα της γραμμής 5. Συνήθως, την ώρα αυτή υπάρχει μόνο ένα, το οποίο μετά απο 5λεπτη παραμονή αναχωρεί για το δρομολόγιό του.
Ανέβηκα στο πρώτο όχημα, που είχε ανοιχτές τις πόρτες στις 19.06 .
Ο οδηγός ήταν στην θέση του και υπέθεσα ότι θα έφευγε σύντομα.
Άλλωστε στο πρόγραμμα δρομολογίων της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ υπάρχουν δρομολόγια 19.08 και 19.20, ενώ στην ιστοσελίδα των ΗΛΠΑΠ, όπως διαπίστωσα πριν λίγο, τα δρομολόγια είναι διαφορετικά προγραμματισμένα για τις 19.15 και 19.30
Στις 19.20 και αφού ήλθε και τρίτο όχημα, και εμφανίστηκε και ο τρίτος οδηγός στο πηγαδάκι των οδηγών στο πρώτο τρόλευ, στο οποίο είχε επιβαστεί αρκετός κόσμος, κάποιος επιβάτης ρώτησε τον οδηγό τι ώρα θα αναχωρήσει για το δρομολόγιο.
Ο οδηγός ευγενέστατα απάντησε, στις 19.30.
Επακολούθησε το γνωστό σούσουρο και κάποιες κραυγές ενάντια στον οδηγό, ο οποίος σηκώθηκε από την θέση του και έδειξε το σχετικό καρτελάκι με τις ώρες που είχε εντολή να αναχωρήσει και ήταν για τις 19.30. Ενημέρωσε μάλιστα κάποιον επιβάτη για την ώρα
Αναχώρησης του τελευταίου δρομολόγίου την νύχτα ότι αυτό δεν το γνωρίζει, αλλά σύμφωνα με το πρόγραμμά του θα έκανε ένα ακόμη δρομολόγιο από την ίδια Αφετηρία στις 22.45 το βράδυ.
Στην σχετικά συζήτηση κάποιο επιβάτες διαμαρτυρήθηκαν έντονα αλλά με αυτά πέρασε η ώρα και το δρομολόγιο αναχώρησε στις 19.30 χωρίς οποιοδήποτε άλλο επακόλουθο.
Γνωρίζοντας σε τι εποχές ζούμε, βιώνοντας την καθημερινότητα από την πλευρά ενός εργαζόμενου με βασικό 850 ευρώ σε μια ανασφαλή εργασία, ο οποίος καταβάλει κάθε μήνα το αντίτημο των 45 Ευρώ, αν και αναγκάζεται αρκετές φορές να πληρώνει έξοδα μετακίνησης με αυτοκίνητο ή ταξί τις ημέρες των απεργιών, αλλά και να φορολογείται και για αυτούς που δεν πληρώνουν αντίτιμο εισιτηρίου-έχω να συναντήσω έλεγχο 6 μήνες! θα ήθελα, όσο αυτό είναι δυνατό να φέρει κάποιο αποτέλεσμα και χωρις την διάθεση κάθε προσπάθειας γενικών αφορισμών, να κατανοήσω:
1) Ποια δρομολόγια ισχύουν για την Γραμμή 5, αυτά του ΟΑΣΑ, αυτά των ΗΛΠΑΠ, ή όπως ανέφερε ο οδηγός τα δρομολόγια αλλάζουν κάθε μέρα; Ποια λογική επικρατεί; Αυτό ισχύει και για άλλες γραμμές, όπως πριν λίγο διαπίστωσα.
Σαν δικαιολογία οι περικοπές βαρδιών μέσω της εφεδρείας δεν μου στέκει, καθώς προανέφερα ότι στην Αφετηρία υπήρχαν 3 Τρόλλευ και ισάριθμοι οδηγοί.
Επίσης δεν υπήρχε πορεία ή πρόβλημα στο Κέντρο.
Και να προτείνω:
1) Αφού σταθεροποιηθούν τα δρομολόγια, να γίνει συχρονισμός τους, στις αντίστοιχες ιστοσελίδες.
2) Να γίνει προσπάθεια ανάρτησής τους σε όλες τις στάσεις του Λεκανοπεδίου, με νέα μορφή αυτήν την φορά, που θα αντέχει τις διάφορες φθορές. Τώρα με τοπικές γραμμές, όπου τα οχήματα διέρχοντα ανα 60 και 65 λεπτά, πρέπει σε κάθε στάση να υπάρχει η προγραμματισμένη ώρα διέλυσης, άσχετα αν καθυστερήσει και 3-5 λεπτά κάποιες φορές,λόγω κίνησης, δεν χάλασε δα και ο κόσμος.
3) Να προγραμματιστεί έκδοση φυλλαδίου, σε μορφή βιβλίου, το οποίο θα διανέμεται με συμβολικό αντίτυπο, πχ 3 ή 5 ευρώ, και το οποίο θα ενημερώνει τους επιβάτες, αλλά και όσους δεν γνωρίζουν ή λόγω ηλικίας δεν έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο, για τις Διαδρομές όλων των ΜΜΕ του Λεκανοπεδίου. Αυτό το καλαίσθητο έντυπο, όπως το φαντάζομαι, θα ανανεώνεται σε ετήσια βάση και θα χρηματοδοτείται από διαφημίσεις, που θα περιέχει σε συγκεκριμένες σελίδες του, ίσως να αποκομίσει και κάποιο σοβαρό έσοδο.
Θεωρώντας ότι χάθηκαν μόνο οι μάχες που δεν δόθηκαν και επειδή σέβομαι τον μόχθο των οδηγών, την δική σας προσπάθεια να δημιουργήσετε σε αντίξοες συνθήκες, αλλά και τον χρόνο και τα δικαιώματα των επιβατών θεωρώ ότι θα λάβετε υπόψη τα παραπάνω,
Με εκτίμηση
(This post was last modified: 03-12-2011, 01:38 AM by notis.)
|